לגעת ביהלום: טבעות האירוסין היקרות ביותר

קצת אחרי שהופתענו מטבעת האירוסין שקים קרדישיאן קיבלה מקנייה ווסט, ניסנו להבין האם מדובר בטבעת היקרה בעולם, אז זהו שממש לא | אליזבת טיילור, הדיווה הגדולה, עומדת כרגע במקום הראשון עם טבעת אירוסין בשווי של 31 מיליון שקלים | אז לאיזה מקום הצליחה להגיע קים ומה עם הטבעת של קייט מידלטון?

מאת  | ‏ 2 דצמבר 2013

קנייה עף על הטבעת שקנה לקים. יום יבוא והוא יענוד אותה בעצמו

קנייה עף על הטבעת שקנה לקים. יום יבוא והוא יענוד אותה בעצמו

הסלבס המפורסמות בעולם ידועות בתור מי שהולכות מעל ומעבר כשזה נוגע לקניית מתנות יוקרתיות כך שאין פלא שבני זוגן, שבדרך כלל מצוידים בארנק נפוח, ממלאים עבורן את פנטזיה וקונים להן יהלום ששווה כמה דירות לפחות.

מנתונים שנאספו על ידי אתר financeonline נראה שעשרת טבעות האירוסין היקרות ברשימה שייכות לבנות העם כמו גם לבנות מלוכה, אלא שבאופן מפתיע הדוכסית מקיימברידג', הלא היא קייט מידלטון, קיבלה את הטבעת "הזולה" ביותר (במקום העשירי) בסך 137,000 דולר כ-500,000 ש"ח, מה שאומר שגודל הטבעת לא קובע את גודל הארמון בו תגורי בהמשך.

במקום הראשון: אליזבת טיילור
טבעת היהלום שקבלה טיילור מבן זוגה, טים בורטון, נרכשה על ידו ב-305,000 דולר (קצת מעל מיליון ש"ח) בשנת 1968 במהלך שנת נישואיהם הרביעית ונמכרה בשנת 2011 לאחר מותה של טיילור במכירה פומבית בכריסטיס בסכום מטורף של 8.8 מיליון דולר (כ-31 מיליון ש"ח). היהלום שזכה להיקרא על ידי הכוכבת האלמותית נחתך ככל הנראה בשלהי שנות ה-20 של המאה ה-20 והינו במשקל 33.19 קראט.

אליזבת טיילור וה- 31 מיליון בצורת טבעת

אליזבת טיילור וה- 31 מיליון בצורת טבעת

במקום השני: ביונסה
כיאה לדיווה הגדולה בעולם, ביונסה לא הייתה יכולה לקבל פחות מיהלום של 18 קראט שעלה לג'ייזי 5 מיליון דולר (כ-17.6 מיליון ש"ח). היהלום הייחודי שעוצב על ידי לוריין שוורץ הוא אמנם היקר ביותר שעיצבה המעצבת, אבל בתור מישהי שעיצבה טבעות אירוסין גם לבלייק לייבלי ולקים קרדשיאן לאחרונה, נראה לנו שהיא ידעה להכניס אקסטרה לטבעת של ביונסה.

ביונסה והרוק. רק אל תפרדו לנו (צילום: גטי אימג'ס)

ביונסה והרוק. רק אל תפרדו לנו (צילום: גטי אימג'ס)

במקום השלישי: פריס הילטון
בשנת 2005 וליתר דיוק בין חודשי אוקטובר למאי, פריס הילטון הייתה מאורסת לפריס לטסיס. זה יכול היה להיות מושלם. החתונה הייתה יכולה להיערך במלון הילטון בפריז כמובן, הצאצאים העתידיים היו יכולים לרשת סירות מאבא ומלונות מאמא ובעיקר לזכות בשם מוזר. אלא שלמרות טבעת אירוסין בגודל של 24 קרט ובעלות של 4.7 מיליון דולר (כ-16.5 מיליון ש"ח), החתונה לא יצאה לפועל ופריס שגם ככה אמרה שהטבעת הגרנדיוזית מכאיבה לה לאצבע, החליטה למכור אותה אחרי הפרידה במכירה פומבית כשאת הכנסותיה תרמה לנפגעי הוריקן קתרינה. לפחות משהו טוב יצא מהרכישה הלא הגיונית.

פריס הילטון. יכלה להרשות את זה לעצמה (צילום: גטי אימג'ס)

פריס הילטון. יכלה להרשות את זה לעצמה (צילום: גטי אימג'ס)

במקום הרביעי: גרייס קלי
השחקנית ההוליוודית המפורסמת עשתה צעד יוצא דופן בשנת 1956 כשנישאה לנסיך מונאקו, רנייה השלישי. עוד לפני שהפכה לנסיכה נערצת נהנתה קלי מחיי מותרות שכן אביה היה מיליונר וגם היא הרוויחה לא מעט, אבל להתחתן עם נסיך אמיתי זה כבר סיפור אחר. רנייה המאוהב נתן לה טבעת בגודל של 10.47 קרט בשווי של 4.06 מיליון דולר (כ-14 מיליון ש"ח) והנישואין פרחו עד מותה הטראגי בשנת 1982.

גרייס קלי. היפה בנשים

גרייס קלי. היפה בנשים

במקום החמישי: ג'ניפר לופז
כדי לגבור על יתר החתנים בחייה, מארק אנתוני (שמאז כבר הפך לאקס בעצמו), החליט ללכת על גדול והפתיע את ג'יי לו בטבעת אירוסין בגודל של 8.5 קראט ובשווי של 4 מיליון דולר (כ-14 מיליון ש"ח). בשנת 2012 ג'ניפר התארסה לבן אפלק שהעניק לה אז טבעת בשווי 1.2 מיליון דולר במשקל 6 קרט (נקודה שווה ציון: אשתו הנוכחית כבר מעל עשור, ג'ניפר גארנר יצאה בזול וקיבלה טבעת בגודל 4.5 קראט בלבד. אנחנו במקומה היינו מוחים).

ג'ניפר לופז, עדיין מהבלוק? (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר לופז, עדיין מהבלוק? (צילום: גטי אימג'ס)

במקום שישי: מלאניה קנאוס
בעלות של שלושה מיליון דולר (כ-10.5 מיליון דולר) רכש דונלד טראמפ טבעת יהלום בגודל של 15 קרט עבור אשתו מלאניה קנאוס. החתונה גם כן הייתה אחת המפוארות בהיסטוריה. מלאניה, שהבינה מאז נישואיה לטראמפ בשנת 2005 שכסף מניב עוד כסף, נמצאת כיום בעיצומה של תביעה בסך 50 מיליון דולר נגד חברת קוסמטיקה שלא ייחצנה כראוי את מוצרי הפנים שלה וגרמה לה להפסדים. נכון לעכשיו נראה שהיא זאת שתצא מחייכת מבית המשפט. מה שבטוח, תמיד תהיה לה הטבעת.

ליידי טראמפ. אל תתעסקו איתה

ליידי טראמפ. אל תתעסקו איתה

במקום שביעי: ג'קי אונסיס
ג'קי אונסיס, לשעבר קנדי, הצליחה לשים את העבר מאחוריה (רצח קנדי וזה) ונישאה לאיל הספנות, אריסטוטל אונסיס. הוא, בניגוד לאחרים, הבין מה יש לו בידיים ופירגן לה עם טבעת אירוסין מרהיבה במשקל 40.42 קראט ובעלות של 2.6 מיליון דולר (כ-9.1 מיליון ש"ח). הטבעת הייחודית הייתה אחת מתוך 16 שחוצבו על ידי יהלום מרהיב בגודל של 601 קרט שהתגלה בדרום אפריקה (מישהו אמר "לגעת ביהלום"). ג'קי ענדה את התכשיט סך הכל פעמיים והוא נשאר שמור היטב בתוך כספת בניו יורק.

ג'קי אונסיס. אם לא לה, אז למי כן

ג'קי אונסיס. אם לא לה, אז למי כן

במקום שמיני: קתרין זטה ג'ונס
בטבעת וינטג' של פרד לייטון בשווי 2.5 מיליון דולר (כ-8 מיליון ש"ח) ועם 10 קראט ועוד 28 יהלומים קטנים שזורים סביבה, קנה מייקל דאגלס את הדרך לליבה של אשתו, קתרין. מאז השניים עברו לא מעט טלטלות יחדיו, הביאו ילדים לעולם והתגברו על מחלות קשות ונראה לרגע שגם עמדו בפני פרידה סופית, אבל נכון לעכשיו השניים מנסים טו מייק איט וורק.

קתרין זיטה ג'ונס. מחזיקים אצבעות שזה ייגמר טוב

קתרין זיטה ג'ונס. מחזיקים אצבעות שזה ייגמר טוב

מקום התשיעי: אנה קורניקובה
הטניסאית אנה קורניקובה בת ה-32 הייתה אמורה להתחתן עם אנריקה אינגלסיאס שרכש עבורה טבעת אירוסין ורודה ומהממת במיוחד בסך 2.5 מיליון דולר ועם 11 קראט יהלומים. השניים שהכירו בקליפ של איגלסיאס לשיר, "Escape" בשנת 2001 שמרו על מערכת היחסים שלהם בשושו למרות שאנריקה רכש עבורם אחוזה ב-26 מיליון דולר. השניים שהיו יחד 12 שנה, נפרדו סופית השנה אחרי שככל הנראה אנה התעייפה מלחכות שאנריקה שיתחתן איתה. כי להתארס זה לא מספיק.

אנה ואנריקה. השקיע האיגלסיאס

אנה ואנריקה. השקיע האיגלסיאס

במקום העשירי: קייט מידלטון
הדוכסית מקיימברידג' נמצאת באופן מפתיע במקום העשירי בלבד עם טבעת האירוסין הכחולה שקבלה מהנסיך וויליאם. אלא שבניגוד לרוב הטבעות בעשירייה, לטבעת של קייט יש היסטוריה ארוכה שכן היא הייתה טבעת האירוסין של אימו של וויליאם, הנסיכה המנוחה, דיאנה. במרכז הטבעת נמצאת אבן ספיר כחולה ומסביבה 14 יהלומים קטנים. הנסיך צ'ארלס רכש אותה בשנת 1981 במחיר של 45,000 דולר בלבד (כ-158,000 ש"ח). כיום, עם ההיסטוריה המלכותית המרגשת היא שווה 137,000 דולר (כחצי מיליון ש"ח), ובעיקר הפכה לאחת הטבעות המפורסמות בהיסטוריה.

קייט והטבעת המלכותית. אחת היפות שראינו (צילום: גטי אימג'ס)

קייט והטבעת המלכותית. אחת היפות שראינו (צילום: גטי אימג'ס)

ראויות לציון
למרות שנראה שהחתונה הזאת בחיים לא תצא לפועל, ג'ניפר אניסטון לפחות קיבלה טבעת אירוסין ענקית שקנה לה הבויפרנד ג'סטין ת'רו בשנה שעברה. הטבעת שמוערכת בחצי מיליון דולר והינה בגודל של 8 קראט נצפתה על האצבע העדינה של אניסטון בשלל שטיחים אדומים. למרות שהטבעת זכתה ללא מעט ביקורות על גודלה המסיבי וחוסר הפרופורציות ביחס לגודל של אניסטון, נראה שג'ניפר מאושרת וזה מה שחשוב. האקס של אניסטון, בראד פיט, קנה טבעת עבור האישה שאיתו, אנג'לינה ג'ולי, בשווי חצי מיליון דולר.

ואיך אפשר לכתוב כתבה על אירוסין בלי לדבר על אירוסיה הטריים של קים קרדשיאן לקנייה שלה. עד היום לא יודעים בדיוק כמה שילם קניה על הטבעת. כלי התקשורת טוענים שהטבעת בעיצובה של לוריין שוורץ, עלתה בין שלושה לבין שישה מיליון דולר. קניה ירד על הברכיים ופתח את הקופסא המיוחלת ביום הולדתה של קים בטקס מפואר שעלה לו בסביבות השלושה מיליון דולר. אז נכון, היא כבר קבלה טבעת שווה בעבר שלא החזיקה הרבה זמן, אבל אנחנו אופטימים הפעם ומקווים לטוב.

בראד אנג'י והאבן. מגיע לה, גם אנחנו היינו מפנקים אותה

בראד אנג'י והאבן. מגיע לה, גם אנחנו היינו מפנקים אותה

ג'ניפר אניסטון. משוויצה סוף סוף בטבעת (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר אניסטון. משוויצה סוף סוף בטבעת (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה