תעשיית האופנה מתגייסת לסיוע בפיליפינים

צילומים של נעמי קמפבל, מכירת סאמפלים מיוחדת וחולצה בעיצוב אמן פיליפיני | עולם האופנה מושיט יד ותורם לנפגעי סופת ההוריקן

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2013

עולם האופנה מגייס תרומות עבור הפילינים | צילום: גטי אימג'ס

יותר משבוע לאחר שסופת הטייפון "הייאן" הותירה שובל הרס במדינת האיים, קבוצות שונות ממשיכות לסייע למאות האלפים שנותרו ללא קורת גג. על פי הנתונים, כתשעה מיליון בני אדם הושפעו מהסופה. מסביב לעולם מגייסים כספים ותרומות על מנת לעזור לתושבים הרבים שמצאו עצמם ללא גישה לתרופות, מזון ומים.

תמונת מצב בפיליפינים, ההרס בעקבות סופת ההוריקן | צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גם עולם האופנה מושיט יד לסייע, והנה כמה מהפרויקטים היפים שמציעה התעשייה:

נעמי קמפבל חברה לצלם הנודע ג'ון פול פיטרוס במטרה לגייס כספים עבור הצלב האדום. הצלם הציע באתר שלו לקנות את הצילום האיקוני של קמפבל תמורת 20 פאונד (כ-113 ש"ח) לעותק, במכירה שנסגרה ביום שישי האחרון. "צפיתי בחדשות וראיתי את מימדי האסון. רציתי לעשות משהו שהוא יותר מתרומת כסף אישית", מגלה הצלם לעיתון הטלגרף. "אז פניתי לנעמי ושאלתי אותה האם אני יכול להשתמש בתמונה שצילמתי אותה בעבר, משום שהיא יפיפייה בעיני וכמובן שהשם 'נעמי קמפבל' תופס את תשומת הלב של האנשים".

נעמי קמפבל במיזם סיוע עבור הפיליפינים

ג'וזי נטורי, מעצבת וחברה באיגוד האופנה האמריקאי שמוצאה בפיליפינים, עושה שימוש בפלטפורמת האתר שלה על מנת לגייס כסף של מותגים שונים ולקוחות בכדי לסייע לנפגעים.

Threadless, אתר אמריקאי שמוכר טי שירטס עם הדפסים מקוריים, מציע חולצה שעוצבה ע"י אמן פיליפיני בשם dan elijah g. fajardo, עם הכיתוב "השמש תזרח בשנית". כל ההכנסות תרומה ל"ארכיטקטורה למען האנושות" קבוצת סיוע שעוזרת לבנות מחדש את האזורים הפגועים בפיליפינים.

חולצה של אמן פיליפיני ב-Threadless

ופרויקט אחרון חביב הוא מכירת סאמפלים מיוחדת שכל הכנסותיה קודש לנפגעים. אם אתם במקרה בניו יורק, דעו שבמכירה ישתתפו מותגים כגון אקנה סטודיו, תכשיטים של Bing Bang ועוד. בסוף השבוע הקרוב, בתאריכים 21.11-23.11, ב- Archetype Showroom שבניו יורק. פרטים נוספים מצוייצים בטוויטר.

השאירו תגובה