ממסלול הדוגמנות לכיסא העורכת: קייט מוס מצטרפת לווג

אנחנו רגילים לראות אותה מעטרת את השערים, כעת הסופרמודל תופסת מקום של כבוד במערכת המגזין החשוב של תעשיית האופנה | השטן לובשת פראדה, גרסת הסקיני

מאת  | ‏ 16 אוקטובר 2013

קייט מוס על שער ווג הבריטי, יוני 2013

גילינו כבר מזמן שקייט מוס היא הרבה יותר מקאבר גירל – היא סטייל אייקון, מעצבת ואפילו זמרת בשעות הפנאי. אבל לא היה לנו מושג שהיא זוממת על קריירה בעולם העיתונאות.

אלכסנדרה שולמן, עורכת ווג הבריטי, פרסמה היום כי מוס תכנס למערכת העיתון כעורכת מן המניין: "אני מאושרת מכך שקייט הולכת להצטרף לשורותינו בתפקידה החדש. חוש הסטייל הבלתי מעורער שלה, הידע באופנה וההבנה של מה צריך כדי לייצר אימאג' מופלא הם בדיוק הדברים שאנו מחכים לראות מעל דפי המגזין. אני מחכה בקוצר רוח לעבוד איתה על רעיונות".

מוס בת ה-39 הספיקה להצטלם ל-33 קאברים למגזין ווג הבריטי, ותפרסם את האייטם הראשון שלה בגליון האביב בעוד מספר חודשים. במסגרת תפקידה היא תעבוד עם צוות בכדי ליצור הפקת אופנה פרי חזונה, בה היא תבחר בעצמה את הצלמים והדוגמנים. זו לא הפעם הראשונה שקייט עורכת שיתוף פעולה מאחורי הקלעים עם ווג – בשנת 2005 היא הייתה "עורכת אורחת" בווג פריס. הפעם, כך נראה, מדובר בפרוייקט ארוך טווח.

ההודעה על כניסתה למערכת מגיעה כשבוע לאחר ההצהרה של טופשופ על שיתוף פעולה נוסף עם מוס. ללא ספק מדובר בעוד שנה עמוסה במיוחד עבור הסופרמודל, אבל מה זה לעומת 25 שנות קריירה שכבר מאחוריה?

מהיום תקרא "גבירתי העורכת" | צילום: גטי אימג'ס

קייט מוס לראשונה על שער ווג הבריטי, 1993

השאירו תגובה

 

  •  אולי היא מתלבשת יפה, אבל מבחינת יופי היא ממש לא מיוחדת. בעיני גם לא כזאת יפה.

    מאת: לירי |‏ 19 באוקטובר 2013 | 19:30