הכלה לבשה ורוד: שמלות הכלה של 2014 אופטימיות במיוחד

מעצבת שמלות הכלה ורה וונג החליטה שהצבע הכי מתוק בסקאלה הוא הלהיט החדש של עולם החתונות | האם הורוד עומד להחליף את הלבן המסורתי?

מאת  | ‏ 13 אוקטובר 2013

יפות בורוד. קולקציית שמלות הכלה ל-2014 של ורה וונג | צילום: גטי אימג'ס

המאסטרית של שמלות הכלה הלכה השנה על הצהרה מתוקה מסוכר – כאילו שקיטש הוא בדיוק הדבר שחסר לתעשיית החתונות. לא כל אחת יכולה לנסות בבית (בסטודיו שלה), אבל ורה וונג הצליחה לייצר קולקצייה שלמה של שמלת כלה שאין לה זכר לצבע הלבן. הכל טוב ויפה, אבל זה לא אומר שבדרך לא הובהלנו לבית חולים בשל אובר של מתיקות.

וונג מיצתה את הורוד עד תום – מבייבי ועד קורל זועק, עם ריבוי שכבות, אפליקציות פרחים וראפלס. במקרה או בכוונה תחילה, הטיימינג של התצוגה משחק אף הוא תפקיד – חודש אוקטובר מוקדש למודעות לסרטן השד, עם קמפיינים הנושאים את הצבע הורוד.

ע"פ אתר WWD, ההשראה לקולקציה היא מסרטי הוליווד קלאסיים כמו "מצחיקונת" ו"גברים מעדיפים בלונדיניות" – כן כן, אנחנו מדברים על השמלה הורודה האיקונית של מרילין מונרו.מצאנו לפחות פריט אחד שעורך מחווה למקור.

צילום: גטי אימג'ס

מרילין מונרו ב"גברים מעדיפים בלונדיניות"

צילום: גטי אימג'ס

וונג כמובן לא המציאה את הגלגל, מיטב הסלבס של הוליווד התחפשו בשנים האחרונות לברביות ביום נישואיהן – ביניהן: ריס ווית'רספון בשמלה של מוניק לולייה, ג'סיקה בייל בשמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי ואן הת'אווי שמלת וינטג' של ולנטינו קינחה עם טאץ' של ורוד.

ג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק

ריס ווית'רספון ורודה ביום חתונתה

אן הת'אווי בולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ורה וונג | צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה