יפיפיית היום: מארין וקט היא הדבר החם הבא

תזכרו טוב את הפנים היפות האלו | עם קמפיינים למותגים הגדולים ביותר באמתחתה ותפקיד ראשי באחד הסרטים המדוברים של השנה, הדוגמנית/שחקנית הצרפתייה כובשת את המסכים ואת הלב שלנו

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2013

מארין וקט בסרט "צעירה ויפה"

צרפת מספקת לנו אחת לזמן מה יפיפייה תורנית שסוגרת את הפינה של איט גירל נכונה לעונה. בסרט החדש "צעירה ויפה", פגשנו בבחורה, אכן צעירה ובעיקר יפה, שנכנסת בול למשבצת הצרפתייה הלוהטת הבאה. ומארין וקט, יפה, ממש יפה – מהסוג שגורם ללב להחסיר פעימה ולהתקף קנאה בלתי רצוני.

וקט התגלתה בגיל 15 ודיגמנה במספר מקומות, אך שאפה לכבוש גם את עולם המשחק. היא עזבה את עיירת הולדתה ועברה לעיר האורות. וקט קיבלה קמפיינים חשובים, ביניהם ניתן למנות את קלואה, לנקום, גרלאן, ראלף לורן ואז קיבלה ג'וב נחשק ומעורר הערכה – היא החליפה את קייט מוס לבושם 'פאריזיין' של איב סן לורן, מה שגרם לתעשיית האופנה לתהות – מי הנערה הזו? וקט הצטלמה למגזיני אופנה כמו ווג איטליה ואל ולקחה במקביל שיעורי משחק.

מארין וקט בקמפיין לאיב סן לורן

הצעד האמיץ מעולם הדוגמנות למשחק מקובל מאוד, אך שלא כמו חלק מהדוגמניות שעוברות את הקו הזה – וקט הצעירה הצליחה להסב את תשומת לבם של המבקרים לא רק בשל המראה המלבב או גופה העירום, אלא בשל כישורי משחק. אחרי מספר תפקידים משניים בסרטים, מארין זכתה בתפקיד ראשי, בסרטו החדש של לא אחר מאשר הבמאי הסופר מוערך פרנסואה אוזון. מארין (23) מגלמת ב"צעירה ויפה" את דמותה של איזבל, נערה ממשפחה אמידה המתחילה לעסוק בזנות ולו רק בשל הריגוש שבזה.

וקט מגלמת באופן משכנע בת 17 (ובכן, היא קרובה בגיל) הנסחפת להרפתקה נועזת שמותירה את הצופים לנוע באי נוחות בכסאות. היא שברירית ועדינה, אך עם זאת מסתורית, מרוחקת ומודעת ליופי שלה. מזכירה ולא בכדי את קתרין דנב ב"יפייפית היום" – קילוגרם או שניים פחות.

בראיון על סט הסרט בווג איטליה משנה שעברה אמרה וקט "אין לי נסיון. אני סומכת על האינסטינקטים שלי". ואוזון מגלה לנו שהאינסטינקטים של השחקנית המתחילה אכן נכונים, כאשר מספר באחד הראיונות על העבודה עימה: "לא היה לה הרבה ניסיון, אבל היא דוגמנית. זה בהחלט סייע לה בסצנות העירום, היא הייתה חופשייה…יכולתי לראות שבעיניה יש עולם פנימי שלם, וזה בדיוק מה שחיפשתי". בפסטיבל קאן האחרון היא כבשה את לב המבקרים והקהל, ואנחנו צופים לה עתיד בטוח, בין אם במסלולי התצוגות או באקרנים.

מארין וקט בווג איטליה

אל צרפת, יולי 2013

מתוך הסרט "צעירה ויפה" | צילום: יח"צ

צוות השחקנים ומארין בפסטיבל קאן | צילום: גטי אימג'ס

מארין מחוץ לתצוגה של שאנל | צילום: גטי אימג'ס

שיקית גם בפיג'מה | צילום: גטי אימג'ס

 

מארין בתצוגה של קלואה | צילום: גטי אימג'ס

יפה שבא לבכות | צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בפסטיבל קאן | צילום: גטי אימג'ס

השאירו תגובה