קייט מוס לא משאירה מקום לדמיון על קאבר המגזין הכי חשוב של השנה

בחודש ספטמבר יש סיבה כפולה לחגיגה: שנה יהודית חדשה ושחרור המגזינים הנחשבים ביותר לדוכנים | על השערים מצאנו את כל מי שמעניינת אותנו לאחרונה - מג'ניפר לורנס, דרך קארה דלווין ועד לליידי די המנוחה

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2013

אין דבר שכוכבת הוליוודית, זמרת, שחקנית או דוגמנית רוצה יותר מאשר להיות על השער הנחשק של גליונות המגזינים של חודש ספטמבר. הקאברים הללו כמו גמר האולימפיאדה, אם נפל בחלקך להיות פרוסה על אחד – ראי את שנתך הבאה (היהודית, לפחות) מובטחת בתעשייה.

קייט מוס למגזין אסקוויר >>

עברו כבר 17 שנים מאז הופיעה מוס על שער של מגזין גברים אבל לכבוד חודש ספטמבר היא החליטה לעשות זאת שוב ולהזכיר לבחורים שאולי עברו כמה עשורים אבל היא עדיין שולטת בסצינה. בצילום מאת קרייג מקדין הדוגמנית הולבשה בתכשיטים נוצצים בהשראת הטוקסידו שלבשה לתמונת השער. עם פריטי לבוש שלא מסתירים הרבה מהדימיון אין ספק שמוס למעשה מתכוננת לשער שלה למגזין פלייבוי בינואר הקרוב. בינינו, אין סיבה לעשות כבר את השער אחרי שראינו את כל הבלינג מקרוב כל כך.

קארה דלווין למגזין ווג יפן >>

כשהיא לבושה בשמלה שחורה של ג'ורג'יו ארמני ומצולמת על ידי לא אחר מאשר פטריק דמרשלייה, הדוגמנית המצליחה מוכיחה מחדש למה היא ראויה לתואר היורשת של קייט מוס. השער של ווג יפן הוא לא היחיד שהשיגה דלווין החודש, במגזין W היא כיכבה על השער וגילתה בכתבה על מחלת העור שלה, פסוריאזיס, אשר עשויה לגדוע את הקריירה שלה טרם עת. כולנו מקווים שעוד נראה הרבה ממנה השנה, והפעם בלי שקיות חשודות של אבקה לבנה.

ליידי גאגא למגזין V >>

כיאה לתלמידת בית ספר קתולי לשעבר, הגאגוש החליטה להסיר את מחלפותיה (כהרגלה) עבור שער המגזין V. הסיבה? זה קיץ וחם לה ושנית, היא יוצאת עם האלבום החדש שלה בחודש ספטמבר, "ארט פופ". הזמרת האקצנטרית דפקה פוזה בלא פחות מ-4 שערים של המגזין כשבאחד היא אוחזת בשדה השמאלי ובתוך המגזין מופיעה תמונה עירומה שלה לגמרי. גם האאוטפיטים לא רעים בכלל.

זואי דשנל למגזין מארי קלייר >>

ה"ניו גירל" המתוקה, זואי דשנל היא ללא ספק הכוכבת הכי סימפטית שמופיעה על שער מגזין בחודש ספטמבר. עם פוני חסר פגם, חיוך ממזרי ומתוק, עיניים בצבע הים ובגדים כחולים שמחמיאים להן תוצרת איב סנט לורן, השחקנית בת ה-33 שובה כל פעם מחדש. "התחלתי להיות מודעת לכך שאנשים מבקרים את האופן בו אני מדברת, מה שנראה לי די מוזר. אני מדברת כמו שאני מדברת ואני אדם אינטיליגנטי", אמרה בראיון למגזין. "לפעמים אני מדברת בסגנון קליפורני בשביל הערך הבידורי של זה. זה לא כאילו אני לא יכולה לחיות בעולם בו לא אומרים 'כאילו'". קשה שלא לאהוב אותה.


הנסיכה דיאנה למגזין ואניטי פייר >>

גם למתים יש קמבק על קאבר חודש ספטמבר ואין ספק שבמקרה של הנסיכה המנוחה מדובר בחתיכת חזרה לחיים. עם הפיכתה לסבתא אילו הייתה בחיים לתינוק בשם (המצער) ג'ורג' אלכנסדר לואי, דיאנה במרכז העניינים הודות לסרט אודותיה בכיכובה של נעמי ווטס שטענה שהרגישה ש"אני מבלה זמן איתה. היה רגע שבו ממש הרגשתי שהיא נתנה לי רשות (לעשות את הסרט על חייה האהבה שלה)". מה שכן, המגזין ידעו את מי לשים בשער שלהם שכן כולנו מתים לעוד מידע על חייה ומותה של דיאנה ובעיקר על הנסיבות בהן נהרגה (תאונה או רצח) ואם אכן הקשר הקוסמי בין ווטס ודיאנה יימשך, ייתכן שנדע בקרוב.

בלייק לייבלי למגזין אל סין >>

לעד הגוסיפ גירל ואשתו של ריאן ריינולדס, לייבלי היפהפיה שהפכה לפנים של הבושם "גוצ'י פרימיירה" מופיעה על לא פחות מאשר שני שערים של מגזינים בחודש הנחשב של השנה ("אל" ו"לאקי"). בראיון ל"לאקי" סיפרה שהיא "מאד ברת מזל להיות עם מישהו שיש לו טעם טוב יותר משלי". מה שמעניין לשים לב אליו בשער שלה למגזין אל הסיני הוא שמלת הגוצ'י שלה שמופיעה בעוד שני שערים שונים בכיכובן של שרה ג'סיקה פארקר ("הארפרז בזאר") וקייט אפטון ("אל"). כמו כן, רוזי האנטינטון וויטלי לבשה את השמלה לגאלת מוזיאון מטרופוליטן השנה. וויטלי, אפטון ולייבלי הלכו על סגנון מוזהב של השמלה בעוד שרה ג'סיקה הלכה על המראה הכחול. מה שכן, אין ספק ששמלה שנראית כל כך טוב על נשים עם מבני גוף כל כך שונים היא כנראה מציאה של ממש (בעיקר אם אנחנו מצליחים להתעלם מכל הנוצות).

שרה ג'סיקה פרקר, רוזי האנטינגטון וויטלי וקייט אפטון בשמלה של גוצ'י

ג'ניפר לורנס למגזין ווג ארה"ב >>

כולנו נהנים מהקיץ בטירוף אבל לרבים מאתנו יש משאלה כמוסה בלב שהקיץ ייגמר והחורף ישוב. הסיבה היא לא אותו כרבול במיטה עם הבן זוג (אוקיי, גם זה) או החלפת הארון לסוודרים צבעוניים (טוב, קצת) אלא ההליכה לקולנוע לראות את הסרט השני בכיכובה של ג'ניפר לורנס בסדרת "משחקי הרעב". "אני מתחילה להרגיש כמו קוף בגן החיות", אמרה למראיין."לפתע כל העולם מרגיש זכאי לדעת הכל לגביי, כולל מה אני עושה בסופי השבוע כשאני מבלה עם האחיין שלי. ואין לי את הזכות להגיד, 'אני עם המשפחה שלי'". השחקנית המצליחה גרפה הרבה יותר מרק אוסקר השנה והפכה לאיט גירל המרכזית בהוליווד כשמי שנתנה את הגושפנקה הסופית היא לא אחרת מעורכת ווג ארצות הברית, אנה וינטור.

אליזבת אולסן למגזין דייזד אנד קונפיוזד >>

בתקופת "צער גידול בנות" וגם הרבה אחריה לרובנו לא היה מושג שיש עוד משהו שמעניין לשים לב אליו בבית משפחת התאומות אולסן. אולם אז הגיחה לאויר אחותן היפה יותר, המוכשרת יותר ובעיקר הגבוהה יותר שהפכה בין רגע לאיט גירל אולסנית חדשה. את האישור כאמור קבלה מהמגזין "דייזד אנד קונפיוזד" ששם אותה על קאבר חודש ספטמבר בהינומה מחוררת שחורה. בינתיים אחיותיה לא בזבזו זמן והחליטו החודש על קולבורציה עם "ביק בוק", רשת נורווגית אופנתית שמוכרת בגדים במחירים שפויים הרבה יותר ממה שהן בדרך כלל מבקשות. מרי קייט ואשלי עצבו שלושה דגמים עבור סתיו 2013 והשיקו את הדגם הראשון באוסלו בשבוע שעבר. "אנחנו מרגישות שהקולקציה משקפת את הסגנון האישי שלנו ושהוא יתאים לבחורה הסקנדינבית". אבל היי, אתן לא על מגזין חודש ספטמבר.

אליזבת' אולסן

ג'ניפר אניסטון למגזין גלאמור >>

לקראת צאת סרטה החדש, "אנחנו המילרים", האניסטונית הצליחה להוכיח ששנים אחרי "חברים" היא עדיין שומרת על היחוס שלה בתור איט גירל שלא מתכוונת להיעלם מהשטח גם בשנת תשע"ד. המאורסת הנצחית הצליחה ליצור באזז מחודש סביבה אחרי דחיית נישואיה לג'סטין ת'רו כשלבשה שמלה לא מחמיאה בעליל שגרמה לעולם להאמין שמדובר בהיריון מתעתד ולהתאכזב כשג'ניפר הודיעה שהיא אכן לא בהיריון. "למה שלא תחכו עד שיהיה לנו את הכיף להכריז על משהו. למי יש כוח לשחק במשחקי ניחושים?" מה זאת אומרת למי? לנו.

השאירו תגובה