הכירו את מעצב האופנה המתוק בעולם: ילד בן 11

מוזיאה ברידג'ס שרק לאחרונה חגג יום הולדת 11, משגע את עולם האופנה עם עסק הפפיונים שהקים | הוא מעניק השראה לחברים בגילו וכשיהיה גדול הוא רוצה להיות ראלף לורן

מאת  | ‏ 7 אוגוסט 2013

מו ברידג'ס, היזם החמוד בתבל

מוזיאה ברידג'ס הצעיר, או בקיצור מו', יכול ללמד אותנו שיעור או שניים במוטיבציה והגשמה עצמית. הילד החמוד מממפיס, טנסי מעצב ותופר פפיונים מאז שסבתו לימדה אותו זאת בגיל תשע. במקום לשחק כדורגל או משחקי מחשב, פתח מו חנות מקוונת בשם Mo's Bows בעקבות מחסום במעצבי פפיונים בשוק. יזם אמיתי או מה?

סבתא לימדה אותו לתפור. מו' ברידג'ס

"מאז ומתמיד אהבתי פפיונים", סיפר ברידג'ס ל-Fox News. "למדתי את המלאכה מסבתא שלי שעוסקת בתפירה משהו כמו 80 שנה ופתחתי עסק משלי". ומה אימא אומרת על זה? "הוא לא צריך לחכות עד שיתבגר, הייתה לו תשוקה וחלום שהוא רצה להגשים".

| אם ראלף לורן יכול, למה לא אני? |

ברידג'ס בוחר בעצמו את הבדים ומאוד מדויק בכל הנוגע לסגנונות, הנעים בין נקודות או פסים אולד סקול, דרך פפיונים ספורטיביים ועד פרינטים מקסימים במגוון צבעים. עד כה הרוויח 30,000 דולר מהמכירות באתר המכירות Etsy, והפפיונים נמכרים גם בבוטיקים בדרום ארה"ב. רשתות הטלוויזיה ואתרי האינטרנט ברחבי ארה"ב לא מפסיקים להשתגע ממנו, מפורבס ועד המגזין של אופרה, כולם מנסים לפצח את סוד הקסם של הילד האמביציוזי שרוצה להיות מעצב נחשב כשיהיה גדול. "ראלף לורן מכר עניבות כשהיה בן 10", גילה בראיון. "אם אשמור על העסק שלי בשנים הקרובות, אני מאמין שאהיה מפורסם כמוהו".

כיום, ברידג'ס מתעל את ההצלחה שלו בכדי לעזור לילדים, הוא מרצה בפני תלמידים ומהווה עבורם מקור השראה. "היום הגעתי לחטיבת הביניים ומאמן של בית הספר הזמין 40 פפיונים לשחקני ושחקניות הנבחרת. סיפרתי להם על העסק שלי ועודדתי אותם להגשים גם משהו בעצמם".

מו' לא נח על זרי הדפנה, יש לו תכניות גדולות לעסק שלו. "אני רוצה להתחיל לייצר גם עניבות, כיסים מיוחדים ועוד אקססוריז ותוספות לפריטי גברים", הוא מגלה למגזין פורבס. בנוסף, מו' מעוניין להקים ליין ל"ילדים מגניבים" שיכלול בלייזרים ומכנסיים, "למי שרוצה להראות כמוני".

ברידג'ס והילדים מחטיבת הביניים | צילום: Mo's Bows

 

רוצה להיות כמו ראלף לורן, לכל הפחות. ברידג'ס | צילום: אינסטגרם

 

הפפיונים של מו | צילום: Etsy

 

השאירו תגובה