המחאה של דולצ'ה וגבאנה: סגרו את החנויות במילאנו

צמד המעצבים סגר את החנויות במילאנו כתגובה להעלבה של בכיר במועצת העיר שטען: "לא צריכים מעלימי מס שיעשו לנו יחסי ציבור בעולם״ | זה לא כל כך נעים לראות סניף D&G סגור

מאת  | ‏ 21 יולי 2013

חנות דולצ'ה וגבאנה סגורה במילאנו

לא הכל דולצ׳ה עבור צמד מייסדי מותג העל האיטלקי דולצ׳ה גבאנה. לפני כחודש הורשע הצמד בעבירות מס ועל כל אחד  מהם נגזרו 20 חודשי מאסר בפועל כמו גם פיצויים. כעת, החליטו השניים על סגירת החנויות במילאנו במחאה על מה שהם מכנים ״הוקעה״ שלהם בתקשורת ועל ידי אישים ציבוריים. מעבר לעובדה ש ״האופנה נראית נהדר בעולם, אבל אנחנו לא צריכים מעלימי מס שיעשו לנו יחסי ציבור בעולם״ אמר השבוע מנהל בכיר בעיריית מילאנו. בנוסף, החליטה מועצת העיר לא לתת להם חלל לתצוגה.

התגובה של השניים לא איחרה לבוא: ״איננו מוכנים לסבול יותר האשמות ללא סיבה מהמשטרה הפיננסית וההתקפות מאישי הציבור. נשבר לנו מההוקעה התקשורתית שהיינו נתונים תחתם במשך שנים״. בעקבות כך מנהלי החברה החליטו על סגירת החנויות לשלושה ימים. הכעס של הצמד עשוי להיות מוצדק אם זוכרים שמערכת המשפט האיטלקית מעניקה לכל מורשע שתי עתירות לפחות באופן אוטומטי, אבל חשוב לציין שהשניים בכל זאת הורשעו בהעלמת מס אסטרונומית של כמיליארד יורו דרך חברת קש בלוקסמבורג.

לכל מי שזדמן להגיע בשלושה ימים הקרובים למילאנו ימצא על דלת החנות את השלט "סגורים בשל הזעם". אגב, שביתת ההוט קוטור הזו לא תפגע בעובדי החברה שלפי ההצהרה ימשיכו לקבל תשלום.

דולצ'ה וגבאנה. לא שוכחים לא סולחים (צילום: גטי אימג'ס)

דולצ'ה וגבאנה. לא שוכחים לא סולחים (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה