הלוואי עלינו: להתבגר כמו סופר מודל

הדוגמניות הלוהטות מהניינטיז לא מתביישות לעשות קאמבק. להיפך, הן נראות טוב כאילו היו בנות 20 וחלקן אפילו עוד מוכנות להצטלם בעירום בגיל 40 פלוס

מאת  | ‏ 16 יולי 2013

צילום: גטי אימג'ס, יח"צ

האמרה החבוטה שסופר מודלס כמו סינדי קרופורד, לינדה אבנג'ליסטה, נעמי קמפבל, קייט מוס ואחרות לא יוצאות מהמיטה עבור פחות מ-10,000 דולר ליום היא ככל הנראה נכונה. יש סיבה שכל גבר הוליוודי שמכבד את עצמו ניסה להשיג איתן דייט ויש סיבה שהן שולטות לא רק בעולם האופנה אלא בעולם כולו.

עכשיו, שחלקן כבר נושקות לגיל ה-50, הן חוזרות ובגדול. חברות הבנות לא נעלמה, הן ממשיכות להופיע על שערים ולהצטלם לקמפיינים גדולים כשהן נראות אולי בסוף שנות ה- 20 לחייהן. וכן, מותר לנו לקטר ולהתבכיין שאצלנו המצב לא כזה.

הלנה כריסטנסן. סקס אפיל נצחי

| הלנה כריסטינסן |

לא יאמן אבל מדובר באישה בת 44 ואם לילד. בשנות ה-90' נמנתה כריסטנסן יחד עם כל הטופ של  הסופר מודלס. החודש סתם ככה ובגלל שהיא פשוט יכולה, הצטלמה כריסטנסן למגזין “FutureClaw” והסירה שם את בגדיה. הדוגמנית הדנית שבאמתחתה זכיות בפרס מיס דנמרק של שנת 1986 והפיכתה לאחת המלאכיות היותר מצליחות של "ויקטוריה סיקרט", היא גם עורכת עבר נחשבת במגזין "Nylon"  שממש לא מתביישת לחשוף את מה שגנים טובים והרבה מזל נתנו לה. בצדק.

סינדי קרופורד. עדיין בשיא

| סינדי קרופורד |

קרופורד אמנם עזבה את התחום בשנת 2000 אחרי שהעדיפה לעזוב בשיא. אבל כשראתה במראה שבגיל 47 היא עדיין להיט חשבה שוב והחליטה לחזור. העבודה האחרונה שלה הייתה צילומים ל"הראפרז בזאר ספרד". למרות שהודתה שהיא מקבלת טיפולי יופי קבועים שכוללים הזרקות בוטוקס וויטמינים מאז גיל 28, כל עוד היא לא נראית כמו ג'ון ריברס אנחנו בסדר עם זה. ייאמר לזכותה שהיא מאד אקטיביסטית וכל שנותיה בדוגמנות היא גם מצאה זמן לסייע בתרומות עבור חולי סרטן.

לינדה אוונג'ליסטה. 48 הוא ה-28 החדש

| לינדה אוונג'ליסטה |

נכון לומר שגיל 48 עשה ללינדה רק טוב. בשת 1999 היא החליטה לעזוה את עולם הדוגמנות אחרי שילדה תינוק מת בחודש השישי. בשנת 2006 ילדה שוב. בזמן הריונה צולמה ל"ווג" ואף גילתה שהאבא הוא הביליונר הצרפתי, פרנסואה-אנרי פינו, שמאז הספיק להיפרד ממנה ולהתחתן עם סלמה האייק. למרות שהתפרסמה כמי שדורשת 10,000 דולר ליום עבודה, תבעה אוונג'ליסטה את פינו על דמי מזונות עבור בנה. מאז לא ראינו אותה מדגמנת יותר מידי אבל מספיק  לראות תמונות שלה באירועים אופנתיים כדי לדעת שגיל 48 הוא ה-28 החדש.

קלאודיה שיפר. שפנפנה בלונדינית

| קלאודיה שיפר |

בגיל 42 הדוגמנית הגרמניה שנישאת לגובה 181 ס"מ עדיין מוכיחה למה היא נחשבת לאחת הסופר מודלס המצליחות שהיו. אחרי שכיכבה במעל 700 מגזינים שונים, הייתה לפרזטורית של שלל חברות מצליחות, הדוגמנית היפה מוכיחה לעולם שגיל 40 פלוס מעולם לא נראה טוב יותר. בתור אחת הסופר מודלס היחידות שנשואה באושר מעל עשור לבמאי מת'יו ווהן, שיפר החליטה לעבור לצד השני של עולם האופנה וליצור.

בשנת 2011 הדוגמנית השיקה את קולקציית "קלאודיה שיפר קשמיר" בשותפות עם חברת הקשמיר הגרמנית, "אייריס פון ארנים". "זה היה קצת מפחיד כי אני ממש לא ציירת טובה", אמרה שיפר לווג על הקולקציה. "אני חוששת שזה נראה כמו משהו שהילד בן השש שלי צייר אבל למזלי האנשים שאני עובדת איתם הצליחו להבין למה אני מתכוונת".

נעמי קמפבל. רגליים כאלו, אי אפשר לשכוח

| נעמי קמפבל |

בגיל 43 נעמי קמפבל ממש לא מתכוונת לאפשר למישהו לשכוח אותה. אם כבר, בדיוק להיפך. הדוגמנית המתוקתקת לא בזבזה רגע בעשור האחרון והופיעה במלוא הדרה במאי בשער "ווג ברזיל". כמו כן, כדי שלא יזכרו אותה רק בתור הדוגמנית הפסיכוטית שמרביצה לעוזרות הבית שלה, כיכבה קמפבל בטייק אוף המעפן ל"אמריקז נקסט טופ מודל", העונה לשם "דה פייס". שם חיבקה דוגמניות מתחילות, צעקה על קוקו רושה וקרולינה קורקובה העשויות פורצלן עדין והראתה לכולם שהיא עדיין שולטת בעניינים.

קייט מוס. נשית יותר

| קייט מוס |

כאחת מהסופר מודלס הצעירות יותר, מוס בת ה-39 עדיין שולטת בעולם האופנה ולרגע אחד גם לא הפסיקה. בתור אחת הדוגמניות העשירות ברשימה, מוס כיכבה חודש שעבר בעירום למותג האופנה "ורסצ'ה". בניגוד לכריסטנסן, מוס כיסתה את האיזורים החשובים בתיקים. עכשיו נראה גם שיש סיכוי טוב שבשנים הקרובות, כשאמא תרצה לצאת לפנסיה ראויה, תחליף אותה ביתה, ליילה, בת ה-10. מזל שהיופי נשאר במשפחה.

מוס לורסאצ'ה

היידי קלום. נמצאת בכל מקום

| היידי קלום |
אחרי גירושין כואבים ובעיקר מפתיעים מסיל, היידי, אם לארבעה ילדים, ממשיכה לקדם את המותג  הנחשק "היידי קלום". אחרי 12עונות מצליחות ל"פרויקט מסלול" בהפקתה וכיכובה -13 שנים בתור מלאכית של "ויקטוריה סיקרט",  קלום הפכה לאימפריה של ממש. עכשיו, היא מתחזקת זוגיות עם השומר ראש שלה ומי שסיל כינה בעצבים, "העזרה". השניים נרדפים כל יום על ידי צלמי הפפראצי ואף החלו שמועות על חתונה והריון.

אל "הגוף" מקפירסון

| אל מקפירסון |

בגיל 49, הנציגה האוסטרלית בחבורה לא מפסיקה לעורר קנאה עם בטן שטוחה להחריד כתוצאה מהמון ספורט. שלא כמו כל הסופר מודלס, למקפירסון היה תמיד צד טוב לעסקים והיא ידעה למנף את היותה "הגוף". היא הקימה את חברת הלנג'רי המצליחה, "אל מקפירסון אינטימטס". כמו כן, בשנת 2010 הנחתה והפיקה את הגרסה ה"נקסט טופ מודל" של אנגליה ואירלנד והיא כיום מפיקה את התכנית "פשן סטאר". "זו לא יוהרה להרגיש שיש לך את הזכות להיות יפה", אמרה וחייכה.

מקפירסון בגליון חודש יולי של הארפר'ס בזאר. כן, יולי 2013

אווה הרציגובה

| אווה הרציגובה |

הדוגמנית הצ'כית בת ה-40 התפרסמה בשנת 1994 עם הפרסומת הנועזת שלה לקמפיין חזיית הפוש אפס -ה wonderbra  בה נכתב "הלו בויז". מאז ,הדוגמנית הספיקה להתגרש מהמתופף של בון ג'ובי ולפצוח בזוגיות איתנה עם אבי שלושת ילדיה, גרגוריו מרסיאז. אין ספק שכפי שהייתה אצילית ויפה אז, נשארה כך גם היום.

השאירו תגובה