הקאבר שמשגע את העולם: ביונסה מכוסה נצנצים

סשן תמונות לוהטות ביותר של ביונסה נחשף, בבגד גוף הדוק ומנצנץ | השאלה הגדולה מרחפת: מלוטשת או לא מלוטשת?

מאת  | ‏ 11 יולי 2013

ביונסה במגזין Flaunt

אחרי קמפיין סקסי במיוחד של בגדי הים של H&M, צץ לו לפתע הקאבר הכי סקסי עד כה של ביונסה. אותנו מעניין לדעת מה יש לג'ייזי לומר על הבייבי מאמא הנוצצת שלו.

באופן משונה ובלתי ניתן להסבר לקח למגזין שנתיים לצלם את התמונות שצולמו על ידי הצלם טוני דורן בשנת 2011 כחלק ממסע הקידום שלה לאלבום "4". מה שכן, הטיימינג לא היה יכול להיות טוב יותר מבחינת ביונסה ששולטת בעולם המוסיקה בתור קווין בי ואף ילדה מאז יורשת אחת, בלו אייבי.

במבט קפדני על התמונות הזוהרות בהן מופיעה ביונסה או בבגד גוף דקיק מנוצנץ, נראה כי יש פה חשד לליטוש. אין ספק שהגברת נואלס-זי שהתנגדה קשות לליטוש תמונותיה בקמפיין שעשתה לאייץ' אנד אם, לא בהכרח הייתה מעריכה את העיוות היוגיסטי של ידה השמאלית. עם זאת, אין לדעת שכן כפי שכולנו יכולים לראות וכבר יודעים, ביונסה היא האישה שהמציאה את המונח בוטילישיס ויש סיכוי שאחת ממעלותיה הרבות היא לחבוק את חמוקיה בפוזיציות כמעט ובלתי אפשריות.

איך היד שלה הגיעה לשם? ביונסה במגזין Flaunt

ביונסה במגזין Flaunt

מכוסה נצנצים. ביונסה במגזין Flaunt

| "אני אוהבת לחלוק את הדברים שגורמים לי לאושר" |

בנוסף לצילומים הנועזים צורף במגזין ראיון אינטימי עם ביונסה שמגיבה לשאלות על היותה אייקון לגייז כמו מדונה, שר, ג'ודי גרלנד וידידת הנשיא, ברברה סטרייסנד. "זה מחמיא לי שאני נמצאת יחד עם נשים כל כך נהדרות באותה קטגוריה. אני חושבת שהם אוהבים את זה שאנחנו מוחצנות, לא מפחדות לאהוב ומציגות בגאווה את המיניות והכוחניות שלנו".

ולמרות שמדובר בתמונות חושפניות במיוחד שגם מגיעות אחרי פרסום תמונה שלה עם בגד גוף שהציג פטמות מזויפות, אומרת ביונסה למגזין, "אני בחרתי לשמור אספקטים מסוימים בחיי כפרטיים, אבל אני אוהבת לחלוק את הדברים שגורמים לי לאושר, בעיקר דרך צילום". טוב, אם גם אנחנו היינו נראות ככה גם אנחנו היינו שמחות לחלוק.

ביונסה והפטמות המזויפות בסיבוב ההופעות האחרון שלה

השאירו תגובה