הצהרה אופנתית: כוכבים שלובשים חולצות של סלבס

קלאודיה שיפר מפרגנת לנעמי קמפבל, קארה דלווין לובשת את הישבן של ריהאנה, קייטי פרי עושה כבוד לאובמה ורירי בחולצה של קייט מוס

מאת  | ‏ 1 יולי 2013

קארה דלווין, קלאודיה שיפר וריהאנה


הדרך הטובה ביותר להחמיא לסלב אחר זה ללבוש חולצה עם תמונה של פניו או במקרה של ריהנה, עם הישבן שלה. אחרי שריהנה וקייט מוס הצטלמו לשער סקסי במיוחד למגזין V במרץ השנה, החליטה ריהנה לפרגן לחברתה הדוגמנית עם חולצה בכיכובה.

בעוד במקרה הזה מדובר בפרגון ברור, סלבים אחרים עושים זאת כדי לעצבן והשאר כסוג של אמירה אופנתית, פוליטית או "אירונית". מצאנו את היציאות הכי מדליקות של הכוכבים, וגילינו שיש להם חוש הומור די מוצלח.

ריהאנה לובשת קייט מוס

ואם בריהאנה עסקינן, לא נשכח את החולצה המדליקה של קארה דלווין מהחודש שעבר. חולצת ריהאנה של "טופשופ" בה ריהאנה אוחזת את ישבנה – כי לפעמים נהיה משעמם על הבמה.

קארה דלווין | צילום: גטי אימג'ס

החברה הכי טובה של קארה קלטה את הטרנד מבעוד מועד, ובשבוע האופנה של לונדון בתחילת 2013 החליטה לערוך מחווה לחברתה הדוגמנית. כנראה שבמקום צמידי חברות, עכשיו נהוג ללבוש חולצה עם הפנים של החברה הכי טובה שלך. חמודה.

ריטה אורה | צילום: גטי אימג'ס

נעמי קמפבל חגגה לפני כשלוש שנים חצי יובל בתעשיית האופנה. במסיבה שופעת סלבס שערכו עבורה דולצ'ה וגבאנה, דוגמנית העל הבלתי נשכחת, קלאודיה שיפר, לבשה חולצה מפרגנת במיוחד כמחווה לקמפבל. כנראה שבניגוד לטינה שיש לטיירה בנקס עמוק בלב כלפי קמפבל, לשיפר יש רק פרגונים וחיוכים לחלק לה.

קלאודיה שיפר | צילום: גטי אימג'ס

הדוגמנית הבריטית ג'ורדן מנציחה את המתים. דאן החליטה לצלם את עצמה לטוויטר כשהיא לבושה חולצה של הראפר שנרצח בגיל 25, טופק. ריספקט.

ג'ורדן דאן | צילום: טוויטר

לא נראה לנו שג'סטין ביבר נולד כששודרה התכנית "הצלצול הגואל". הוא כנראה ראה פרקים בשידור חוזר והספיק להידלק על קלי, הדמות שגילמה טיפני אמבר טיסן. את החולצה המפרגנת לבש בטקס פרסי מוזיקה ב-2011.

ג'סטין ביבר | צילום: גטי אימג'ס

טיסן מיהרה לפרגן חזרה לביבס ובאותו שבוע ממש הופיעה עם חולצה של ביבר להקרנת הסרט "איך להיפטר מהבוס". "זה היה כל כך מתוק לראות אותו לובש את החולצה שלי, אז רציתי להראות את ההערצה שלי אליו חזרה", סיפרה. וכולם ביחד: אווווו.

טיפאני אמבר טיסן | צילום: גטי אימג'ס

ווילו, הבת המקושקשת יתר על המידה של וויל סמית' ואשתו ג'יידה פינקט סמית' פירגנה לאביה המפורסם בטקס פרסי ה-BET בשנת 2011. על החולצה נראה סמית' כשהוא מגלם את הדמות האהובה, "הנסיך המדליק מבל אייר". איפה הנסיך ואיפה וויל עכשיו? אח, הגעגוע.

ווילו סמית' | צילום: גטי אימג'ס

במחווה פטריוטית, לבשה פרי שמלה עם פניו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, וכמובן דאגה שהשמלה תצבע בצבע צהוב ניאון כדי שחס וחלילה לא יחשבו שהיא סתם עוד מעריצה נורמטיבית של הנשיא. את השמלה שלבשה בלאס וגאס בכנס לפני הבחירות השניות שבהן ניצח אובמה, איבזרה בכפפה צהובה תואמת.

קייטי פרי | צילום: גטי אימג'ס

אחרי שב"אברקומבי אנד פיץ'" ניסו לאחרונה למכור את חולצת "יותר חברים מט.ס." (טיילור סוויפט), המעריצים שלה השתגעו ודרשו שהחולצה תעלם מהחנויות. הם הצליחו והחברה התקפלה בבושת פנים (נוספת). סוויפט מרשה לעצמה ללבוש חולצות עם פניה, אבל חסר למישהו אחר שאפילו יחשוב על להשתמש באימג' שלה כדי למכור חולצות – רק לה מותר.

טיילור סוויפט וחברות

הדוגמנית המצליחה קרולינה קורקובה לבשה חולצה של קרל לגרפלד בפסטיבל קאן, בגאלה נגד איידס של שנת 2011. את הטישרט הזרוק הלבישה מעל שמלת הערב המהממת מסתיו 2010 של שאנל. את השמלה ציוותה היטב עם נעליים תואמות וקרל לגרפלד אחד וכשהוא היה עסוק היא פשוט החליפה אותו בחולצה עם תמונה של פניו. ככה שהוא תמיד יהיה איתה, לא חשוב לאן היא הולכת.

קרולינה קורקובה | צילום: גטי אימג'ס

התחלנו בריהאנה ולכן נסיים עימה. לפני כשנה לבשה רירי סווטשירט נפוח של אליזבת טיילור האגדית בתפקיד קליאופטרה. פרט טריוויה מעניין: הפריט נקנה ב"טופשופ".

ריהאנה

השאירו תגובה