כובשת שערים: איימי אדמס היא הדבר החם הבא

השחקנית הלוהטת חורכת את דפי הכרומו, וגם: קייטי פרי והחתולה של קרל לגרפלד מגיעות לראשונה לשער מגזין | הקאבר גירלז של חודש יולי

מאת  | ‏ 30 יוני 2013

איימי אדמס והנרי קביל בinterview

>> איימי אדמס, Interview

בשער סקסי במיוחד איימי אדמס והנרי קביל, המשתתפים בסרט "סופרמן איש הפלדה" מוכיחים לנו עד כמה הכימיה ביניהם עובדת. "עבורי, זה כמו ללכת לעבודה. אני עושה עבודה, משחק תפקיד ואז חוזר הביתה. אני לא לובש גלימה בבית", אומר קביל החתיך, שהוא, אגב, המועמד הראשי לגילום כריסטיאן גריי בגרסה הקולנועית לספר "50 גוונים של אפור". איימי מצידה משחקת אותה עם קאבר נוסף החודש (כי אחד זה לא מספיק) ב"אלור" ואומרת למגזין: "'מושלם' זה לא נורמלי וגם לא מעניין. חלק מהשחקניות או הדמויות הידועות בציבור שמאד פומביות לגבי הדיאטות המוקפדות שלהן, סחטיין עליהן אבל אני לא מבינה מה הקטע. אני פשוט לא הולכת להיות אחת הנשים האלה שמצולמות בביקיני ואנשים אומרים, "או מיי גוד, איימי!' אני מתכוונת, זה עשוי להיות או מיי גוד, אבל לא עבור הסיבות שהייתי רוצה שזה יהיה". כפרה.

איימי אדמס במגזין Allure

>> לינדה אוונג'ליסטה, Vogue גרמניה

בזמן שחברותיה הטופ מודליות משנות ה-90' – נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, קייט מוס וכריסטי טרלינגטון גונבות ממנה את הליים לייט, חיכתה לינדה אוונג'ליסטה בסבלנות עד שמישהו יטרח להביא לה את העשרת אלפים דולר שהיא צריכה לקבל כדי לקום בבוקר. מסתבר שעם ווג גרמניה זה קרה ואם לא מדובר בעשרת אלפים ג'ובות תהיו בטוחים שלא צריך לדאוג לדוגמנית העל לשעבר. ובניגוד למה שהיינו חושבים, אוונג'ליסטה הסכימה לחלוק את השער עם דוגמנית נוספת שגם גנבה לה את ההצגה. מדובר בשופט, החתולה של קרל לגרפלד, המופיעה לראשונה בשער המגזין הנחשק. שיערה הלבן מהווה קונטרסט מושלם לזה השחור והבלתי מסורק בעליל של אוונג'ליסטה. כל עוד לגרפלד, האבא של שופט וגם הצלם של הקאבר, מבסוט – זה מה שחשוב.

לינדה אוונג'ליסטה ב-Vogue גרמניה

>> הלנה בונהאם קרטר, Vouge בריטניה

השחקנית האקצנטרית בת ה-47 הצטלמה לשער המגזין הנחשק בשמלה של ראלף לורן ועוררה רעש תקשורתי כשניכר היה לכל אדם עם זוג עיניים עד כמה התמונות לוטשו לפני שיצאו לאור. קרטר שנראית מקסימום בת 25 בתמונות קצת ביאסה מעריצים שרצו לראותה כפי שהיא באמת נראית: שיער מופרע ברמות, איפור מוגזם ובגדים משונים. לפחות היא פיצתה כשבזמן הצילומים שלפה מכיסה שפם שהפך לאביזר איתו הצטלמה. לטענת מנהלת האופנה בווג, לוסינדה צ'יימברס, "הבאתי את הכובע הזה איתי ושמתי אותו עליה ואמרתי, 'הלוואי שהיה לי שפם שילך עם זה'. אז הלנה אמרה, 'לי יש שפם בתיק' ושלפה אותו. ואני חשבתי, 'ברור שיש לך שפן בתיק, את הלנה בונהאם קרטר' ואהבתי אותה על כך". איך אפשר שלא?

הלנה בונהאם קרטר ב-Vogue בריטניה

>> קייטי פרי, Vogue ארה"ב

שנה אחרי שצולמה לקאבר הראשון שלה ל"Teen Vogue" צולמה פרי לשער הראשון שלה בווג ארצות הברית. הצלמת הנחשבת אנני לייבוביץ' הייתה מאחורי העדשה ופרי, בשמלה של זק פוזן, נאלצה לשכב, כפי שעשתה בשער ל"טין ווג", על ערימה גדולה של חציר. לא ברור למה הצילום של לייבוביץ' שחזר את זה של סבסטיאן קים אבל אין ספק שהזמרת שמעוררת יותר רעש בעקבות בחירותיה הרומנטיות מאשר שיריה (כן ג'ון מאייר, לא ג'ון מאייר. כן רוברט פטינסון, לא רוברט פטינסון), מזכירה לצלמים משהו שקשור בסוסים. אולי זה צבע השיער המשתנה שלה? לא היינו רוצים לחשוב שמדובר בשיניים שלה.

קייטי פרי ב-Vogue ארה"ב

קייטי פרי ב-Teen Vogue, מאי 2012 וב-Vogue יולי 2013

>> אנדריאה דיאקונו, Vogue צרפת

הדוגמנית הרומנייה בת ה-22 שנישאת ל-179 ס"מ העפילה לליגת האליפות של עולם הדוגמנות עם שער נחשק וספרד סקסי בעמודי ווג צרפת. אנחנו מודים שלא הכרנו אותה עד שער זה – אבל מהרגע שראינו אותה אי אפשר להסיר ממנה את המבט. מסתבר שאנחנו לא היחידים שכן בחודש יוני מצאנו את דיאקונו גם בין דפי מגזין W.קצת מזכירה את הלנה כריסטיאנסן בקליפ של Wicked Game, לא?

אנדריאה דיאקונו ב-Vogue פריז

>> שאקירה, ELLE

הזמרת בעלת המותניים היחידות שיכולות להתחרות בקימורים של ביונסה, מצאה למותניה תפקיד נוסף פרט לריקודי בטן מעונטזים: סחיבת בנה הבכור. בקאבר הראשון שלה מאז הלידה לפני חצי שנה היא מדגמנת גוף מעורר קנאה בחולצת משי משולבת של ורסצ'ה ומכנסונים של דיאן פון פורסטנברג. "אנשים מסוימים אומרים שזה (אמהות) מאד אידילי", היא אומרת למגזין. "אחרים אומרים שזאת חוויה מתעללת, אבל זה לא זה ולא זה. כמו החיים- זה בא עם הכל". הזמרת שמנהלת זוגיות צמודה עם אבי בנה, ג'ררד פיקה, אומרת שהוא השיב לה את אמונתה הדתית. "לא הרגשתי את האהבה כמו שאני אמורה להרגיש, התחלתי לחשוב שאין אלוהים. ואז לפתע הכרתי את ג'ררד והשמש יצאה החוצה". שאקירה, שתפקדה עד לא מזמן בתור שופטת ב"דה וויס" האמריקאי, החליטה לפרוש כיוון שכפי שאמרה למגזין E, בנה, מילאן, "עייף מלטוס. הוא צבר כבר יותר קילומטראז' מכל טייס".

שאקירה ב-ELLE

>> מירנדה קר, Vogue קוריאה

בלוק כובש שמבהיר לנו פעם נוספת איך היא זכתה בלגולס מ"שר הטבעות" (אורלנדו בלום) ואנחנו לא, מירנדה קר בת ה-30 מופיעה בשער המגזין הנחשק גרסת קוריאה הצפונית בגוף לוהט ומעיל לא מחמם. הדוגמנית האוסטרלית ששוחררה לאחרונה מהחוזה שלה עם חברת הלנג'רי "ויקטוריה סיקרט" אמרה, "אני מדגמנת מאז גיל 13. אני עכשיו נכנסת לפאזה אחרת בחיי. הרגשתי את השינוי הזה מאז הולדת בני, אחרי שהפכתי לאם הבנתי שאני צריכה למקסם את הזמן שלי". וזה בדיוק מה שהיא עושה כשהיא צוחקת כל הדרך אל הבנק בעזרת שתי גומותיה המושלמות שכן מדובר בקאבר ווג השני שלה השנה.

מירנדה קר ב-Vogue קוריאה

השאירו תגובה

 

  • איך מהמשפט "מזכירה את הלנה כריסטיאנסן בקליפ של Wicked Game" הבנת שכותבים שהבחורה בתמונה היא הלנה? כתבו שהיא מזכירה אותה באותו הקליפ. לפני שנוזפים בהתנשאות, כדאי להקדים מחשבה והבנה.

    מאת: נו באמת |‏ 9 ביולי 2013 | 17:01
  • וואוו, כמה עצוב בשביל אתר אופנה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 3 ביולי 2013 | 16:33
  •  

    מאת: קרן |‏ 30 ביוני 2013 | 17:29