צלליות קוטור: מארק ג'ייקובס משיק ליין איפור

המעצבים הגדולים משתלטים על כל מה שמסביב לפאשן | מארק ג'ייקובס יוצא בקו איפור ייחודי, משפתונים ועד לקים; זאק פוזן בקולקציית שמלות כלה ברות השגה

מאת  | ‏ 16 יוני 2013

קו מוצרי האיפור של מארק ג'ייקובס

שני מעצבי ענק לוהטים ומשלנו לא מפחדים לקחת ריזיקות כשזה נוגע לעיצובים שלהם והולכים על שני ליינים שווים: מארק ג'ייקובס מציג קו איפור וזאק פוזן משחרר לראשונה ליין שמלות כלה במחירים נגישים. | "איפור טבעי זה לעצלנים" |

אחרי שיחוק מרשים בתור הארט דירקטור של קמפיין החדש של "דיאט קולה", מארק ג'ייקובס החליט שבא לו לנסות טעמים חדשים וחבר לחברת האיפור הענקית, "ספורה", על מנת ליצור ליין איפור ייחודי משלו. בעבר ג'ייקובס כבר התנסה בתחום הקוסמטיקה דרך עולם הבשמים אולם זוהי הפעם הראשונה שהוא משיק ליין איפור. הקולקציה שתכלול 122 מוצרים (!) תהיה ההשקה הגלובלית הראשונה של מוצרי "ספורה" ותושק בארצות הברית וקנדה ב-9 באוגוסט.

סופיה קופולה מאופרת בליין של מארק ג'ייקובס, גאלת המטרופוליטן | צילום: גטי אימג'ס

כיאה לסגנון החצוף והאדג'י של ג'ייקובס, הליין כולו צבעוני ביותר ("איפור טבעי זה לעצלנים", כפי הוא אומר) ומכיל הכל מהכל: קונסילרים, לקים, אייליינרים, צלליות, שפתונים ועוד. שלושה מוצרים מיועדים לשני המינים: השפתון, מתקן הצבעים ומעצב הגבות. ג'ייקובס נתן לנו כבר הצצה לקולקציה על פניה של סופיה קופולה בגאלת המטרופוליטן ואם שמנו לב לציפורניים של הדוגמניות בתצוגת המסלול האחרונה שלו, גם שם היה טיזר לא קטן לליין הלקים הצבעוני.

"בילינו המון זמן ביצירת דוגמאות ובחירת צבעים. פלטת הצבעים שלנו מספרת סיפור והסיפור מבוסס על הנפש… אני אוהב את האיכויות המשתנות של אופנה ואופנה עבורי זה לא רק בגדים. זה תיקים, נעליים, בגדים, שיער, איפור, בושם – זה כל הפולחן של הגעה להחלטות שיספרו לעולם מי את או אתה רוצים להיות היום".

מחירי ליין האיפור של ג'ייקובס ינועו בין 24 דולר (כ-86 ש"ח) עבור שפתון ועד 59 דולר (כ-212 ש"ח) עבור פלטת שבע צלליות. ואם מעקצץ לכם בטירוף על הליין, קפצו לסניף "ספורה" הקרוב למדינתנו ב-19 ביולי, שם יושק טיזר של חמישה מוצרים ראשונים.

ליין האיפור של מארק ג'ייקובס ב"ספורה"

| רעל ותחרה: קולקציית הכלות של פוזן |

יש מעצב שמלות כלה חדש בשכונה – זאק פוזן משיק קו שמלות במחירים שווים לכל כיס, עבור רשת שמלות הכלה הגדול ביותר בארצות הברית, David's Bridal. הרשת כבר סיפקה שת"פ מוצלח למדי עם ורה וונג ב-2012, קצת אחרי חתונתה הגרנדיוזית והקצרה של קים קרדשיאן לכריס האמפריס עבורה עיצבה וונג את שמלות הכלה והשושבינות.

זאק פוזן, שמלת כלה בעיצובו בחתונתן של פורשיה דה רוסי ואלן דג'נרס, 2008

ליין השמלות ברות ההשגה של פוזן נקרא "באמת" (truly), ואותה הוא מתאר כ"מפוצצת מהצד, מהממת מקדימה ואלגנטית מאחור". למרות שהודה בעבר ששמלותיו "עולות הון תועפות אבל לגמרי שוות את זה", הבין פוזן ש"קיים מחסור כשכלות מגיעות אליי ורוצות לבקש עיצוב מיוחד – זה אומר שאין את מה שהן מחפשות שם בחוץ". או במילים אחרות: החליט לרדת מהעץ, וטוב שכך.

הקולקציה תוצע למכירה באתר הרשת David's Bridal החל מפברואר 2014, בטווח מחירים: 850-1,350 דולר (3060-4860 ש"ח), וכן ליין שמלות ערב בטווח מחירים: 195-225 דולרים בלבד (700-810 ש"ח).

ליין שמלות הכלה של זאק פוזן

אם את מאורסת טרייה ומשתחלת למידות 34-48, אנחנו ממליצים לך על חתונת אביב 2014 עם שמלה שראויה לשטיח האדום ועל הדרך איזו משיחת לק ומריחת שפתון א-לה מארק ג'ייקובס. כי אם קוטור, אז עד הסוף.

השאירו תגובה