נקסט טופ מודל: המלכה אליזבת' על סט הצילומים

המלכה האם מגלה איכויות של דוגמנית, והתגברה על חרקים, גשם וקור בסשן צילומים מיוחד | התמונות נחשפו השבוע לקראת צאת ספר חדש המציין שישים שנה להכתרתה

מאת  | ‏ 27 מאי 2013

המלכה אליזבת' | צילום: The Sun

עוטה גלימה בגוון ירוק ברקת ואת סמלי המסדר הסקוטי, המלכה אליזבת' עמדה איתנה בסט צילומים לא קל. הצילום המרשים נעשה בתנאים לא פשוטים, והצוות כמעט נאלץ לנטוש את הסט בשל איום חרקים עוקצים. הטופ מודלס הגדולות צריכות ללמוד מהוד מלכותה שיעור באנטי – פרימדוניות.

 

הצילומים נערכו לפני שלוש שנים, אך נשמרו בסוד עד השבוע. התמונות יכנסו לספר חדש בשם "השומרים" המכיל 100 דיוקנים של המלכה, לציון יום השנה ה-60 להכתרתה. הצלם ג'וליאן קלדר אחראי על התמונות המהממות, שנעשו בהשראת דיוקנים של אמן הנודע הסקוטי סר הנרי ראבורן. הצילומים שהתקיימו בסקוטלנד, והמלכה לבשה גלימה שהייתה בבעלותה של הדוכסית הגדולה ולדימיר, דודתו של הצאר הרוסי האחרון ניקולאי השני.

המלכה אליזבת' על סט הצילומים | צילום: The Sun

מזג האוויר הסקוטי הבלתי צפוי כלל גשם בבוקר ואיים לשבש את התוכניות. אבל לא מהגשם המלכה חששה. אלסטר ברוס, מחבר הספר "השומרים" והאחראי על הצילומים, מספר בראיון ל-The Sun: "המלכה הייתה מודאגת מכך שהגשם פסק, סימן לכך שיתחילו לצאת יתושים וחרקים עוקצים. אך היא הייתה חזקה ולמרות הפחד המשיכה בצילומים". ברוס מתפקד גם כיועץ היסטורי בסדרה הדרמה דאונטון אבי, אך אין ספק שזה השיא של הקריירה שלו.

המלכה אליזבת' בצעירותה, שנות החמישים של המאה ה-20 | צילום: גטי אימג'ס

תמיד ידענו שהיא עשויה מחומר של כוכבים. המלכה אליזבת' בצעירותה

השאירו תגובה