לא רק פנים יפות: הסיפורים מאחורי כוכבות חברות הטיפוח

מהריסים השערורייתים של נטלי פורטמן, דרך הדוגמנית השרירנית של מאק ועד הפרסומת הפרובוקטיבית של דקוטה פנינג | הלחשושים הכי מעניינים מאחורי הגב של פרזנטוריות חברות הטיפוח

מאת  | ‏ 21 מאי 2013

נטלי פורטמן, דקוטה פנינג וילנה אבו

כבר בשנות ה-50' דאגו לשים את הקרם דה לה שמנת בתור פרזנטוריות של חברות קוסמטיקה. ג'ודי גרלנד של שנות החמישים הייתה אמנדה סייפריד של 2013 – כל מי שדגמנה כ"פנים של" הייתה האיט גירל של תקופתה.

השבוע נודע שכוכבת הסרט "נערה עם קעקוע דרקון", רוני מארה, הפכה לפרזנטורית החדשה של קלווין קליין. אין ספק שמדובר בכבוד גדול למישהי שעד לא מזמן טענה שהיא לא מבינה מה השוס הגדול באופנה. לרגל בחירתה החלטנו לסקור את הפנים המפורסמות שעיטרו את הקמפיינים הכי נחשקים בעולם הקוסמטיקה. הקאונט דאון מתחיל.

ג'ודי גרלנד למקס פקטור: מייק אפ חדשני לסרטים צבעונים

אחרי שקבלה את תפקיד חייה בשנת 1938 ובגיל 16 בלבד בסרט "הקוסם מארץ עוץ", נבחרה ג'ודי גרלנד בתור הפנים של חברת "מקס פקטור" בשנות ה-40'. המותג היה באותן שנים לפופולארי ביותר בקרב נשות הוליווד כשאחת הסיבות המרכזיות אותה מפרסמת ג'ודי בפרסומת היא ה"פאן קייק"- מייק אפ חדשני שמטרתו הייתה למזער את הנצנוץ על פני שחקניות עם הכנסת הצבע לתעשיית הקולנוע. תודו שמגניב.

ג'ודי גרלנד למקס פקטור

דוריאן לי לרבלון: הצבע המושלם לעקרת בית מושלמת

הרבה לפני שג'ניס דיקינסון בכלל נולדה והתחילה לצרוח בקולי קולות שהיא הטופ מודל הבאה, דוריאן לי כבר הייתה ידועה בתור אחת הסופר מודלז הראשונות. כיאה למעמדה, לי שמשה בתור הפריזנטורית של רבלון ובפרסומת הראשונה הזו משנת 1953 לצבע האודם המפורסם של המותג, "דובדבנים בשלג", היא הפגינה את כישוריה. הליפסטיק כמובן הפך ללהיט מטורף בקרב עקרות בית בשנות החמישים וודאי נצמד למספר לחיים גבריות אחרי שקראו בקול: "האני אני בבית".

דוריאן לי לרבלון

טוויגי לירדלי: המראה שהפך אותה לאגדת אופנה

שנה אחרי שזכתה בפרס "הפנים של שנת 1966" על ידי ה- Daily Express, טוויגי שבאותה תקופה הייתה בשיא הקריירה שלה זכתה גם לפרסם את אותו חלק בפניה שהיה בולט מכל- עיניה. נשים בריטיות חיכו בכיליון עיניים לרכוש את "מסקרת טוויגי" של חברת ירדלי וכך ליצור אשליה שגם להן יש ריסים מהממים כמו שלה.

טוויגי לירדלי

שלי הק לרבלון: בזכותה נשים לובשות מכנסיים בפרסומות

שלי הק אמנם לא כזאת מוכרת, פרט לאלה מאיתנו שהיו מכורים לסדרת "המלאכיות של צ'ארלי" המקורית. עם זאת, היא נבחרה לדגמן את הבושם המפורסם ביותר של רבלון, "צ'ארלי", שיצא לראשונה בשנת 1973. בפרסומת הק לבושה במכנסי ראלף לורן, זוהי הפרסומת הראשונה שמציגה אישה במכנסיים ובעזרתה המחיש המותג שהבושם נועד לנשים עצמאיות. ריספקט.

שלי הק לבושם צ'ארלי של רבלון

קתרין דנב לשאנל מספר 5: השחקנית הכי סקסית לבושם הכי סקסי

בשנות ה-70' המאוחרות, אחרי קאבר עירום במגזין פלייבוי ובגיל 30 פלוס, קתרין דנב הצרפתיה נחשבה לאחת הנשים היפות בעולם. בדיוק אז החליטו בשאנל שהמכירות של הבושם המוכר לא הולכות משהו ויש מקום לפוש ידידותי. כך מצאה את עצמה דונב בתור הפנים של המוצר הנחשק (הרבה לפני ניקול קידמן ואודרי טוטו). מתברר שבשאנל ידעו מה הם עושים ועם בחירתה המכירות של הבושם נסקו בארצות הברית עד כדי כך שהעיתונים האמריקניים כינו את דנב "האישה האלגנטית בעולם".

קתרין דנב לשאנל

קריסטי טורלינגטון למייבלין: אולי היא נולדה עם זה ואולי היא פשוט באמת נולדה עם זה

בעידן אחר שנראה כה רחוק מאיתנו שלטו מספר אמזונות אנושיות בעולם האופנה. לאלה כמובן קראו הסופר מודלז וטרלינגטון הייתה אחת הבולטות. בתור הפרזנטורית לחברת מייבלין ("אולי היא נולדה עם זה, ואולי זה מייבלין") טרלינגטון הוכיחה לאורך השנים שהיא ראויה להיכלל ברשימת הדוגמניות המצומצמת. היום, בגיל 44, היא עושה זאת שוב בתור הפנים של ההלבשה התחתונה של קלווין קליין. נותר רק לקנא, קצת לפרגן והרבה לשנוא.

קריסטי טורלינגטון למייבלין

סופי דאל לאיב סנט לורן: אחת הפרסומות השנויות ביותר במחלוקת

עם שם המעורר הזדהות עם סמים ופרסומת שמופיעה שמינית ברשימה של מעל 400,000 פרסומות שזכו למירב התלונות באנגליה, אין ספק ש"אופיום" הפיץ הרבה יותר מרק ריח. בפרסומת השערורייתית משנת 2000, סופי דאל שכובה בפוזה מינית במיוחד כשהיא עירומה לחלוטין פרט לנעלי עקב, כמה תכשיטים וכמובן שפריץ בושם. באנגליה לא הרשו להציג את הפרסומת, אבל לשמחתכם, אנחנו דוגלים בחופש הביטוי.

סופי דאל ל-YSL

נטלי פורטמן לדיור: מברבור שחור לפרח ורוד

קצת אחרי ששיחקה רקדנית מקצועית בסרט שזיכה אותה באוסקר, "ברבור שחור", נבחרה פורטמן לגלם תפקיד חדש: הפנים של ענקית האופנה, דיור. רבים הופתעו מתמונות סקסיות משהו שהציגה פורטמן, אבל אחרים התרכזו בכך שריסיה של השחקנית לוטשו כדי שיראו עבות יותר בזכות המסקרה של החברה ובשנת 2012 נאסר על פרסומה באנגליה. אחרי הביטויים האנטישמיים של מעצב המותג, ג'ון גליאנו, בזמנו, נטלי בכלל התחרפנה אבל הבינה עמוק בפנים שכנראה אוסקר אחד פשוט לא מספיק כדי שיהיו לך ריסים ברבוריים גם במציאות.

נטלי פורטמן לדיור

קווין לטיפה ואלן דג'נרס לקאבר גירל: יופי לא שגרתי עטוף באודם צבעוני

מאלן דג'נרס דרך ג'נל מונה, עבור לקווין לטיפה, פינק וסופיה ורגרה, אין ספק שבחברת קאבר גירל לא הולכים רק על לוק אחד. החברה מדגישה את יכולתה של כל אישה להיראות יפה ודוגלת במחירים סבירים במיוחד. בעוד אלן דג'נרס מדגימה כיצד המייק אפ וקונסילר של החברה מכסה את הקמטים, קווין לטיפה מוכיחה כבר משנת 2001 שביג איז ביוטיפול ומדגימה לנשים כהות עור טכניקות איפור שיתאימו להן. אז עם מי מדברים על יבוא של המוצרים האלה לארץ?

אלן דג'נרס וקווין לטיפה לקאברגירל

דקוטה פנינג למרק ג'ייקובס: יותר מידי לוליטה ופחות מידי לולה

הרבה לפני שאחותה צבעה את עיניה בצבעי קשת באירועים נוצצים, דקוטה פנינג הייתה שחקנית מוערכת ודוגמנית צעירה. בגיל 17, בשנת 2011, נבחרה לפרזנטורית של הבושם של מרק ג'ייקובס, "או, לולה!". הפרסומת עוררה דיון ציבורי נוקב ונאסרה לפרסום באנגליה בטענה שהיא "פרובוקטיבית ומינית" ושפנינג נראית קטינה בתמונה באופן מכוון. בואו נגיד שגם הלוקיישן של הפרח בין הרגליים לא מוסיף לתמימות של היצירה. פאנינג זרקה על כולם "בושם" ואמרה בתגובה: "אם אתם רוצים לייצר משמעויות נוספות לבקבוק בושם, מותר לכם". אז מותר.

דקוטה פנינג למארק ג'ייקובס

בר רפאלי לאסקדה: מביאה כבוד למגזר

בשנת 2011 חתמה רפאלי על חוזה של שלוש שנים עם אסקדה והחליפה דוגמניות על כמו כריסטי טרלינגטון ואווה הרציגובה שכיכבו בתפקיד. על הבושם היא אמרה, "יש לו ריח אלגנטי, נשי ומזכיר סבון". אנחנו לא בדיוק בטוחים עד כמה זה שווה להריח כמו סבון אם גם ככה יש סבון במקלחת, אבל אחרי קמפיין נוסף שעשתה השבוע למוצר אין ספק שבר סטיל גוט איט. ואם חשבנו שהגברת פורטמן היא הדבר הקרוב ביותר לפרזנטורית ישראלית, בר הוכיחה לנו ובגדול שטעינו. שאפו.

בר רפאלי לאסקדה

האחיות קרדשיאן לחברת קוסמטיקה משלהן, "קרומה": המייק אם שתבע אותנו

שלוש האחיות המגונדרות לבית קרדשיאן, קים, קלואי וקורטני, לא פרייאריות כשזה נוגע לאותיות שנמצאות בשמותיהן: Kh באנגלית. הבנות הקימו את חברת הקוסמטיקה שלהן, Kohrma בשנת 2011 והכל היה נראה טוב ויפה אה מה מה, מסתבר שהיו צריכות להיות קצת יותר מקוריות עם השם. כרגע הן עומדות בפני תביעה של 10 מיליון דולר מבעלת קולקציית איפור שנקראת Korma. עכשיו שקים הסדירה דקות לפני לידתה את עניין גירושיה, אנחנו בטוחים שהיא תמצא זמן גם להתמודד עם הצרות החדשות שנפלו עליה.

בנות קרדשיאן מפרסמות את מותג האיפור שלהן

אמנדה סייפריד לג'יבונשי: אאוט עם הליב, אין וויט דה אמנדה

ידענו שזה יקרה אבל חובבי "שר הטבעות" מבינינו נאחזו חזק בידיעה שלפחות איפשהו עוד מתייחסים לליב טיילר בתור סלב. עכשיו, כשהמוזה מזה שנים רבות של ז'יבנשי הוחלפה, אין ספק שימיה של ליב בהוליווד ספורים. לעומתה, אמנדה סייפרד רק מתחילה לספור את הצ'קים הנכנסים ואחרי להיטי ענק כמו "עלובי החיים" ועכשיו גם קמפיין עולמי, אין ספק שמדובר באיט גירל החדשה.

אמנדה סייפריד לז'יבנשי

השרירנית ילנה אבו הפרזנטורית של מאק: אם כבר קוראים לקולקציה "כוחניות" אז עד הסוף

מבט אחד בילנה אבו בעלת הפנים העדינות והגוף המפוסל וברור למה חברת מאק החליטה ללכת על צעד יוצא דופן ולבחור בשרירנית בתור הפנים של הקולקציה החדשה שלהם. אין ספק שמדובר בשינוי לטובה אחרי השיער המפונפן להחריד של קודמתה בתפקיד, ניקי מינאז'.

ילנה אבו למאק

ג'סיקה צ'סטיין לאיב סנט לורן: מאנונימית למגה סטאר

בתקופה די קצרה הפכה ג'סיקה צ'סטיין לשחקנית מוערכת מועמדת לאוסקר ולשם הכי לוהט בהוליווד. איב סנט לורן החליטו לתת את הגושפנקה הסופית לאיט גירליות שלה והחתימו אותה השנה בתור הפנים של הבושם החדש שלהם, "מניפסטו". ג'סיקה צ'סטיין היא בהחלט שם ששווה לזכור, גם אם קצת קשה לבטא.

ג'סיקה צ'סטיין ל-YSL

רוני מארה לקלוין קליין: מנערת דרקון לנערת קאבר

אחרונה חביבה והסיבה לשמה נתכנסנו. אחרי שדפקה משחק מרשים במיוחד בסרט "נערה עם קעקוע דרקון" עלינו להודות שדי התחלנו לשכוח מרוני מארה. אם זה לא היה עבור חאליסי ב"משחקי הכס" והדרקונים שלה, יש מצב שבכלל היינו שוכחים אבל בקלווין קליין לא הרשו לדבר כזה לקרות. עם קמפיין חדש לבושם של החברה, "דאונטאון" ואחרי שהייתה מארחת משנה בגאלת המטרופוליטן הנשחקת, מארה בדרך הנכונה.

רוני מארה לבושם של קלווין קליין

השאירו תגובה

 

  •  אני לא חושבת שהתגובה ההו כו מצחיקה אודות מה שכתבתן על השיער של ניקי מינאז . אני חושבת שכול פרזנטור מציג את המוצר שונה (בלבוש , שיער , אביזרים וכו) , ולכן זה תגובה אף פוגענית , בנוסף הקולקציה הזאת כול הכסף שלה הוקש לצדקה .
    אז להגיד דבר כזה ?..

    מאת: שיר |‏ 21 במאי 2013 | 23:02
  • זו לא אמורה להיות כתבה על פרסומות למוצרי טיפוח עם סיפורים מעניינים מאחורי הקלעים או כאלו ששינו משהו?
    עם כל הכבוד, הפרסומת הזו של רפאלי לא הזיזה לאף אחד בתעשייה, רק אנחנו עושים רעש גדול מכל עיטוש שהיא עושה.
    חלאס עם היחצנות המוגזמת הזו לרפאלי, יש כל כך הרבה דוגמניות ישראליות שהצליחו הרבה יותר ממנה ועשו קמפיינים הרבה יותר חשובים ממנה, ואף אחד לא דיבר על עבודות שהן עשו.

    מאת: . |‏ 21 במאי 2013 | 22:36