מוכרת לי מפעם: קירה נייטלי ממחזרת את שמלת הכלה

קירה נייטלי נישאה שלשום לבחיר ליבה, ג'יימס רייטון, והעזה להתחתן עם שמלה שלבשה בעבר הרחוק בחברת האקס המיתולוגי שלה | אקט מיחזורי ראוי לציון או פאדיחה רצינית?

מאת  | ‏ 6 מאי 2013

משמאל: קירה נייטלי ביום חתונתה השבוע, מימין: נייטלי ב-2008

נראה שכוכבת הקולנוע הבריטית, נייטלי, אימצה ללב את הביטוי, "מה הדבר הישן הזה? סתם משהו שישב אצלי בארון" כשלבשה לחתונתה שמלת טול לבנה שנראית דומה ביותר, אם לא זהה לשמלת רודרטה שלבשה לטקס הטרום BAFTA בשנת 2008. באותו טקס, יש לציין, קירה ענדה על עצמה קצת יותר מאת השמלה הרודרטית אלא גם את אהובה דאז, השחקן רופרט פרינד, המוכר מ"הומלנד".

על פי דיווחים ראשונים ב-Look Magazine, השמלה שלבשה קירה בחתונתה נראית זהה לשמלה מ-2008 אולם זו שנלבשה בחתונה מכילה אקסטרה פופיות שככל הנראה הושגה על ידי שימוש בתחתונית נפוחה מתחת לשמלה. הלוק גם הוא שונה שכן בעוד קירה לבשה את השמלה בעבר עם מגפיים כהים ושיער ארוך ופזור, עבור חתונתה השחקנית הוסיפה נעלי בובה לבנות, משקפי שמש של ריי באן וקישוט פרחוני בשיערה.

קירה שמגלמת את גבריאל 'קוקו' שאנל במיני סרט שמציין 100 שנים למותג 'שאנל' ויוקרן בשבוע הבא, לא שכחה לפרגן למקורות ולבשה ז'קט שאנל לבן וקלאסי ביום הגדול שלה ושל רייטון, זמר וקלידן של להקת הקלקסונס.

מעדי ראייה לחתונה האינטימית שנערכה בדרום צרפת נמסר כי "קירה נראתה נרגשת על ידי האירוע – היו בהחלט דמעות של שמחה בעיניה". קירה שצחקה בעבר על כך שתלבש ג'ינס וטישרט ביום חתונתה, אמנם לא מילאה את הבטחתה אבל ככל הנראה מיחזרה משהו שכבר היה בארון. כולנו תקווה שרייטון לא נעלב ממקרה הדז'ה וו ורואה בו דווקא מעשה אקולוגי עם אג'נדה.

נייטלי ובח"ל, השבוע. אותו גברת באותה אדרת

השאירו תגובה