נטול קצפת: הכלות המפורסמות הכי סטייליסטיות

קירה נייטלי דפקה חתונה בשמלה לא מחייבת | ממרילין מונרו ועד יוקו אונו, מצאנו סלבס אמיצות שהלכו על הלוק הכי פחות כלתי שתוכלו לדמיין

מאת  | ‏ 5 מאי 2013

קירה נייטלי וג'יימס האריטון, 2013

>> קירה נייטלי נישאת לג'יימס רייטון, 2013

קירה נייטלי, 28, נישאה אמש בטקס צנוע לבחיר ליבה, ג'יימס רייטון, 29, בדרום צרפת. נייטלי התעטרה בשמלה שהגיעה עד הברך בעיצוב של שאנל כמו גם בג'קט הקלאסי  בצבע פסטל. בנוסף לשמלה המשטיחה משהו, קירה נעלה נעלי בובה וקשטה את שיערה בזר פרחים בלוק ילדת יום הולדת.

אליזבת טיילור, 1964 | צילום: גטי אימג'ס

>> אליזבת טיילור נישאת בפעם הראשונה לריצ'רד ברטון, 1964

אליזבת, שמאסה אחרי ארבע חתונות כושלות מהצבע לבן, בחרה בשמלת שיפון בצבע צהוב נרקיס וסגרה את הלוק עם סיכה עטורת יהלומים לשיער מתנה מבעלה. כמו כן, כיוון שהסיכה לא  הספיקה, היא קישטה את שיערה בפרחי לילך וביקינתונים לבנים. מזל שברטון לא היה אלרגי.

אודרי הפבורן נישאת לאנדריאה דוטי

>> אודרי הפבורן נישאת לאנדריאה דוטי, 1969

מלכת השיק הנצחית שגם היום מופיעה על קאברים של מגזינים לבשה שמלת מיני עם קפוצ'ון א-לה מוד וכיאה לכלה שנישאת לגובה זהה של החתן, נעלה נעלי בובה שטוחות.

פטי בויד וג'ורג' האריסון, 1966 | צילום: גטי אימג'ס

>> פאטי בויד נישאת לג'ורג' הריסון, 1966

"קניתי שמלת משי בצבע ורוד-אדום של מרי קונט שהגיעה קצת מעל לברך. אותה לבשתי עם גרביונים בצבע קרם ונעליים אדומות מחודדות. בגלל שהיה ינואר והיה קר, לבשתי מעל מעיל אדום מפרווה מזויפת גם כן של מרי קונט, אותו קנה לי ג'ורג'". זה מה שקורה כשאת נישאת לחיפושית.

ביאנקה ומיק ג'אגר, 1971 | צילום: גטי אימג'ס

>> ביאנקה פרז-מורה מסיאס נישאת למיק ג'אגר, 1971

כיאה למי שנישאת לזמר הראשי של להקת "האבנים המתגלגלות", ביאנקה ויתרה על השמלה המסורתית והלכה על לוק שהפך מאז לאיקוני: ג'קט לה סמוקינג של איב סנט לורן עם כלום מתחת וחצאית לבנה ארוכה. על ראשה היא חבשה כובע שנות שבעימי רחב שוליים בצבע לבן עם הינומה פשוטה מעליו וזר פרחים קטן על שורש כף ידה. מוכנה לנשף תיכון.

שרון טייט ורומן פולנסקי, 1968 | צילום: גטי אימג'ס

>> שרון טייט נישאת לרומן פולנסקי, 1968

טייט נשארה נאמנה לתקופה ובחרה בשמלת מיני עשויה משי ושרוולים מנופחים כמו גם צווארון חונק משהו. את הלוק היא איבזרה עם מספר פרחים בשיער ורומן פולנסקי אחד.

מיה פארו ופרנק סינטרה, 1966 | צילום: גטי אימג'ס

>> מיה פארו נישאת לפרנק סינטרה, 1966

האייקון של סגנון שנות ה-60', פארו בחרה בשמלת מוד קצרצרה והתאימה לה תסרוקת קצרה עוד יותר, כיאה לחתונת ה"קוויקי" שלה בלאס וגאס עם סינטרה.

יוקו אונו וג'ון לנון, 1969 | צילום: גטי אימג'ס

>> יוקו אונו נישאת לג'ון לנון, 1969

אונו נישאה ללנון בטוטאל לוק לבן: שמלה, מגפיים וכובע לבנים וצחים. משקפי השמש, איך לא, שחורים משחור. לנון מצידו חשב על השיר "Imagine" במקביל ודמיין לעצמו לוק קצת יותר מחמיא לכלתו הטרייה.

מרילין מונרו וג'ו דיאמג'יו, 1954

>> מרילין מונרו נישאת לג'ו דימאג'יו, 1954

עבור חתונתה לשחקן הבייסבול המקצועי, הכוכבת האלמותית, בחרה בחליפה חומה עם קולר מפרווה. הלוק הלא מסורתי נמכר ב-1998 במכירה פומבית של סותביס בניו יורק תמורת 33,350$. מעניין לאן הקונה המאושרת הולכת עם החליפה היום.

השאירו תגובה