צמודות לצמיד: התכשיט שיעשה לכן את הקיץ

בעונה הקרובה הצמידים הולכים לכבוש כל חלקת ידיים טובה | אזיקים עבים, צמידי אהבה, צ'ארמס עשירים או צמידים שבטיים - כי גם הידיים שלכן זקוקות לסטיילינג

מאת  | ‏ 30 אפריל 2013

נוריתמי, מתוך הקטלוג של מאיה נגרי | צילום: יח"צ

בקיץ, כשהזרועות נחשפות, הפרקים זוכים לתשומת לב ממחלקת האיבזור. אחד האזורים היפים והנשיים בגוף שהוסתר כל החורף בסוודרים וכפפות מקבל בקיץ את זמן המסך שלו, וזהו תור הזהב של הצמידים.

בעוביים שונים, בצבעוניות מגוונת ובעושר חומרי- כל אחת יכולה בהחלט למצוא את הצמיד, או קבוצת הצמידים, שיעשו לה נעים בלב ויחמיאו לזרועותיה ופרקי ידיה. כל אחת והסגנון אותו הצמיד בא להשלים עבורה, אבל בין אם את נערת פרחים או אשת עסקים עוצמתית- תוכלי למצוא כאן כמה מהצמידים הטרנדיים לקיץ הזה בכדי לדייק את ההופעה שלך.

>> השבט אמר את דברו: צמידי חופשה

אופנה היא היכולת לספר סיפור שלם, משכנע ומושך בעזרת חפצים בלבד. קחו ספה לבנה, דק מעץ, דקלים, דרינק עם קרח בכוס גבוהה וסנדלי עור מעודנים, וקיבלתם קרוז. קחו מעיל עם אמרה פרוותית, בקתה, אח מבוערת ושטיח דב, והרי לכם חופשת סקי.

גם מי שמבלה במשרד בימי הקיץ רוצה לספר לעצמה שהיא גולשת לוהטת מקליפורניה עם גווני זהב טבעיים בשיער ואינספור שעות חוף ופסטיבלים עם חברים. האביזר הקטן הזה שנענד כאות לסגנון חיים מסויים יכול לשוות לך, בשילוב עם הטופ הנכון וצמה בשיער, לוק של ילדת פרחים חופשייה ואוהבת ים, גם אם את מנהלת משרד או דוקטורנטית עמוסה. משהו במראה הקצת שבטי, קצת עשיתי-לבד, קצת צמידי חברות של פעם פשוט מחזיר אותנו לחוף זהוב.

צילום: יח"צ

1. 1Item, מחיר: 39 ש"ח
2. H&M, מחיר: 70 ש"ח למארז צמידים
3. HIPANEMA, מחיר: 695 ש"ח
4. אפרת עזוז, מחיר: 220 ש"ח
5. Accs ל-StyleRiver, מחיר: 149 ש"ח
6. MUTRAH, מחיר: 620 ש"ח
7. קרושיאני, מחיר: 695 ש"ח
8. בידארט, מחיר: 299 ש"ח

>> אזוק אותי, אהוב אותי: צמידי האזיקים

הפלירטוט המתמשך של עולם האופנה עם הדארק סייד לא פוסח על צמידים- צמידי אזיק כמובן לא נראים (בדרך כלל) כמו אזיקי משטרה אבל הם קורצים אל התכלית או אל המראה של האזיקים המקוריים. לא כולם עבים, לא כולם מוצקים, אבל כולם מחזיקים את היד באחיזה איתנה ותופסים תשומת לב באופן מיידי.

צמיד האהבה של קרטייה על קים קרדשיאן (מתוך האינסטגרם שלה), אמה רוברטס ומילה קוניס

אמנם לא מדובר בדגם חדש, אבל טרנד האיזוק כנראה הביא עדנה מחודשת לצמיד האהבה של קרטייה. מדובר בצמיד שמולבש על ידה של העונד/ת ולאחר מכן נסגרים הברגים שעליו ומהודקים בעזרת מברג אינדיבידואלי שמשתנה מצמיד לצמיד. בן/בת הזוג מוזמן/ת לשאת את המברז כסימן למחויבות בין הזוג. לא קריפי בכלל.

צילום: יח"צ

1. בלינדה, מחיר: 530 ש"ח
2. Mia Inspiration, מחיר: 129 ש"ח
3. קסידי בוטיק, מחיר: 189 ש"ח
4. קאלה, מחיר: 80 ש"ח
5. Yaarit and Kristin, מחיר: 15,000 ש"ח
6. NORITAMY ברזילי, מחיר: 930 ש"ח

>> פרינסס צ'ארמינג: צמידי הצ'ארם

מראה עשיר, נסיכותי וכיפי מבלי להגזים ולהעמיס- לתוצאה הרצויה הזו אפשר להגיע בעזרת שימוש נכון בצ'ארמס; צמידים שיש בהם אלמנטים מתנדנדים או נתלים שנעים בעליזות עם העונדת. הגיוון והתנועה מאפשרים לתכשיט להיראות דינאמי ולהתכתב עם הגוף, והם מוסיפים זוהר לכל הופעה, ביום או בלילה.

צילום: יח"צ

1. AMARO, מחיר: 749 ש"ח
2. מארק ביי מארק ג'ייקובס לפקטורי 54, מחיר: 990 ש"ח
3. PANDORA, מחיר: החל מ- 295 ש"ח
4. H.Stern, מחיר: 43,949
5. So Jewel ב-StyleRiver, מחיר: 129 ש"ח

השאירו תגובה