הקאברים של חודש מאי: נעמי קמפבל בלונדינית, הקאמבק של אודרי הפבורן

בחוץ החום מגיע לשיאו ושערי המגזינים רותחים בהתאם | קירסטין דאנסט ילדה רעה, נעמי קמפבל מגלה שבלונדיניות נהנות יותר וריטה אורה במחווה למיני מאוס

מאת  | ‏ 30 אפריל 2013

נעמי קמפבל על השער של ווג ברזיל

>> ווג ברזיל – נעמי קמפבל

בווג ברזיל יודעים איך לפנק קוראים בגליונות יום ההולדת של המגזין: עם סופר מודלס. אחרי ששמו תמונת עירום של קייט מוס בחגיגות השנה ה-36, הם בחרו לציין את השנה ה-38 עם נעמי קמפבל. הדוגמנית לא היססה לרגע והראתה לכולנו שיום הולדת 38 זה הכי 28. לכבוד הפוטושוט היא התקשטה בפאה בלונדינית מהממת שנראית כאילו הייתה על ראשה תמיד והפגינה כישורי דוגמנות שכמעט גרמו לכולנו לשכוח שמדובר בבחורה די עצבנית שנהגה להתעלל בעובדיה. עם גוף מהפנט בגיל 42, איך אפשר שלא לסלוח לה? אם טיירה בנקס הצליחה, גם אנחנו נעמוד במשימה.

 

ביונסה על שער ווג הבריטי

>> ווג הבריטי – ביונסה

ביונסה הפכה לאחרונה לפרזנטורית של החברה השוודית H&M וכחלק מהקמפיין ומסע ההופעות שלה הוסיפה את שם המשפחה של בעלה, שיחיה, ג'יי זי. הקמפיין ומסע ההופעות נושאים את השם מיס קרטר, אם כי אנחנו מעדיפים אותה ללא שם משפחה. ביונסה, שהתחטבה בדרך מעוררת קנאה מאז הולדת ביתה בלו אייבי, מספרת בגיליון החודש על האמהות, הנישואין לאיל המוסיקה, ג'יי זי, על הופעת הליפ סינקינג מול הנשיא אובמה ועוד. נשמע מעניין, אבל מה שהכי עניין אותנו החודש בענייני ביונסה היא התלבושת של אלון ליבנה שלבשה בהופעות שלה.

 

אודרי הפבורן על שער ואניטי פייר

>> ואניטי פייר – אודרי הפבורן

אייקון האופנה הקוקטית חוזרת לאור הזרקורים, לפחות על גבי הכרום. ואניטי פייר החליט להקדיש את חודש מאי לכוכבת הנצחית, עם תמונות מכל השנים וראיון את בנה, לוקה דוטי, שכתב עליה ספר ומספר על אימו כמה דברים מפתיעים: "היא חשבה שיש לה אף גדול וכפות רגליים גדולות, שהיא רזה מידי ואין לה מספיק חזה. היא הייתה מסתכלת במראה ואומרת, 'אני לא מבינה למה אנשים חושבים שאני יפה'". ועל זה נאמר, חיה בסרט.

 

ריטה אורה למגזין ELLE

>> ELLE – ריטה אורה

בגיל 22 נראה שכל העולם פרוש לרגליה של ריטה אורה. הזמרת המצליחה ידועה כמעין גרסה בריטית של ריהאנה, ולמרות שהיא משדרת סקס אפיל אפרו אמריקני מסתבר שמדובר בילידת יוגוסלביה ממוצא אלבני. מגזין אל החליט לפרגן לנשים הבולטות במוסיקה ונתן כבוד לאורה כשהציג אותה לצד ענקיות הגראמי, אדל ואלישיה קיז. אורה מצולמת בגליון עם פריטים של שאנל, דיור וולנטינו. אבל אנו מודים ומתוודרים שמה שהכי קנה אותנו הן האוזניים של מיקי מאוס.

 

קארי מוליגן על ווג האמריקאי

>> ווג האמריקאי – קארי מוליגן

עטורה בסטייל שנות העשרים מכף רגל ועד ראש, אין יח"צנית טובה יותר לסרט "גטסבי הגדול" מאשר קארי מוליגן המסוגננת. הסרט בתלת מימד של באז לורמן כולל פסקול מדהים בהפקת הבעל של ההיא מהקאבר של ווג הבריטי, ג'יי זי. מלבד מוליגן שבתפקיד הראשי, ניתן למצוא את איילה פישר (שהתגיירה לטובת סשה ברון כהן), ליאונרדו דקפריו וטובי מגוויר. מוליגן מגלה כי שמה הועלה כליהוק לתפקיד דייזי בסרט הועלה ממש רגע לפני סגירת הקאסט. כשהסרט יצא, נדע כולנו אם אכן הייתה זו הבחירה הנכונה.

 

ג'ורג'יה מיי ג'אגר על שער דייזד אנד קונפיוזד קוריאה

>> דייזד אנד קונפיוזד קוריאה- ג'ורג'יה מיי ג'אגר

הבת של מלך הרוקנרול וסר השפתיים הענקיות הפכה בשנים האחרונות לחביבת המעצבים ולפנים הכי פרש של התעשייה. עם רווח מספיק גדול בין השיניים שאפשר יהיה להעביר בו אצבע, ג'ורג'יה מאי משרתת את שמה האמצעי היטב בקאבר של החודש הנוכחי (מיי – מאי, למתקשים). עם מראה שדוני קל ולבוש אקלקטי, הג'אגרית הצעירה מציגה לוק על טהרת השחור והלבן. כולנו תקווה שעד סוף החודש הטרנד הזה יעלם.

 

קירסטין דאנסט למגזין בולט

>> בולט – קירסטן דאנסט

קירסטין דאנסט מופיעה על שער גיליון עתידני במיוחד של בולט. נערת הפלא שזכורה לנו מ"ראיון עם ערפד" ו"ג'ומנג'י" התבגרה וכבר החליפה קידומת שלישית. בתמונות במגזין דאנסט נראית בניגוד גמור לתדמית הבלונדינית, המלאכית הצחורה שלה, לבושה בבגדי פאנק ומאייתת מילים כמו "דם" בעזרת ידיה, תנועות מוכרות בקרב גאנגסטרים ברחבי אמריקה. כשמישהו טוען לרגע שלעשות סימנים שכאלה זה קצת יותר מידי, דאנסט לא מהססת ואומרת: "בואו נעשה את זה קונטרברסלי. בואו נמכור מגזינים!". ווירדואו. אבל ההזייה הגדולה ביותר במגזין מקורה בציטוט הבא: "הנשיקה עם בראד פיט בסרט 'ראיון עם ערפד' הייתה דוחה". פנטזיות שנות הנעורים שלנו ירדו לטמיון.

 

גווינת' פאלטרו על שער הארפר'ס בזאר

>> הארפרס בזאר – גווינת' פאלטרו

כל כך יפה ועם זאת כזו מעצבנת. פאלטרו זכתה בשבוע שעבר בתואר הנחשק "האישה היפה בעולם", ובמקביל קיבלה כתבה "מחמיאה" על הציטוטים המרגיזים ביותר שלה, מתנת US Magazine. בין משפטי המפתח של הכוכבת שנשואה לסולן להקת קולדפליי וקראה לילדיה בשם תפוח ומשה רבינו, ראוי לציין את "אני מי שאני. אני לא יכולה להעמיד פנים שאני מישהי שעושה 25,000 דולר בשנה". כמו כן, לא נשכח את המשפט שאמרה בגיל 29 על כך שאין לה עוד הרבה שנים טובות לפניה. גווינת', תהיי יפה ותשתקי. תודה.

השאירו תגובה

 

  • וקירסטן… היא הייתה ילדה-שחקנית בסרט עם בראד פיט, אני מניחה שגם אני הייתי נגעלת בגיל הזה. כשאת ילדה את לא רוצה להתנשק עם גברים, גם אם הם בראד פיט….

    מאת: אלמוג |‏ 1 במאי 2013 | 22:48