תצוגת אופנה של מוגלר תתקיים בישראל

בית האופנה מוגלר יגיע להופעה חד פעמית בארץ ויציג פריטי מפתח מכל הזמנים | ניקולה פורמיקטי, שערק זה מכבר לדיזל, איז נוט אטנדינג

מאת  | ‏ 14 אפריל 2013

ביונסה ב"אאוטפיט האופנוענית" של מוגלר על עטיפת הדיסק I Am... Sasha Fierce

אירוע אופנה נוצץ יקשט את עונת המלפפונים האופנתית- בית האופנה הפוטוריסטי תיירי מוגלר יגיע לארץ ביום שלישי בשבוע הבא (23.4) לתצוגת תכלית של פריטי המפתח מכל הזמנים, ופריטים שנלבשו על ידי הכוכבות הגדולות.

התצוגה, שלא תכלול פריטים עונתיים, תתקיים בארגונה של המעושרת ניקול ראידמן, הנציגה הבלעדית של מוגלר בארץ. למרות שבשנים האחרונות מוגלר ידוע בעיקר בליין הבישום שלו (ובעיקר בבושם האולטרה פופולרי "אנג'ל") התצוגה תתקיים במסגרת אירוע השקת הבושם על שמה של ראידמן.

נעמי ווטס, אווה מנדס ותיירי מוגלר | צילום: גטי אימג'ס

"אני מאושרת וגאה להביא לראשונה לישראל תצוגת אופנה של המותג, שתציג את הוויז'ן הייחודי שלו לאורך כל שנות פעילותו" מסרה ראידמן לתקשורת. "התצוגה תתקיים במסגרת אירוע השקת הבושם שלי, חלום נוסף, ממש כמו התצוגה של מוגלר, שאני מגשימה".

יחד עם הדגמים תגיע לארץ משלחת מרשימה של מחזיקי העמדות החזקות בבית האופנה; נשיא הקבוצה שמחזיקה בבית מוגלר ג'ואל פליקס, מנכ"ל החברה, מנהל התקשורת והמנהלת המסחרית, וכמובן מעצב קו הנשים סבסטיאן פאיין.

מי שלא יגיע הוא ניקולה פורמיקטי, הסטייליסט שאחראי לפן הויזואלי בפרויקט ליידי גאגא, ועבר בשבוע שעבר מהובלת הקו הקריאטיבי במוגלר לדיזל.

ניקולה פורמיקטי וליידי גאגא בתצוגה של מוגלר | צילום: גטי אימג'ס

ריטה אורה לובשת מוגלר | צילום: גטי אימג'ס

תיירי מוגלר עיצב מראשית דרכו בגישה ויזואלית מחודדת ועתידנית שהעניקה ללובשות לוק אקסטרווגנטי וחללי, של נשיות מועצמת, מצועצעת ופיגורטיבית מאוד. אולי זו הסיבה בגללה דיוות רבות נוטות לחבב את עיצוביו. תיירי מוגלר עסק תמיד באלמנטים ויזואליים ובטרם הציג קולקציה ראשונה עיצב חלונות ראווה.

מוגלר עצמו זנח את העיצוב כבר לפני כעשור ועבר להתמקד בבימוי וצילום, ובית האופנה שנקרא על שמו התמקד בעיקר בבישום. ניקולה פורמיקטי נקרא לדגל לפני שנתיים כדי להחזיר עטרה ליושנה, וכעת הסטייליסט הבולט נשכר על ידי דיזל, ככל הנראה כדי לעשות מהפך באותו סגנון גם שם. מוגלר חידד את הפן הקרקסי בבגדיו ומעצב היום עבור מופעים של כוכבות דוגמת ביונסה ועבור הופעות קרקס נחשבות.

השאירו תגובה