ריהאנה וקייט מוס BFF: נשות הקאבר של חודש אפריל

לכבוד האביב מגזיני האופנה החליטו להתמקד בפנים הכי פרש בתעשייה כרגע | ריהאנה וקייט מוס בלבוש מינימלי, קייט ווינסלט ואדי קמפבל מדגמנות סיקסטיז והבטן של ג'נוארי ג'ונס מעוררת קנאה

מאת  | ‏ 8 אפריל 2013

ריהאנה וג'נוארי ג'ונס | צילום מסך

אם גם את חיקית את ברנדה ולבשת חולצת בטן מגניבה לבית הספר, ואם גם את לא טרחת למסור אותה לצדקה בפסח, יש לנו בשורות טובות: טופ חושף טבור איז בק, לפחות לטענת ריהאנה וג'נוארי ג'ונס. ולא רק החולצה מזכירה לנו שקצר יותר זה טוב יותר, מעידה על כך גם תספורת טוויגי של אדי קמפבל. ובמילים אחרות: אלו הנשים שעשו את השערים של מגזיני האופנה בחודש אפריל.

קים קרדשיאן לקוסמופוליטן

>> קוסמופוליטן – קים קרדשיאן

מי אמר ששחור זה לא צבע? קרדשיאן שמדגמנת היריון לקניה ווסט, הצליחה להשתכנע לשים מכנסון לבן לצד העליונית השחורה שלה. מלכת הריאליטי מוציאה בימים אלה בושם חדש שיופץ ברחבי אסיה, היא סופר עסוקה וזה תירוץ די מוצלח לכך שהיא לא מצליחה למצוא אאוטפיטים שיהלמו את בטנה התופחת.

מילה קוניס למארי קלייר

>> מארי קלייר – מילה קוניס

החברה של קלסו, סליחה – אשטון קוצ'ר, כבר ממזמן לא רואה ממטר את דונה ואריק ושאר חברי "מופע שנות השבעים". עם פריזורה חתיכית במיוחד שגורמת כמעט לכל מראיין ומילואימניק להציע לה לצאת איתו לדייט, קוניס השתדרגה לאיט גירל החוצפנית וחמודה של הוליווד. "לומר שחיי לא השתנו יהיה שקר", היא אומרת בראיון למגזין. "אני לא מתלוננת ולא יכולה להתלונן אבל אין ספק שאני לא יכולה לצאת בצורה חופשית מהבית כמו פעם… אני לגמרי ברת מזל".

ריהאנה לאל

>> ELLE – ריהאנה

ההוכחה המושלמת שאם את נראית טוב בחולצת בטן של לואי ויטון, מפרסמת מספיק דברים אינטימיים על עצמך באינסטגרם ושרה שירים מגניבים על יהלומים, יסלחו לך על כך שחזרת לכריס בראון, החבר המכה שלך. ריהאנה לא מתביישת מאף אחד ולראייה שיר חדש בשם"Stay" עליו היא מספרת למגזין: "מדובר בסיפור על אהבה שרוצים שתימשך לנצח. אין את התחושה הזאת עם כל אחד… בהחלט הייתי אומרת שכריס הוא האחד שיש לי איתו קשר כזה". בהצלחה שיהיה.

ג'נוארי ג'ונס לגלאמור

>> Glamour – ג'נוארי ג'ונס

מדגמנת חולצת בטן כמעט זהה לזו של ריהאנה מהקולקציית האביבית של לואי ויטון. האם החד הורית שהודתה בעבר שנטלה ויטמינים של השלייה שלה (אה, איכס?) מציגה בטן שטוחה למדי וראויה לקנאה. אין ספק שהסיקסטיז באופנה והדוגמנית הכי מוצלחת של התקופה זו הגברת דרייפר, הלוא היא מיס ג'ונס.

קייט מוס וריהאנה למגזין V

>> V – קייט מוס וריהאנה

כשריהאנה פגשה את מוס לראשונה היא לא האמינה שמדובר באמא: "היא אמא והיא נראית ככה? כנראה שיש תקווה עבור נשים שרוצות ללדת ילדים ועדיין להיראות סקסי". האם היא מרמזת לכריס בראון משהו? המגזין שכולל שני קאברים, האחד עם מוס העירומה והשני עם רירי שמפגינה נודיסטיות, צולם על ידי צלם האופנה הנודע מריו טסטינו. ריהאנה לא האמינה כשמוס אמרה שהיא רוצה להשתתף בצילומים איתה: "אמרתי לה, 'את פאקינג צוחקת עליי?' חשבתי שאני מתה מבפנים. כל הפנטזיות שלי התגשמו: מריו, וי, קייט מוס".

קייט וינסלט להראפר'ס בזאר

>> הארפר'ס באזאר – קייט ווינסלט
מהממת בגיל 37 הרבה יותר מבגיל 21, ווינסלט עברה וואחד שנה עם נישואים לנד רוקנרול (קייט רוקנרול נשמע טוב, לא?) וזכייתה בפרס ה-CBE הנחשק שהופך אותה עבור הבריטים ל"דיים קייט ווינסלט-רוקנרול". המגזין היוקרתי פירגן לווינסלט במחווה לשנות השישים עם אייליינר שחור ושיער נפוח. טרה טרה שיק.

אדי קמפבל לווג

>> ווג בריטניה – אדי קמפבל

ואם במוד הסיקסטיז עסקינן, אדי קמפבל עושה כאן יופי של הומאז' לאייקון האופנה הבריטי טוויגי. הדוגמנית המצליחה נבחרה על ידי לא אחר ממריו טסטינו להשתתף בקמפיין "ברברי" הנחשק עם ה-BFF החדשה של ריהאנה, הלוא היא קייט מוס. מאז השמיים הם רק הגבול עבור קמפבל בת ה-23, המופיעה על השער בליווי אייליינר שיוצא מקווי העפעפיים המוכרים ותספורת קצרצרה. אין דרך טובה יותר להציג לעולם פנים חדשות מאשר לחקות פנים שאף פעם לא יתיישנו.

השאירו תגובה

 

  •  לא מסוגלת לסבול את המנהג הישראלי הזה לומר על כל דבר פוטושופ.
    הנשים ההללו מתעמלות ועושות ספורט מידי יום. אני לא אומרת שלא נעשה כאן שימוש באיזה תוכנה , אבל הן לא נראות כל כך שונה במציאות, חפשו תמונות פפרצי.

    מאת: ענבר |‏ 20 באפריל 2013 | 16:23
  •  בתמונה של קייט וריהאנה יש שם 3 זרועות….בצד שמאל :)

    מאת: פרינסס |‏ 8 באפריל 2013 | 20:29
  • וכך גם הרגליים שלה. שלא לדבר על הקשקושים של ריהאנה על קייט מוס.
    חבל שאתן משתפות פעולה עם הדיכוי הנשי הזה, ומנסות לגרום לנשים לקנא במשהו שלא קיים.
    קים קרדשיאן בהריון? אני שומעת על זה כבר חודשים. איפה הבטן?  

    מאת: דונה |‏ 8 באפריל 2013 | 17:14