היכונו לביאת הטראש: השמלה של "אישה יפה" חזרה לאופנה

הקאמבק שמאיים להכנס לארון הבגדים שלנו לקוח הישר מהניינטיז, עם אאוטפיט מסרט הוליוודי בלתי נשכח. הבעיה: מדובר בתלבושת של זונה | טרנד מוצלח או הישר לפח?

מאת  | ‏ 7 אפריל 2013

אמה ווטסון על שער GQ, ג'וליה רוברטס ב"אישה יפה" | צילום מסך

אמה ווטסון הפתיעה בשער הגליון האחרון של GQ הבריטי, באאוטפיט מחווה לקולנוע ההוליוודי של ראשית שנות התשעים. אנחנו מדברים כמובן על השמלה הידועה לשמצה של ויויאן וורד, הלוא היא ג'וליה רוברטס בסרט "אישה יפה".

שתי פיסות הבד המתחברות בטבור עם טבעת מתכת הפכו לפריט היסטורי, שאם תשאלו אותנו – היינו משאירים במחסן התלבושות. ווטסון וויתרה על הפאה הבלונדינית של רוברטס, והלכה על שיער ארוך, פריזורה שונה ואף מעט משעממת מתסרוקת הפיקסי האיקונית שלה.

ווטסון מקדמת את סרטה החדשה "Bling Ring", בבימוי סופיה קופולה, סיפור אמיתי על חבורת טינאייג'רים ששדדה בתים של סלבס בין השנים 2008-2009. פייר? עם האאוטפיט הזה ניכר כי היא באמת נכנסה לדמות.

משמעות חדשה למושג "סטריט סטייל". ג'וליה רוברטס באישה יפה | צילום מסך

לצערינו, לא מדובר רק בהומאז' ארטיסטי במגזין, אלא בטרנד של ממש. מתברר כי אורבן אאוטפיטרס, אסוס, Nasty Gal ועוד כמה חבר'ה החליטו להחזיר את השמלה המשוקצת לאופנה – והיא נמכרת כמו לחם אחרי פסח.

השמלה כבר זכתה לקאמבק לפני מספר חודשים, כאשר אמה רוברטס, האחיינית של, הלכה על תחפושת מחווה לדודה ג'וליה בליל כל הקדושים. במקרה הזה מדובר ביציאה די מדליקה, כאשר ההבדל בין האאוטפיט הנ"ל למה שנמכר ברשתות הוא די ברור: זו תחפושת לכל דבר. הייתן הולכות עם זה ברחוב, בימים שאינם פורים?

מחווה לדודה. אמה רוברטס

השאירו תגובה