לידיעת סינדרלה: הנעליים היקרות בתבל ימכרו במכירה פומבית

כסף קטן: זוג נעליים נמכרו בלמעלה ממיליון וחצי ש"ח | תודו שעכשיו אתן מרגישות הרבה יותר טוב בנוגע למסע השופינג האחרון שערכתן

מאת  | ‏ 2 אפריל 2013

סליחה, יש לכם את זה ב-36? הנעליים היקרות בתבל

מעצבת הנעליים הניו זילנדית קת'רין ווילסון עיצבה זוג נעליים ייחודי עבור מכירה פומבית לגיוס כספים עבור קרן הילדים של מקדונלד'ס. הדגם שנבחר החל את דרכו כסטילטו סולידי בצבע שחור וסיים בתור מגה בלינג לבן, מקושט בתחרה ובעוד חומר, לא משהו רציני, 21.18 קאראט יהלומים לבנים.
זוג העקבים המקושט ביהלומים לבנים בדוגמאות מעגליות עוצב על ידי ווילסון בעזרתה של מעצבת תכשיטים בשם שרה האטצ'ינס, ממותג מקומי בשם "אורסיני". לאחר שצבעה את הנעל בלבן וסימנה עליה בעפרון את הדוגמה, בתהליך שכלל פינצטה ודבק (!) הוצמדו לנעל עשרות היהלומים. יותר מחמישים שעות עבודה הושקעו בתהליך היצירה של הנעל הזו, ווילסון סיפרה ש"הייתי חייבת לפתור את השאלה על כמה קראטים אצטרך וכמה משטח הייתי צריכה בשביל התחרה". לאחר מכן הודבקו היהלומים לאורך לילות, בקיצור – נעליים, לא מייצרים מהר.

המעצבת שרה האטצ'ינס מעטרת את הנעל ביהלומים

 

הזוג היחיד במינו הזה יוצע במכירה פומבית שנועדה לצדקה, ושוויו עומד על 418,450 דולר – מעל מיליון וחצי ש"ח, יהיה מעניין לראות עד לאן המחיר יאמיר. הנעליים ימכרו בבית המכירות הפומביות של מקדונלד'ס בוולינגטון, ניו זילנד.

הזוג הזה (שאגב, נראה כמו עוד נעל כלות עמוסה מדיזנגוף) הדיח מכתר השיאים זוג נעליים אחר, של המעצב הבריטי כריסטופר מייקל שליס. הנעליים של שליס, מעין כפכפי סטילטו שעשויים, למעט הפקקון שבקצה העקב וכיסוי הסוליה, מזהב אמיתי ויותר מ2000 יהלומים בחיתוך בריליאנט.

הנעליים ה-כמעט הכי יקרות בתבל. סטילטו של כריסטופר מייקל שליס

בניגוד לדגם היחיד של ווילסון נראה שהנעל הזאת באמת תוכננה לנעילה ופעילות. פעילות מוגבלת כמובן, בהתחשב בגובה, ובכך שהרצועה עשויה, כמו שכבר סיכמנו, מחבריה הטובים והיקרים ביותר של האישה. הנעליים הללו נמכרות כבר שנתיים בהזמנה אישית ונכון לעכשיו ארבע נשים בעולם מחזיקות בזוג. המחיר, אגב, למקרה שיש מתעניינות בקהל, עומד על כ-775,000 ש"ח. שווה לכל כיס, לא?

השאירו תגובה

 

  •  יכולות לאכול ממליון וחצי שח אים היה לי עודף כזה לקנות נעליים הייתי מפרנס משפחות תלמידי ישיבה ועוד כול מיני כאלה שהמזל לא שיחק להם

    מאת: בני |‏ 3 באפריל 2013 | 00:20