רשת חנויות קונספט של H&M מטריפה את עולם האופנה

פרויקט חדש של המעצמה השבדית מרעיד את אירופה | רשת Other Stories & מציגה סגנון נקי, שיתופי פעולה עם מעצבים טרנדיים ואתר שעושה חשק לשופינג | FF ממתין לכם בארץ

מאת  | ‏ 24 מרץ 2013

צילום: אתר Other Stories &

אם אי אפשר להתנגד להם, נחבור אליהם. הרשת הבלתי מנוצחת עושה זאת שוב, ואנו נופלים שדודים לרגליה הפאשניסטות. פרויקט האיכות של H&M מושק סוף סוף והוא נראה, ובכן, סוף. הרעיון מאחורי המותג החדש & Other Stories ("וסיפורים אחרים") הוא שילוב בין קו עיצובי אקלוסיבי יותר, נקי יותר ואופנתי יותר, לבין קו מחירים שמזכיר יותר את H&M.

עיצוב האתר החדש שהושק חדשני ומעודכן, בצבעוניות מונוכרומטית מעודנת שמשדרת שאיפה לשקט וניקיון בוגרים יותר, ככל הנראה בנסיון להסב את תשומת לבם של לקוחות שמתרחקים מהמוניות וצעקנות שמזוהים עם אופנת רשתות זולה. באתר משולבות תמונות סטילס וגיפים קצרים וחביבים שמציגים את המוצרים בשימוש.

צילום: אתר Other Stories &

צילום: אתר Other Stories &

בצוות הקריאייטיב של H&M מהמרים גם על שיתופי פעולה מעצימים, למשל עם המעצבת הקולית אביגיל לוריק וכן מותג ההלבשה התחתונה המגה טרנדי דה לייק אנד סטארס, שכל פאשניסטה מעוטת יכולת שאוחזת בהבנה אופנתית שמעבר לורסאצ׳ה ואנה דלו רוסו, הייתה אסירת תודה להניח עליהם את טלפיה.

דה לייק אנד סטארס בשת"פ עם אתר Other Stories &

ומה בפינת החדשות המצערות? ובכן, אלא אם את מתכננת טיול לאירופה הקלאסית ייקח עוד זמן עד שהרשת תהיה בהישג ידך.

כשנשאלו לגבי פתיחת סניפים בארץ הקודש ענו ב-H&M בזו הלשון: ״במהלך האביב יושקו החנויות הראשונות בברצלונה, ברלין, קופנהאגן, לונדון, מילאנו, פריס ושטוקהולם. בנוסף, חנות האונליין שלנו תושק בבלגיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד, ספרד, שוודיה ובריטניה. אנחנו בהחלט מאמינים שהמותג הזה יכול לעבוד בארצות נוספות, אבל אנחנו חייבים לקחת את זה צעד צעד ואנחנו מתחילים כעת עם עשר המדינות האירופיות האלו״. באסה לנו.

שלט החנות במילאנו ובלונדון | צילום: יח"צ

צילום: אתר Other Stories &

השאירו תגובה