מייגן דרייפר או קארי בראדשו: כך תתחפשי בסטייל

כשכולן הולכות על תחפושת שפנפנה או קיפודה סקסית, אנחנו בחרנו באופציה עם סטייל וקיבלנו השראה מהדמויות הפאשניסטיות ביותר בקולנוע ובטלוויזיה | אז למה לא כל יום פורים?

מאת  | ‏ 21 פברואר 2013

קארי בראדשו ב"סקס והעיר הגדולה"

| "סקס והעיר הגדולה": קארי בראדשו |

בואו נודה בזה, אחת ולתמיד: לקארי בראדשו יש את כל מה שהיינו רוצות לעצמנו. או יותר נכון, לארון שלה יש את כל מה שהיינו רוצות לעצמנו. כותבת הטורים הניו יורקרית שברשותה נעליים בשווי של דירה במנהטן היוותה השראה משחררת עבור נשים רבות שרצו לדבר על שופינג וסקס בלי להרגיש אשמות, ומנגד לא מעט נשים טענו שדמותה דמוית-הברבי של בראדשו ציירה מצג שווא בלתי אפשרי שהעמיד נשים בעמדה מדכאת ומשפילה, שלא לדבר על פשוט דמיונית.

אבל נעזוב את האג'נדה ונתעסק בסטייל: ניתן להגדיר את הסגנון של בראדשו כקלאסי עם נגיעות של מגוחך; גזרות נשיות וחובקות גוף שמצוותות לאקססוריז מוגזמים או דיטיילים אקסטרווגנטיים על הבגדים עצמם. משמלת הטוטו הורודה מהפתיח, דרך השמלה הא סימטרית בלבן-כלה אליה חובר פרח ענק, וכלה כמובן בשמלת חתונה שאפשר לראות, ובכן, בסרטים. שלא לדבר על עקבים אימתניים, אביזרי שיער מהחלומות ועוד. אולי זה לא לכל יום אבל ההליכה עד הסוף עם כל לוק מתאימה בול לפורים.

כדי להשיג את המראה פשוט צוותו שמלה בעלת גזרה מחמיאה וקלאסית למדי לפריטים יוצאי דופן- תיק ייחודי, קשת פרחים בולטת או עליונית שאין להתעלם ממנה. לא לשכוח את המחלפות הבלונדיניות הגליות ועקבי 14 ס"מ, כמובן.

אצלה כל יום פורים. קארי בראדשו

צילום: יח"צ

1. קשת, קרן וולף, מחיר: 1,150 ש"ח
2. כובע, לוני וינטג', מחיר: 350 ש"ח
3. קשת, Amandak, מחיר: 350 ש"ח
4. שמלה, ג'אסט קוואלי לפקטורי 54, מחיר: 2,490 ש"ח
5. שמלה, רד ולנטינו לפקטורי 54, מחיר: 4,490 ש"ח
6. שמלה, אליאן סטולרו, מחיר: 6,700 ש"ח
7. טבעת, Emnuel E, מחיר: 26,000 ש"ח
8. סנדלי, אטרו לפקטורי 54, מחיר: 2,490 ש"ח
9. קלאץ', ברשקה, מחיר: 159 ש"ח
10. עגילים, Emanuel E, מחיר: 20,000 שח
11. סנדלים, האוס אוף הארלו לאליז, מחיר: 1,350 ש"ח

| "ארוחת בוקר בטיפאני'ס": הולי גולייטלי |

כמו שייקספיר, ישו והביטלס, גם אודרי הפבורן ממשיכה להשפיע על דורות של צרכני תרבות לאחר לכתה. דמותה הגבעולית והבלתי מתאמצת, לצד תווי פנים רכים ועיני איילה ממשיכות לגלם עבור אינספור אנשים משני המינים את תמצית הסטייל והחן הטבעי.

הולי גולייטלי ב"ארוחת בוקר בטיפאני'ס"

מעבר להיותה שחקנית, הפבורן נודעה גם כמוזה של המעצב הנערץ הובר ז'יבנשי. היא החלה את הרומן עם עיצוביו הנפלאים ב"ארוחת בוקר בטיפאני'ס", סרט בו גילמה את הולי גולייטלי הקוקטית והאמביציוזית. מלתחת הסרט עוצבה באופן בלעדי על ידי המעצב האלגנטי ועל גופה הדקיק והחינני אכן קיבלו העיצובים את הפרזנטצייה שהגיעה להם.

כדי להשיג את המראה המוכר של מיס גולייטלי אין צורך, באופן טבעי, להתאמץ יותר מדי; שמלה שחורה קטנה, עדיף כזו שחושפת כתפיים וגב, אליה מחובר ענק פנינים ועגילים צמודי אוזן ומבריקים. המתקשות על עקבי גורדי שחקים ישמחו לגלות שהולי גולייטלי הלכה דווקא על עקבים שחורים, קלאסיים, ונמוכים. את השיער יש לאסוף גבוה ולהוסיף בו אביזר מנצנץ אה-לה- כתר מלכת החן. כפפות ופומית לסיגריה מחנות תחפושות יסגרו את המראה הנצחי הזה שיעשה חסד עם כל אישה.

הולי גולייטלי ב"ארוחת בוקר בטיפאני'ס"

צילום: יח"צ

1. עגילים, ליטל קלמנסון, מחיר: 431 ש"ח
2. עגילים, ליטל קלמנסון, מחיר: 538 ש"ח
3. עגילים, מיכל נגרין, מחיר: 349 ש"ח
4. שמלה, נעמה בצלאל, מחיר: 360 ש"ח
5. שמלה, לי גרבנאו, מחיר: 2,500 ש"ח
6. שמלה, מיכל נגרין, מחיר: 1,390 ש"ח
7. נעליים, אלדו, מחיר: 399 ש"ח
8. קלאץ', אייל לסטר, מחיר: 169 ש"ח
9. צמיד, פדני, מחיר: 10,640 ש"ח
10. שרשרת, ליטל קלמנסון, מחיר:  1,575 ש"ח
11. נעליים, Tory Burch לעמנואל, מחיר: 1,800 ש"ח
12. טבעת, פדני, מחיר: 94,150 ש"ח

| "הרומן שלי עם אנני": אנני הול |

והגענו לפינת הנוירוזה המנצחת. אנני הול, הדמות שכיכבה בסרט שנקרא על שמה מבית היוצר של וודי אלן הייתה אישה גבוהה, ישירה, גמלונית במידה וספורטיבית במידה. שמלות? עקבים? ספריי לשיער? לא ולא. הנערה האורבנית האולטימטיבית שאלה אינספור מוטיבים מהארון הגברי, חיברה אותם עם גוף ארוך וגמיש והוסיפה חיוך גדול.

אנני הול וודי אלן ב"הרומן שלי עם אנני"

אין ספק שמכל תחפושות הסטייל היא הנוחה מכולן אבל באופן משונה דורשת הכי הרבה תעוזה, בין כל הפיות הסקסיות, השוטרות הסקסיות והנסיכות הסקסיות, תחפושת שכוללת לבוש מלא ועניבה תהווה ללא ספק מוקד לתשומת לב.

כדי לשוות לעצמך את הלוק הקול של אנני הול יש לחבר מכנסי קאמל בגזרה גבוהה לחולצה לבנה בהשראה גברית. וסט ועניבה (במקור העניבה של אנני רחבה אבל אפשר לעדכן אותה לאופנה של ימינו עם עניבה דקה). כובעי הלבד שעשו קאמבק העונה ישתלבו להפליא. את השיער יש לשחרר לחופשי, בעיקר אם הוא חלק.

אנני הול ב"הרומן שלי עם אנני"

צילום: יח"צ

1. כובע, רוקגלאם, מחיר: 119 ש"ח
2. כובע, אלדו, מחיר: 189 ש"ח
3. וסט, Made by Lilamist, מחיר: 180 ש"ח
4. עניבה, הוגו בוס, מחיר: 540 ש"ח
5. מכנסיים, StyleRiver, מחיר: 79 ש"ח
6. חולצה, AXELA, מחיר: 419 ש"ח
7. וסט, אילנה ברקוביץ', מחיר: 499 ש"ח
8. מכנסיים, SQ1, מחיר: 590 ש"ח
9. תיק, נטע שדה לארנקי עמנואל, מחיר: 1,087 ש"ח
10. מכנסיים, דה בראנץ', מחיר: 1,225 ש"ח
11. חגורה, יוריני לסטודיו יויו, מחיר: 320 ש"ח
12. נעליים, ריפליי, מחיר: 849ש"ח
13. נעליים, פלי לונדון לרשת STORY, מחיר: 619 ש"ח

| "מד מן": מייגן דרייפר |

מייגן דרייפר סימלה עבור רבים את חילופי העתים בסדרה "מד מן". סדרה שהחלה בעקרות בית מושלמות וקרחוניות כמו הדמות שגילמה ג'נוארי ג'ונס במיטב סגנון שנות החמישים בארצות הברית, וזנחה את אותן עקרות בית לאנחות עבור נערות משוחררות, חתוליות וקצרות חצאית כמו מייגן דרייפר, אשתו החדשה של איל הפרסום דון דרייפר.

שמלה שחורה ושיר ה"זו ביזו ביזו". מייגן דרייפר

בניגוד לבטי, אשתו הראשונה, מייגן היא נערה משוחררת הרבה יותר, והיחסים בין השניים בהתאם ישירים וחמים יותר. מייגן שואפת להפוך לכוכבת והיא לא נחבאת את הכלים. אם בטי הפגינה סטייל מופתי היא עשתה זאת כדי להצטיין בכל מישור חברתי, מייגן לעומתה מפגינה סטייל מושך תשומת לב משום שהיא מעוניינת לזכות בה.

כדי להיראות כאילו נפלטת זה עתה משנות השישים היפרדי לשלום מסנטימטרים עודפים בחצאית. גזרות השמלות הקלאסיות של התקופה הן טרפזיות ולא מדגישות מתניים. השמלה המזוהה ביותר עם הדמות היא שחורה, בעלת שרוולי העטלף מבד שיפון-פליסה. שיער מורם ומנופח ברוח שנות השישים יוסיף, כמו גם תכשיטים קלאסיים (בכל זאת, מדובר באשתו של דון) ואיפור חתולי.

מייגן דרייפר ב"מד מן"

צילום: יח"צ

1. שמלה, גוצ'י, מחיר: 18,000 ש"ח
2. שמלה, Shira M, מחיר: 569 ש"ח
3. שמלה, לי גרבנאו וקרן כהן בנקר, מחיר: 900 ש"ח
4. עגילים, קרן וולף, 480 ש"ח
5. שרשרת, פדני, מחיר: 107,600 ש"ח
6. שרשרת, אבגד, מחיר: 100 ש"ח
7. שמלה, Made by Lilamist, מחיר
8. גרביונים, ליה לונדון, מחיר: 60 ש"ח
9. נעליים, מסימו דוטי, מחיר: 655 ש"ח
10. נעליים, בלוך לרשת STORY, מחיר: 700 ש"ח

השאירו תגובה