כרומו קווין: קרלי קלוס היא דוגמנית השנה של ווג

זו הפעם השנייה שהסופר מודל נבחרת לדוגמנית השנה של מגזין ווג העולמי | בין שערוריותה השנה: צלעות בולטות שטושטשו, צילומי עירום ולוק חדש של ספרנית | מה שטוב לווג, טוב גם ל-FF

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2012

מלכת המגזינים. קרלי קלוס | צילום: גטי אימג'ס

קרלי קלוס (20) חוזרת וכובשת את תואר הטופ מודל של מגזין ווג, אותו קטפה גם ב-2009. אריזונה מיוז, זוכת השנה שעברה, הסתפקה השנה במקום השני. קלוס, ילידת ארה״ב, החלה לעורר עניין סביבה בשנת 2008, בעיקר בזכות גופה הארוך והאתלטי ואופיה הנעים והנוח. מהר מאוד הפכה לשם מבוקש על מסלולים ופתחה תצוגות חשובות בכל שבוע אופנה.

את הפיכתה מנערה לאישה סימנה הפקת ענק בווג, כמובן, שכללה שער עירום מהמם המציג לראווה את גופה והמימדיה הכמעט בלתי אנושיים של קלוס. למרות הפרגון הגורף, גזרתה של קלוס עמדה בכמה פולמוסים בעקבות פריימים שבהם הוצג באופן מודגש עד כמה קלוס נטולת שומן. באותו זמן פחות או יותר מגזין נומרו בחר להציג שער עירום שלה ולטשטש בפוטושופ את צלעותיה, כאילו כדי לשפוך שמן נוסף למדורה.

קלוס הופיעה במהדורות מרץ וספטמבר של ווג העולמי ובהפקות מקוריות של מהדורות ווג השונות, כולל מהדורה האולימפית של ווג ארה"ב בו שימשה כאביזר ספורטיבי לקישוט תמונות חברי המשלחת.

לאחרונה עברה קלוס שינוי לוק מהותי כשחתכה כ-17 ס״מ משיערה הארוך לטובת תספורת שובבה ודינאמית יותר.את המהפך היא תיעדה, ניחשתם נכון, בהפקה מיוחדת של ווג. FF חייב להתוודות: עם או בלי שיער, עם או בלי בגדים, עם או בלי צלעות, הוא פשוט מאוהב בבחורה.

קרלי קלוס מסתפרת, ווג ארה"ב

קרלי קלוס בלוק החדש. אש | צילום: גטי אימג'ס

קרלי קלוס בווג ארה"ב, ספטמבר 2012

קרלי קלוס בווג קוריאה, מרץ 2012

מחווה לFF? קרלי קלוס בווג אוסטרליה, מרץ 2012

השאירו תגובה