הו, מאמא: כוכבות מדגימות לקייט מידלטון את סודות הסטייל בהריון

ההתרגשות בממלכה בשיאה: קייט מידלטון איז אקספקטינג, והאמת? גם אנחנו | לרגל החגיגה, נזכרנו בהריוניות איי ליסט שעשו את זה בסטייל | 9 חודשים מהנים לכולם!

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2012

האם היא תשרוד את המשימה הקשה מכל? קייט מידלטון | צילום: גטי אימג'ס

אנחנו לא יודעים אם הבריטים יודעים לעשות "קולולו", אבל הם בטח השמיעו קריאות נימוסיות יותר בתחילת השבוע – עם ההכרזה של הזוג המלכותי על ה-הריון של העשור. מידלטון, מלבד היותה דוכסית, נסיכה, ועוד תארים שחוקים בסגנון – היא אייקון אופנה נערץ. היא מרכיבה אאוטפיטים שמשלבים בין בגדי מעצבים לרשתות של יתר בני התמותה בהצלחה מרובה ואין ספק שיש לה חוש אופנה משופשף. כעת עליה לעמוד במשימה לא פחות פשוטה מההריון עצמו: עליה להתאים את המלתחה לשינויים שיחולו במידות גופה ולעשות זאת באלגנטיות השמורה לנסיכה.

רגע לפני שמתחילים לראות בטן, נזכרנו בכמה כוכבות איי ליסט שהעבירו את ההריון בסטייל, ואפילו צירפנו להריונית המלכותית שתי הצעות הגשה משלנו. תשעה חודשים מהנים לכולם!

עושה חשק לילד. קרלה ברוני | צילום: גטי אימג'ס

קרלה ברוני היא אייקון אופנה בלי קשר להריון, אבל את תשעת החודשים שלה היא צלחה בהצטיינות יתרה ומעוררת קנאה. ברוני היא מלכת הקלאסיות. שחור ולבן אלמותיים הם בסיס האנסמבלים שלה, שמלות בגזרת A שמעט רחוקות מהגוף וז'קטים מחויטים ורשמיים להשלמת ההופעה. אפילו לנו היא עושה חשק לילד!

מופת ושיק. קרלה ברוני | צילום: גטי אימג'ס

ויקטוריה בקהאם הגיעה לחתונה המלכותית של וויליאם וקייט בהיריון מתקדם ובלוק מצוחצח. שמלת מיני רחבה ומחמיאה, נעלי עקב גבוהות (בזהירות, אה?!) ואקססוריז יוקרתיים וראויים.

לא ויתרה על העקבים. ויקטוריה בקהאם | צילום: גטי אימג'ס

במהלך אותו הריון, מיס פוש ספייס בדימוס דיגמנה מראה מרתק לא פחות עם חצאית עפרון נוחה ואלסטית וחולצת אוברסייז בעלת אלמנט קשירה מעניין שמסב את תשומת הלב למה שהתרחש לויקי במרכז הבטן. ועקבים גורדי שחקים, אלא מה?

אלמנט קשירה מעניין מסב תשומת לב נכונה. ויקטוריה בקהאם | צילום: גטי אימג'ס

שמלה שחורה קטנה לא חייבת להיות משעממת. מילת המפתח כאן היא משחק – לייצר עניין דרך בדים, גזרות, חיתוכים מרתקים. קייט הדסון מדגמנת הריון לא קונבנציונלי בשמלה בעלת חיתוכים מעניינים שמחמיאים לגזרתה העגלגלה.

שחור, שחור אבל מעניין. קייט הדסון | צילום: גטי אימג'ס

אנג'לינה ג'ולי מודעת להיותה סקסית-על ומינפה את התכונה הזו במהלך חודשי ההריון שהפכו אותה לנשית יותר. לכן, חסרת מורא, היא החליטה ללכת על חליפת מכנסיים נוחה ומחמיאה. אגב, לא רק מכנסיים מחויטים יכולים להתאים לקייט. טייטס מעניינים עם טוניקה או חולצה מכופתרת גדולה הן אופציות קז'ואליות מומלצות שכדאי לנסיכה לשקול.

הסקס אפיל גדל עם הבטן. אנג'לינה ג'ולי | צילום: גטי אימג'ס

ביונסה, בהתאם לאופי הדיווה הגדולה מהחיים שלה, הלכה עד הסוף בהריון ולא פחדה מצבע. אל טקס פרסי המוזיקה היא הגיעה באאוטפיט מלא תעוזה, צבעוני ומקושט עם שמלת עטלף א-סימטרית בצבע מסנוור המייצר מראה זוהר וגזרה נשפכת ונשית.

דיווה נשארת דיווה גם בהריון. ביונסה צבעונית | צילום: גטי אימג'ס

נטלי פורטמן בלוק הריוני ונהדר עם שמלת פליסה מיני בצבעים בהירים ומחמיאים וחגורה שתוחמת את הבטן בטוב טעם. הקפלים בתחתית השמלה מייצרים עניין והתחרה השקופה במעלה השמלה סקסית מחד ורומנטית מאידך.

פטיט הריונית. נטלי פורטמן | צילום: גטי אימג'ס

ולסיום, הדוגמנית העסיסית לארה סטון, ההריונית הטרייה, הציגה לנו בשבוע שעבר מראה סקסי בצבע אדום ונשי. סטון לא בוחלת במחשופים ומציגה את אזור החזה, ששופע עכשיו אף יותר מתמיד. עבור מידלטון זה אולי קצת קיצוני, אך בכל אופן כדאי לה לזכור לא להדבק לשחור ולא לפחד מההדפסים המעניינים שעד עכשיו ניפקה לעולם בהצלחה.

הריון אש. לארה סטון | צילום: גטי אימג'ס

ושתי הצעות הגשה להריון מלכותי מאיתנו, ככה במתנה:

צילום: יח"צ

1. ז'קט ארוג עם אפליקציות, זארה, 499 ש"ח
2.  שמלה שחורה, קום איל פו, 1890 ש"ח
3.  כובע צמר, אלדו, 99 ש"ח
4. תיק קלאץ' מתוכשט, זארה, 449 ש"ח
5. נעלי עקב בורדו, סטיב מאדן, 449 ש"ח

צילום: יח"צ

1. שמלה עם הדפס נקודות, רינה צין, 990 ש"ח
2. מעיל טרנץ', A.P.C בסטורי, 2999 ש"ח
3. תיק קלאץ', Paris Hilton ב-StyleRiver, מחיר: 495 ש"ח
4. גרבונים, Expose ב-StyleRiver, מחיר: 26 ש"ח
5. נעלי עקב שחורות, Guess ב-StyleRiver, מחיר: 519 ש"ח

השאירו תגובה