זה מה זה בסיסי: אז איך ההלבשה התחתונה של בר רפאלי?
גוזייה ממותגת: בר רפאלי ממשיכה במאמצים למינוף שמה | הדוגמנית משיקה קולקציית הלבשה תחתונה בעיצובה שמסתכמת במושג "בייסיק". האם זהו צעד בכיוון הנכון?
שנה של שמועות, לחשושים וציפייה הגיעה אתמול (א') אל קיצה, עם חשיפת קו ההלבשה התחתונה מאחוריו עומדים בר רפאלי ודודי בלסר. הדוגמנית הישראלית הולכת בעקבות קולגות שהצליחו למנף את עצמן ולבסס את שמן כמותג בינלאומי, כמו אל מקפירסון וג'יזל בונדשן, מהלך חכם בהחלט. עם זאת, האסטרטגיה בה היא בוחרת מחייבת אותנו לתהות בעניינה.
באתר המכירות של בר, UNDER.ME, שהושק אתמול, אפשר לקנות חוטיני פשוט ב-39 ש"ח, טי שירט פשוטה ב-69 ש"ח טייטס פשוטים ב-89 ש"ח, וחזיית ספורט, פשוטה גם היא, ב-69 ש"ח.
לזכותה של רפאלי יאמר שמחירי הקולקציה שלה מאוד עממיים, אך אותה עובדה יכולה להיזקף גם לחובתה. שוב, בר נקלעת למהלך שמקדם מוצר לא זוהר, כמו רשת "פוקס" אותה היא מפרזנטת מזה שנים. בכך, רפאלי מתרחקת מהתדמית היוקרתית-אקסקלוסיבית שהיא מנסה לבנות לעצמה ומתחפרת עמוק יותר במשבצת "בת השכן". מתמונות הפפארצי והצהרותיה בעבר, קל להאמין שהיא אכן לובשת הלבשה תחתונה בסיסית כזאת ביום יום, השאלה היא למה היא בוחרת לשווק אותה תחת שמה והאם זהו צעד בכיוון הנכון?
אם ניקח (וסלחו לנו על ההשוואה הצפויה) את הקולקציה שעיצבה לפני כשנה ג'יזל בונדשן עבור חברת הלנז'רי הברזילאית "הופ", הפער מתחדד. הקו הסקסי של הברזילאית עטור תחרות וסאטנים, ופונה לנשים שרוצות לפתות גברים. הקונספט לא ממש מודרני אבל פונה לקהל לקוחות גדול בקרב שני המינים. אותו הרעיון אינו זר לרפאלי, שהובילה כבר קמפיינים עבור חברות כמו פאסיונטה העולמית ובוניטה דה מאס (שלא לדבר על השערים של ספורטס אילוסטרייטד).
בונדשן, הדוגמנית העשירה בעולם נכון להיום, ידעה לנצל את הפרופורציות המושלמות שלה כדי לקדם קו סקסי ומרגש. בדיוק כמוה. על אותו משקל, בחירתה של בר להציג לעולם את הבייסיק המפוהק ביותר, עשויה להיות מסוכנת.
הקו הלא אופנתי שמובילה כעת רפאלי עלול להיות בעייתי עבורה. ייתכן שהיא פעלה מתוך כנות יתר, אולי פשוט לא היה לה האומץ ללכת עד הסוף עם העסק החדש ואולי כל זהו בעצם סיכון מחושב, מתוך רצון לתת קונרטה לחברותיה למקצוע. מכל מקום, מבלי שהתכוונה לכך, בר רפאלי שוב הצמידה לעצמה תווית של "ילדה טובה מידי".
>> טווח מידות: נשים XS-L, גברים M-XXL. טווח מחירים: נשים- חולצות 55-75 ש"ח, טייטסים 89 ש"ח, תחתונים 39 ש"ח, טופים 55-75 ש"ח. גברים- חולצות 59-79 ש"ח, תחתונים 39-45 ש"ח. להשיג: בחנות האינטרנטית של המותג.
ימתמתמת ידפקה והבלה למה את אסה את זה ומברסמת את כל התמונות אהלה
מאת: נגה דוד חי | 31 ביולי 2013 | 19:07אני לגמרי בעד. זו הצהרה על יופי טבעי ולא מתאמץ ואני מאוד מתחברת לזה. לא סובלת בגדים תחתונים מתחרה ברזלים ושאר ירקות. תנו לגוף לנשום.
מאת: מיה | 18 בספטמבר 2012 | 18:10חלק מהסקס אפיל שלה זה "יופי טבעי" ולא מתאמץ. להכניס אותה לפוש-אפ, תחרה וקריסטלים זה פשוט לא אמין ולא מתאים לתדמית שלה.
מאת: אלמוג | 24 ביולי 2012 | 11:42ברור לגמרי שהכותב הוא גבר..או אישה ששבויה בקודים גבריים..התחתונה של בר רגישה לנוחות ולכיס של רוב הנשים.. ולא איזה אביזר גוטי של הג'ורנלים..כל הכבוד על הבגרות והאומץ..והאהבה למין הנשי
מאת: רות | 2 באפריל 2012 | 22:20איזה מיתגה ואיזה נעליים? אולי מינפה את עצמה. כל הכבוד שתמשיך עם האמת שלה.
מאת: רעות | 2 באפריל 2012 | 17:02כמה חזיות ותחתונים סקסיים אישה צריכה?
מאת: חצאית מיני | 2 באפריל 2012 | 16:22לעומת זאת בייסיק צריך הרבה יותר.
למכור הרבה פריטים במחירים נמוכים זאת לא אסטרטגיה אידיוטית.
והמיצוב – בר רפאלי תמיד נראית טוב יותר בבייסיק מאשר בכל מיני שמלות מפוארות, שבהן היא נראית כמו ילדה שנועלת את העקבים של אמא שלה.
האתר בנוי בצורה חובבנית… אפילו יש בעיה לגלול עד למטה..
אני דווקא מבינה את כיוון הבייסיק אבל לפחות אפשר לעצב את המיתוג בצורה יותר מוצלחת.
http://1hugaday.blogspot.com/
מאת: Hug | 2 באפריל 2012 | 16:16