הצ'וקר המלכותי: כשקייט ענדה את השרשרת של דיאנה

לרגל חגיגות 70 שנות נישואין של המלכה אליזבת ובעלה פיליפ הגיעה קייט מידלטון עם ענק פנינים על צווארה. מדובר בדיוק באותה שרשרת שלבשה דיאנה בשנות השמונים. בגלל ההתעסקות הבלתי נגמרת בשרשרת, החליטה מילדטון לא לגנוב את ההצגה עם שמלה חדשה ובחרה למחזר שמלה שלבשה ממש לא מזמן

מאת  | ‏ 21 נובמבר 2017

הצו'קר של קייט. הכי דיאנה סטייל (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

הצו'קר של קייט. הכי דיאנה סטייל (צילום: Max Mumby לגטי אימג'ס)

אם לא שלחתם עוד זר פרחים ואיחולים למלכה אליזבת ולפיליפ שלה, כדאי שתזדרזו. הזוג המלכותי חגג השבוע 70 שנות נישואין, הישג מרשים לכל הדעות, וכל משפחת המלוכה התאספה על מנת לציין יחד את המאורע המשמח. הקשרים בתוך המשפחה חזקים מאי פעם, ואם היינו זקוקים להוכחה לכך, מצאנו אותה על צווארה של קייט מידלטון, שענדה לאירוע שרשרת פנינים אייקונית מחדר התכשיטים המלכותי של המלכה האם.

האירוע, לציון יום הנישואין ה׳פלטינה׳ של הזוג, נערך בארמונם בברקשייר, יריית פתיחה לסדרת אירועים חגיגיים. השמלה שנבחרה ללכת עם התכשיט היוקרתי (כי הפעם, מאמינים, זה הלך כך, ולא להפך) היא שמלה של דיאן וון פירסטנברג בשווי 3,660 שקלים, והיא ממוחזרת. רק לפני מספר שבועות לבשה אותה קייט לארוחת הגאלה של אנה פרויד בלונדון, ובשנת 2014 היא נלבשה לאירוע מלכותי.

זו כנראה דרכה החדשה של קייט לשלב בין גבוה לנמוך. לא עוד זארה עם בגדי מעצבים, אלא בגדי מעצבים מלפני מספר עונות בשילוב עם תכשיטים מהארמון המלכותי. מידלטון ידעה שאיש לא יתעכב על השמלה כשעל צווארה הענק הידוע, אותו ענדה המלכה במספר אירועים, והשאילה אותו גם לנסיכה דיאנה בשנת 1982, לאירוע בארמון.

האחים ויליאם והארי הגיעו בתלבושות מסורתיות על פי כל כללי הטקס. מי שלא הגיעה אבל כולם לא הפסיקו לדבר עליה, היא הגירלפרנד של הארי, מייגן מארקל, שככל הנראה לא הוזמנה לאירוע למרות שהייתה בלונדון באותה העת. רבים מבני המשפחה המלכותית הגיעו להרים לזוגיות המלבבת הזאת, שעמדה בקשיים רבים ומתוארת גם בסדרת הטלוויזיה ׳הכתר׳. היו שם הנסיך צ׳ארלס וקמילה, הנסיך אדוארד, הנסיכה אן, ביאטריס ויוג׳ין מיורק.

חתונתם של השניים, שנראים מתוקים במיוחד בתמונות ששחרר בית המלוכה, ובהן לובשת אליזבת שמלה לבנה, כמה הולם, התרחשה בשנת 1947 בווסטמינסטר אבבי. זו הייתה חתונה מהאגדות כשהכלה לובשת שמלת כלולות של נורמן הרנטל כשהיא רק בת 21. באותה חתונה לא ידעה אליזבת שחמש שנים אחר כך היא תהפוך למלכה כשאביה ימות בפתאומיות.  

משעשע לגלות שלכבוד יום הנישואים השבעים, נתנה אליזבת לפיליפ מתנה מיוחדת: תואר אבירות חדש: ׳תואר אביר הצלב של המסדר הוויקטוריאני המלכותי׳. ״את המחווה מעניקה המלכה לבעלה בעקבות מסירותו למדינתו ולמלוכה במשך עשורים באופן ציבורי ופרטי,״ כך מצוין בתקשורת האנגלית. פיליפ בן ה-96 עזב את תפקידו המלכותי הציבורי בקיץ האחרון, וזוהי עבורו כמו מתנת פרישה מיוחדת. עד מאה ועשרים.

 

A post shared by RoyalTeaWithJam (@royalteawithjam) on

השמלה המדוברת של DVF ׁ(צילום: מתוך האתר)

השמלה המדוברת של DVF ׁ(צילום: מתוך האתר)

 

 

השאירו תגובה