ותודה לישראלים: אסוס גלגלה השנה סכום בלתי נתפס

על אף החששות מהברקזיט והיחלשותו של הפאונד, אתר השופינג הבריטי נהנה השנה מזינוק של 145% ברווחים, מה שאומר שלקופת החברה נכנסו לאחרונה לא פחות מ-8.3 מיליארד שקלים. גם במטה בלונדון יודעים כי ההצלחה קשורה באופן הדוק ללקוחות הבינלאומיים שלה (והיוש לישראלים) ומתכננת להפוך את חוויית השופינג עבורם לנעימה ונגישה עוד יותר. יש למה לצפות

מאת  | ‏ 18 אוקטובר 2017

הקהל מצביע בהקלקות. ASOS (צילום: ASOS)

הקהל מצביע בהקלקות. ASOS (צילום: ASOS)

אוהבים את אסוס? אתם לא לבד. מדובר בתופעה חובקת עולם, מגדרים ומגזרים, אהבה כל כך טוטאלית ומלבלבת שהצליחה להכפיל את רווחי החברה הבריטית תוך שנה אחת.

למרות שרבים היו מודאגים מהשפעת הברקזיט והתרסקותו של הפאונד, מתברר שאסוס כבר מזמן לא תלויים בממלכה הקטנה, ושעסקיהם הגלובליים לא מפסיקים לצמוח.

 

A post shared by ASOS France (@asos_fr) on

האתר הענק פרסם כי הוא מגלגל רווחים של 1.8 מיליארד ליש"ט (כ-8.3 מיליארד שקלים), מה שאומר שהוא נהנה מזינוק של 145% בהצלחתו בהשוואה לאוגוסט דאשתקד. הצפי עד הרבעון הבא, אגב, עומד על עלייה של 30% נוספים.

המומחים מסבירים כי חלק מהשגשוג הפנומנלי הנראה פה קשור בתנועה העולמית של צרכנים, המוותרים על כיתות רגליים לטובת הקלקה במכשירים דיגיטליים, ושיש גידול משמעותי אצל כל השחקנים המקוונים הגדולים בשוק.

 

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

"לא מספיק רק להיות נוכחים אונליין" מדגיש בראיון לדיילי טלגרף מנהל אסוס ניק בייטון, ומבהיר שלא מדובר בתופעה כללית אלא בהצלחה נקודתית של אסוס. "יש אצלנו עליה חדה ומתמשכת. בני העשרים פלוס לא סתם מקליקים על הטלפונים שלהם וקונים דברים. חייבים למכור להם בדיוק את הפריטים אותם הם מעוניינים לרכוש".

"בשנים האחרונות אסוס עולה ומתחזקת באופן עקבי" מאשר ג'ורג' סלמון, אנליסט כלכלי לונדוני. "היא כל הזמן מצליחה לעקוף את המתחרים המקוונים שלה, ונשארת ערנית. כיום יש לחברה 135 מיליון כניסות חודשיות לאתר, והמשמעות היא שאסוס הופכת לתופעה אמיתית".

נשארת ערנית לעומת המתחרים שלה (צילום: ASOS)

נשארת ערנית לעומת המתחרים שלה (צילום: ASOS)

על פי בייטון, הסיבה להצלחה הגדולה היא השקעה אדירה בשנתיים האחרונות, כשמירב הכספים והמאמצים מופנים לשיפורים באתר ובשירות המשלוחים ברחבי אירופה, יכולות חיפוש מתקדמות שלומדות את אישיותו של המזמין, ושכלול במרכזים השונים מהם מתבצעות השליחויות.

"אנו מתכוונים להכפיל את מספר השפות בהן אפשר יהיה לגלוש באתר והן יעמדו בשנה הבאה על 13" הוא חושף. "השינוי הזה יאפשר לאסוס לשלוט ב-200 שווקים".

 

A post shared by ASOS Face + Body (@asos_faceandbody) on

בלונדון כבר נהנים לאחרונה משירות משלוחים באותו היום, בתוספת של 60 שקלים להזמנה, וכל החששות של החברה לגבי נכונותם של הלקוחות המילניאלים להוציא סכום כזה על משלוח זריז התבדו. "אנו מרחיבים את השירות גם למנצ'סטר ולמספר ערים בגרמניה, ואם השירות יצליח גם שם, נרחיב אותו עוד".

אסוס ייצרה כאלף משרות חדשות השנה רק בתוך בריטניה, ולמרות שמירב המכירות של החברה כבר לא תלויות בבריטיים, היא עדיין שמחה על התרומה שלהם לכלכלה. "בריטניה תמיד תהיה חשובה לנו, ותמשיך להיות המקום בו אנו בודקים את האסטרטגיות שלנו" אומר בייטון, "אבל היא הופכת עם הזמן להיות מוקד עסקי קטן יותר ויותר עבורנו, בהפיכתנו לעסק גלובלי". ומה עם איזו תודה ללקוחות הישראלים הנאמנים?

 

A post shared by ASOS Studio (@asos_studio) on

השאירו תגובה

 

  • לאלה שמקבלים חשבון עם עמלה מחברת GCX – לידיעתכם, יש צורך לשלם רק עבור המיסים במידה ועוברים את הסכום של 75 דולר (מע"מ, מכס או שניהם לפי התעריף).
    במידה ו GCX דורשת עמלה, לבקש מהם להחזיר את המשלוח לאסוס.
    ככל שיותר יתלוננו על "שיטת המצליח" הזאת,כך תיפרד חברת אסוס ואיתה חברת ARAMEX (חברת השמלוחים הבינלאומית)

    מאת: ג'ון |‏ 19 באוקטובר 2017 | 20:47
  • האתר היחידי שמה שאת מזמינה ורואה זה גם מה שאת מקבלת, בגדים איכותיים, סחורה מושלמת ואיכותית, אני התמכרתי אליהם ומזמינה רק מהם על בסיס קבוע.

    מאת: כרמית |‏ 19 באוקטובר 2017 | 10:58