ברומו של עולם: דונלד טראמפ פותח על הבחירות האופנתיות של מלניה

למלניה טראמפ יש סטייל משובח, על זה אין ויכוח, אבל לפעמים הבחירות האופנתיות שלה מעוררות סערות לא קטנות. לא מזמן עקבי הסטילטו איתם הגיעה לאזור הוריקן הארווי זעזעו את העולם, וכעת נשיא ארה"ב מתפנה להגן בפומבי על המלתחה של אשתו. כמו שצריך

מאת  | ‏ 9 אוקטובר 2017

הבעל הטוב (צילום: Alex Wong/Getty Images)

הבעל הטוב (צילום: Alex Wong/Getty Images)

לפני קצת יותר מחודש הוריקן הארווי טלטל את העולם, אבל רבים היו מודאגים מסוגיה ספציפית אחת – בחירתה של מלאניה טראמפ להגיע לאזור האסון בעקבי סטילטו גבוהים של מנולו בלאניק. הדיון היה כה סוער עד שגרר תגובה רשמית מדוברות הבית הלבן ואף גרם לגברת הראשונה לרדת אל העם בנעלי סניקרס. אבל בעוד ההמונים התבדחו על כך שכף רגלה של מלניה כנראה לא מורגלת לעמוד שטוחה על הקרקע, היו גם מי שבאו לעזרתה.

הראשון שהתגייס לצדה, ולצדן של הנעליים שהעליבו את הציבור, היה מי שחתום עליהן – בלאניק עצמו. "אני לא חושב שהיא לא רגישה", הוא אמר אז למגזין הראפר'ז בזאר. "אני חושב שהיא עובדת מסביב לשעון כדי להצליח לעשות הכל. היא אלופה בלגרום לדברים לעבוד. בטח היו לה את הנעליים האלה בניו יורק בדיוק. נכון, היא יכולה הייתה להחליף למגפי גשם, אבל היא כנראה פשוט יצאה מהבית במה שנעלה באותו הזמן".

זה קרה גם בביקור השני בטקסס (צילום: getty images)

זה קרה גם בביקור השני בטקסס (צילום: getty images)

כעת מתפנה גם דונלד להגן על אשתו ועל העדפותיה האופנתיות, ומצדיק את בחירת הנעליים שלה. "היא מתלבשת באופן שבו היא מעוניינת להיראות, מתוך כבוד לבית הלבן", אמר בפרומו לראיון עמו, שישודר בטלוויזיה האמריקאית בשבת הקרובה. "היא רוצה להיראות טוב כשהיא יוצאת ולכן היא מתגנדרת. היא נועלת נעליים רשמיות ועקבים גבוהים גם כשהיא יוצאת איתי מהבית הלבן לטקסס", הוסיף וציין שלמרות הביקורת שקיבלה, רבים הגיעו לנאום שנשא מלווים בשלטים עליהם כתבו שהם אוהבים את הסטילטוס של מלניה.

אל מול ציטוטי התמיכה האלה מזכירים בתקשורת תקריות אופנתיות מביכות נוספות שאפפו את הזוג הנשיאותי. לא מזמן צייץ טראמפ והטיף לחשיבות קניית מוצרים אמריקאים, אך צימד אל הטקסט תמונה של אשתו לובשת שמלה בעיצוב בית אופנה איטלקי. הנתק הזה התבטא גם ממש לאחרונה, כשטראמפ נשאה נאום על ילדים רעבים בשמלה של דלפוזו בשווי 10,354 שקלים, וגם כשהופיעה בחולצה של בלמיין בשווי 4,843 שקל לשעת גינון עם צעירים.

איך זה עובד על הדשא? (צילום: Alex Wong/Getty Images)

איך זה עובד על הדשא? (צילום: Alex Wong/Getty Images)

אבל נראה שהסערות הללו לא מדאיגות את מלניה, שלא יורדת מהעקבים אבל בהחלט מפיקה לקחים. השבוע, כשנסעה לבקר את ניצולי הוריקן מריה בפורטו ריקו, היא נעלה שוב סטילטוס בלוק מנצח שכלל גם סוודר של ויקטוריה בקהאם. עם הנחיתה, לעומת זאת, היא עלתה על נעלי טימברלנד וממש כמו סופרמן  שינתה לוק והפכה למלניה בשירות האומה האמריקנית. מראה נהדר לא פחות, אם אתם שואלים אותנו.

והשבוע שוב, כשעלתה על המסוק לפורטו ריקו (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)

השבוע היא שוב עלתה כך על המסוק לפורטו ריקו (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)

אבל ירדה ביעד עם לוק שונה לחלוטין (צילום: AP Photo/Pablo Martinez Monsivais)

אבל ירדה ביעד עם לוק שונה לחלוטין (צילום: AP Photo/Pablo Martinez Monsivais)

סוודר נהדר של ויקטוריה בקהאם (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)

סוודר נהדר של ויקטוריה בקהאם (צילום: AP Photo/Andrew Harnik)

אמריקה נותרת חלוקה לגבי הסטילטוס שלה (צילום: Alex Wong/Getty Images)

אמריקה נותרה חלוקה לגבי הסטילטוס שלה (צילום: Alex Wong/Getty Images)

השאירו תגובה