פשוטה כמונו: ג'יג'י חדיד קונה ב-H&M

הדוגמנית המצליחה בעולם, גי'ג'י חדיד, צולמה יוצאת מהמלון בפריז במהלך שבוע האופנה עם מכנסיים אפורים משובצים של H&M במחיר 129 שקלים שנראו עליה, כצפוי, מיליון דולר. קחו השראה וצאו לשופינג. סטייל זה לא רק כסף

מאת  | ‏ 1 אוקטובר 2017

ג'יג'י ומכנסי ה- H&M ׁ(צילום: Pierre Suu לגטי אימג'ס)

ג'יג'י ומכנסי ה- H&M ׁ(צילום: Pierre Suu לגטי אימג'ס)

ג׳יג׳י חדיד היא אחת שיודעת לספק לוקים מרהיבים, אבל נראה שלפעמים בא לה לרדת לעם וללבוש משהו נוח, בדיוק כמו כולנו. חדיד הראתה לעולם שהיא הדוגמנית של העם ויצאה לרחובות פריז במכנסיים משובצים של H&M ב-129 שקל, שנראו עליה, כצפוי, מיליון דולר.

הרגע האופנתי הקצר, שהוכיח שגם ג׳יג׳י יודעת לקנות ברשתות הפופולריות בעולם לאופנה מהירה, התרחש בין תצוגות בפריז, והסופרמודל הציגה טוטאל לוק אפור, עם סווטשירט אוברסייז, המכנסיים המדוברים, ונעלי מיולז שחורות עם קצת בלינג.

המכנסיים של ג'יג'י: מחיר - 129 שקלים (צילום: מתוך אתר H&Mׂׂ)

המכנסיים של ג'יג'י: מחיר – 129 שקלים (צילום: מתוך אתר H&Mׂׂ)

המכנסיים המשובצים, שמתכתבים עם טרנד הז׳קטים האפורים משובצים שרק לאחרונה התרענו עליו, מגיעים בארבעה גוונים שונים. הבחירה הזו של ג׳יג׳י פתחה דיבור על המכנסיים האלה והורסטיליות שלהם. ״אפשר ללבוש אותם עם הבלייזר התואם ללוק מחוייט, או עם פלטפורמות וחולצה יפה ללוק ערב,״ כתבו ב׳רפיינרי 29׳, ״אפשר גם לעשות כמו חדיד, לוק פשוט, עם סווטשירט ונעליים שטוחות. מה שבטוח, עכשיו שהסוד של המכנסיים האלה יצא לעולם, כולן ירצו אותם״.

המקרה של ג'יג'י מזכירה את מקרה קורטני קרדשיאן שנצפתה בחליפת סריג ירוקה מנצנצת ומאוד קולית, שבמבט ראשון נראתה כמו משהו עם תג של מעצבים, ובמבט שני ובירור קצר התגלתה כפריט שכולן יכולות לשים עליו את הידיים, ומחירה פחות מ-500 שקלים בסניף H&M הקרוב לבית. זו בשורה כיפית בדיוק עכשיו, כשהתצוגות עוד בשיאן. קחו השראה וצאו לשופינג. סטייל זה לא רק כסף.

החליפה הירוקה של H&M שלבשה קורטני קרדשיאן (צילום: יחצ חול)

החליפה הירוקה של H&M שלבשה קורטני קרדשיאן (צילום: יחצ חול)

השאירו תגובה