עצרו הכל: ספנקס משיקה מחטבים לזרועות

החברה שהפכה את המחטב לפריט שבשגרה, יוצאת עם מוצר חדש ודי גאוני כשחושבים על זה. קבלו את הטייטס לזרועות, המבטיחים לייצר מראה חטוב ומוצק, ועל הדרך להעביר את חולצות ושמלות הקיץ לשימוש חורפי. מי מצטרפת אלינו לרכישה?

מאת  | ‏ 26 ספטמבר 2017

מחטבי הזרועות החדשים של ספנקס. מגיעים בשלל צבעים ומידות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מחטבי הזרועות החדשים של ספנקס. מגיעים בשלל צבעים ומידות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

החורף בדרך, ואיתו, ישמחו נשים רבות, שכבות הבד שמסתירות ומטשטשות את מה שקשה יותר להסתיר בקיץ. מוצר חדש שלא ידענו שיש בו צורך מעורר בלבול וסקרנות מצד העולם כולו, ומגיע מבית היוצר של החברה הידועה ביותר למחטבים, ספנקס, שהחליטה שהעונה אנחנו זקוקות לטייטס לזרועות.

המוצר המדובר, שיצא השבוע לשוק האמריקאי, מיועד לייצר מראה זרועות חטוב ומוצק, אבל גם כדי להעביר שמלות קיץ לשימוש חורפי במראה שכבות לא שגרתי.

 

A post shared by Sara Blakely (@sarablakely) on

כשחושבים על זה, מדובר למעשה בעוד רפרור עצבני לניינטיז, אז נהגו הצעירות ללבוש חולצות רשת ארוכות וצמודות מתחת לבגד במראה שכבות גראנג'י. המוצר של ספנקס הוא כמו חולצת בטן צמודה עם שרוולים ארוכים במגוון צבעים מתוקים, ואמורה להעביר אתכן, כך מבטיחים בחברה, מהקיץ לחורף באופן חלק ומחוטב.

הנסייניות שזכו כבר ללבוש את גרבוני הזרועות הללו מדווחות שזה קצת כמו גרביונים מחטבים עם פתח לראש, אותם אפשר לרכוש בשלל צבעי ניאון וגם בגוונים ניטרליים, במידות XS-XL, כשהמחיר הוא 123 שקלים לפריט.

ככה זה נראה במלואו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ככה זה נראה במלואו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ספנקס, שהפכה לקאלט מאז הקמתה לפני 17 שנים, מאוד גאה במוצר החדש. "זה פתרון שמחליק ומחמיא לזרועות, והתחושה מאוד יוקרתית על העור" מתהדרת שרה בלייקלי, מקימת המותג לווג. "אנחנו לובשות טייטס וגרביונים כדי להתאים את בגדי הקיץ שלנו לחורף, אז למה לא לעשות את אותו הדבר עם הזרועות?".

מתברר שלספנקס היה כבר מוצר דומה, שנשים השתמשו בו בסתר, אבל המוצר החדש הוא בבחינת פריט אופנתי שהחברה מזמינה את הלקוחות להתהדר בו, ללבוש ולתייג, ואפילו שלחו נסייניות לבדוק אותו בשבוע האופנה האחרון בניו יורק.

הצעת הגשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הצעת הגשה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

על פי אתר החברה, פיתוח הטייטס ארך חמש שנים במהלכן יצרו מאות אבטיפוסים עד שהגיעו למוצר החדש, המתהדר בכיסוי חלק ללא תפרים, בדיוק כמו המחטבים רבי המכר האחרים שלהם.

מעניין לראות אם הפריט הזה יעביר את ספנקס לעולם ההלבשה החיצונית. אחרי טרנד המחוכים של הקרדשיאנס, נראה שזה מהלך טבעי שהעולם מוכן אליו ושהחברה, שמייצרת גם טייטס וכמו-ג'ינסים רבים, לגמרי מוכנה אליו.

לפני ואחרי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לפני ואחרי (צילום: מתוך האתר הרשמי)


 

A post shared by Katie Sands (@honestlykate) on

 

A post shared by Sophie Loghman (@sophlog) on

 

A post shared by Leigh McKelvey (@leigh.123) on

השאירו תגובה