דדי אישיוס: איך הפכה כרס לאקססורי נחשק?

אל הפאוצ'ים שחזרו לחיינו התרגלנו, אבל זה כבר קצת יותר מדי. הכירו את הדדי-בג, התיק שיאפשר לכם לשאת בגאון כרס בירה שעירה בלי הסיכונים הבריאותיים שנלווים אליה בדרך כלל. אם הגנטיקה עדיין לא עשתה את שלה, הוא יוכיח שאתם בדרך הנכונה

מאת  | ‏ 25 ספטמבר 2017

מהפנט ומבחיל בו זמנית (צילום: dadbag, מתוך האתר הרשמי)

מהפנט ומבחיל בו זמנית (צילום: dadbag, מתוך האתר הרשמי)

במשך שנים צחקנו על הפאוצ'ים, אבל לאחרונה הם עושים קאמבק היסטרי וכמעט בלתי סביר. התיקים המשונים, הממוקמים באזור בו אף אחד לא ממש מעוניין לייצר עוד בליטה, נצפים על מסלולי התצוגות, מככבים באופנת הרחוב ומקבלים במה גם באתרי האופנה הגדולים ביותר. עכשיו כשכבר התרגלנו לנוכחותם ואולי אפילו רכשנו אחד בעצמנו מגיעה גרסת האקסטרים: הדדי-פאוץ' – פאוץ' המדמה בטן רופסת של גבר שוויתר.

על היצירה המהפנטת והמבחילה בעת ובעונה אחת אחראי אלברט פיוקיס, מעצב בריטי שמצא, לדבריו, את השילוב המושלם בין הנוחות שבפאוץ׳ לאסתטיקת בטן הבירה הרווחת בקרב גברים בגיל העמידה. "יצרתי את הדד-בג כי אני כבר מת שיהיה לי גוף של אבא, אבל אני לא רוצה את הסיכונים הבריאותיים המתלווים לזה", התלוצץ בראיון לעיתון מטרו הלונדוני.


הפתרון הפשוט: פאוץ' עם הדפסים ריאליסטיים להדהים של בטן גברית שעירה ושמנמנה, שיגרמו לכם לדאבל טייק במקרה הטוב ולמבוכה במקרה הרע. "הפאוץ' הזה הופך אותי לאבא מתי שמתחשק לי, ועל הדרך אני יכול לאכסן בפנים את כל החפצים שאני צריך", מתגאה פיוקיס. התיק מגיע בשישה עיצובים מרנינים מתוכם ניתן לבחור, וביניהם שלל מוצאים אתניים ודרגות שיעור שונות. יש אפילו בטן אחת שהשאירו אותה יותר מדי זמן בשמש.

המוצר עוד לא מוצע למכירה, זה ייקח קצת זמן, אבל בינתיים גל ויראליות וסיקור חדשותי מיחצ"נים אותו מסביב לעולם.  בחשבון האינסטגרם החדש של התיק מלא ההייפ נאספו כבר מעל 10,000 עוקבים, שנהנים מתצוגה של האפשרויות הבלתי מוגבלות שמציעה הכרס עם הריצ'רץ', ומתוכם 8,000 כבר הביעו עניין לרכוש את הפריט השנוי במחלוקת. עד שהוא יגיע אל המדפים כל האבות לעתיד מוזמנים לשתות עוד כוס בירה ולהתחיל לעבוד על הלוק המנצח.

השאירו תגובה