אחרי שביקרה באיזור האסון, מלניה לובשת שמלת פאר

לאחר טיול מלא חמלה לפלורידה בו הפשילה גברת טראפ שרוולים, חילקה אוכל לנזקקים והצטלמה עם מעריצים כשהיא בג׳ינס וסניקרס, חזרה מלניה הביתה לסטטוס קצת אחר. בארוחה חגיגית שאירחה בבית הלבן לבשה שמלת כסף של בית האופנה מוניק לולייה בשווי 28 אלף שקלים

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2017

מלניה והשמלה המדוברת (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

מלניה והשמלה המדוברת (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

מלניה טראמפ עושה לא מעט במסגרת תפקידה כאשת נשיא העולם החופשי, ובניגוד למה שאמרה בתחילת דרכה, נמצאת לא מעט בוושינגטון ומצטרפת לנסיעות רבות של בעלה. מאז שהחל הוריקן אירמה להשתולל, הצטרפה מלניה לדונלד לביקורים באזור, שגררו ביקורת אופנתית רבה והורידו אותה לבסוף מהסטילסטו לסניקרס.

נראה שהתקופה העמוסה לימדה את מלניה מיומנות השמורה לחיות במה כמו מדונה וביונסה: החלפת בגדים זריזה. לאחר עוד טיול מלא חמלה לפלורידה, בו הפשילה שרוולים, חילקה אוכל לנזקקים והצטלמה עם מעריצים כשהיא בג׳ינס וחולצה צבאית מחויטת, משקפי שמש, נעלי אולסטארס וכובע לבן, חזרה מלניה הביתה לארוחה חגיגית ומפוארת, והפכה, כמו סופרמן בתא הטלפון שלו, למלניית-על.

השמלה המדוברת תהיה שלכם תמורת 28,147 שקלים (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

השמלה המדוברת תהיה שלכם תמורת 28,147 שקלים (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

שמלת הפאר עמה קיבלה את אורחיה המכובדים הייתה שמלה של מוניק לולייה בצבע כסף עולה לא פחות מ- 28,147 שקלים. האירוע התקיים לכבוד הארגון שהקימה ג׳קי קנדי בשנת 1962, מטרתו הייתה להפוך את הבית הלבן ל׳בית העם האמריקני׳, למלא אותו בחפצים היסטוריים ולשמר כך את הקשר הבלתי אמצעי עם האנשים. נראה שמלניה לוקחת מג׳קי לא מעט השראה כשהיא מחפשת את דמותה כאשת נשיא. קנדי הצליחה להיות מלאת גלאם ושיק, ועדיין אהובה על ידי ההמון, וניכר שמלניה גם היא מנסה למצוא את האיזון הזה.

״המדינה שלנו ראתה את הרע ביותר של אמא אדמה לאחרונה, עם הוריקן הארווי ואירמה״, נאמה מלניה באירוע. ״ראינו רבים כל כך שאיבדו הכל בשבועות האחרונים. אבל באותם אנשים ממש, ראיתי את רוחה של האומה שלנו: נחישות ומסירות להתגבר, לבנות מחדש, לחדש את מה שנחרב.״ מלניה דיברה גם על הכבוד הגדול שנפל בחלקה להתגורר בבית הלבן, דבר שכאמור, לא הייתה אמורה לעשות בתום תקופת הבחירות. בהחלט נראה שמלניה מצאה איזה גרוב חדש לתפקיד שלה, ומעניין לראות איך תמנף אותו.

בסיור עצמו הבינה שכדאי לה לרדת לעם עם ג'ינס וטי שירט (צילום:  Alex Wong לגטי אימג'ס)

בסיור עצמו הבינה שכדאי לה לרדת לעם עם ג'ינס וטי שירט (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

לפחות היא מחייכת (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

לפחות היא מחייכת (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

נדמה כי התפקיד עושה לה טוב (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

נדמה כי התפקיד עושה לה טוב (צילום: Alex Wong לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה