בחורף הבא תלבשי מעיל עם מחוך

הטרנד החדש והלא רגיל מבית אסוס משלב מעיל שלג מחמם ונפוח שעליו הולבש מחוך עם ושרוכים. אין ספק שיש פה השפעות רציניות מבנות משפחת קרדשיאן שגם בחורף המקפיא לא מוותרות על הצרת קימורים. אז נכון שזה מעט מוזר, אבל אין לנו ספק שבקרוב נראה לא מעט בנות לבושות ככה

מאת  | ‏ 6 ספטמבר 2017

מעיל עם מחוך. מה ששמעתם (צילום: מתוך אתר אסוס)

מעיל עם מחוך. מה ששמעתם (צילום: מתוך אתר אסוס)

אסוס כבר מזמן שולטים בארונות בנות העולם, וחלק מסוד ההצלחה של אתר הקניות העצום הזה הוא בעובדה שהם תמיד טרנדיים, גם אם לפעמים זה אומר פשוט לירות לכל הכיוונים. יש פעמים בהן העניין הזה מייצר רגעי מוזרים ומרהיבים, כמו למשל במקרה שלפנינו. קבלו את מחוך השלג.

הפריט ההזוי החדש מבית אסוס משלב בין שני פריטים שאמורים להיות הכי רחוקים אחד מהשני, והפוכים לגמרי בסדר הלבישה שלהם. מדובר במעיל שלג תפוח, אוברסייז, שעליו הולבש מחוך קרדשיאני, מצר קימורים. רבים תוהים עכשיו למה החליטו באסוס לשלב בין מעיל למחוך, וזה לא שהסתפקו שם בכך. המעצבים החליטו על מעיל אדום עם מחוך בפרינט של פרחים עדינים, בשחור על גבי לבן, ושרוכים שחורים ספורטיביים.

שחס וחלילה לא יראו מותניים (צילום: מתוך אתר אסוס)

שחס וחלילה לא יראו מותניים (צילום: מתוך אתר אסוס)

״אולי זה מיועד לאלה שלא מרגישות שמעיל השלג שלהן נותן להן מספיק טליה במותן?״ תוהים במגזין מטרו הבריטי, ״וזה לא מחוך פשוט בצבע ניוד אלא אחד עם פרינט של ארמון ורסאיי בשנת 1700״. כולם מסכימים על ההשפעה הקרדשיאנית שמופיעה כאן היטב, הן אלה שהפכו את המחוכים להלבשה חיצונית לגיטימית, אבל אסוס מרימים פה לכיוונים אוונגארדים מעניינים, כשהם מביאים את המחוך ללב לבו של החורף.

יש גם אנשים שמריעים לאסוס על החדשנות האופנתית ומתלהבים מהלוק הלא שגרתי, שאפשר לדמיין מישהי כמו ריהאנה או סולאנג' לובשות פריט שכזה. רק הזמן יגיד אם מדובר בהצלחה או בכשלון, בינתיים המעיל עוד מוצע למכירה בכל המידות, תמורת מחיר צנוע של 325 שקל.

אפשר לחגור גם מאחור (צילום: מתוך אתר אסוס)

אפשר לחגור גם מאחור (צילום: מתוך אתר אסוס)

חורף מעניין (צילום: מתוך אתר אסוס)

חורף מעניין (צילום: מתוך אתר אסוס)

השאירו תגובה