בלתי נשלט: המותג החדש של H&M עושה חשק לשופינג

"ארקט", מותג הלייפסטייל החדש מבית H&M, פתח ביום שישי האחרון את שערי החנות הראשונה שלו בלונדון ואיתה אתר קניות חדש ומפתה. אמנם אין משלוחים לארץ, אבל זה לא מה שיעצור מבעדנו לסמן פייבורטים. אז מי טס בקרוב לאירופה ורוצה לעשות לנו טובה קטנה?

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2017

קבלו אותו: ARKET (צילום: יח"צ)

קבלו אותו: ARKET (צילום: יח"צ)

על אף השורשים השוודים הנטועים עמוק ב-DNA של ARKET, מותג הלייפסטייל החדש מבית H&M, חניכת החנות הראשונה התקיימה ביום שישי האחרון דווקא בלונדון, אל מול קהל סקרן ורעב למטעמים מינימליסטיים חדשים ומרגשים.  

מאז יצאה בסוף חודש מרץ הידיעה על ההקמה המתוכננת של ארקט, תעשיית האופנה עסקה במשחקי ניחושים ותהיות אודות השוני שאמור יהיה להתקיים בין הלייבל החדש לבין מותגי-בת אחרים של H&M, הלא הם "קוס" ו- Other Stories &. תמונות אווירה החלו לטפטף בהדרגה ולרמוז על הבאות, אבל רק משנפתחו סימולטנית שערי החנות ברחוב ריג'נט הלונדוני והאתר הרשמי, אפשר היה להתחיל ולצאת בהצהרות.

שוודיה אהובתי (צילום: יח"צ)

שוודיה אהובתי (צילום: יח"צ)

ובכן, כפי שזה נראה כרגע, אנשי H&M הצליחו למקסם את ניסיונם בטיפוח מותגי הבוטיק שלהם וליצור דרך ארקט עולם קמעונאי חדש הקורץ לכל אלו שמאסו ב"היי סטריט" הישן והמוכר. לא עוד רדיפה זולה אחרי טרנדים מתחלפים, אלא התמקדות בחומרי גלם איכותיים, עיצוב נקי ושקט ובעיקר – התמקדות בחיים עצמם, על כל רובדם.

ארקט לא עוצרת במחלקות הגברים, הנשים והילדים כמו רשתות אופנה אחרות, אלא מציעה לקהל הרוכשים שלה תמונה רחבה והוליסטית יותר, הכוללת מוצרי טיפוח אורגניים, מוצרי עיצוב פרקטיים לבית ובית קפה בתוך החנות המתבסס על "מניפסט האוכל הנורדי החדש". על פי הגדרת הרשת, ארקט היא "שוק מודרני עם מוצרים נגישים ועשויים היטב עם מטרה אחת – שישתמשו ויאהבו אותם למשך תקופה ארוכה".

פריטים שאמורים להיות נאהבים לאורך זמן (צילום: יח"צ)

פריטים שאמורים להיות נאהבים לאורך זמן (צילום: יח"צ)

ואכן, שיטוט באתר החדש והמושקע בהחלט צובט בלב למי שלא נמצא כרגע בלונדון או באחת המדינות אליהן ניתן להזמין את סל הקניות הווירטואלי. מאפיון הקטגוריות והחיפוש החכם, דרך תמונות הלוקבוק הרכות ועד, כמובן, הפריטים עצמם – ארקט מפתים את לקוחותיהם החדשים מדור ה-Y בכל הנקודות הכי רגישות שלהם.

אז גם אם ישראל לא נמצאת בראש מעיינם של מנהלי החברה, זה עוד לא עוצר אותנו מלסמן את הפריטים שנשמח לרכוש, במיוחד כשהקיץ מוצה לחלוטין. הבו לנו סריגי צמר מרינו מחממים, מעילי טרנץ' מהונדסים ונרות ריחניים בהשראת צמחייה נורדית פראית. כי לחלום עוד לא עולה כסף. 

בחנות הפיזית תוכלו למצוא בית קפה המבוסס על "מניפסט האוכל הנורדי החדש" (צילום: יח"צ)

בחנות הפיזית תוכלו למצוא בית קפה המבוסס על "מניפסט האוכל הנורדי החדש" (צילום: יח"צ)

וואן סטופ שופ (צילום: יח"צ)

וואן סטופ שופ (צילום: יח"צ)

חולצה לילדות שנשמח לגנוב לעצמנו (צילום: יח"צ)

חולצה לילדות שנשמח לגנוב לעצמנו (צילום: יח"צ)

מינימליזם עיצובי הוא אף פעם לא אובררייטד (צילום: יח"צ)

מינימליזם עיצובי הוא אף פעם לא אובררייטד (צילום: יח"צ)

מישהו רוצה להביא לנו חבילה? (צילום: יח"צ)

מישהו רוצה להביא לנו חבילה? (צילום: יח"צ)

התשובה השוודית למוג'י (צילום: יח"צ)

התשובה השוודית למוג'י (צילום: יח"צ)

מסיכות לילדים. פריט שלא ידענו שאנחנו צריכים, אבל אנחנו צריכים (צילום: יח"צ)

מסיכות לילדים. פריט שלא ידענו שאנחנו צריכים, אבל אנחנו צריכים (צילום: יח"צ)

ועוד לא דיברנו על מחירים (צילום: יח"צ)

ועוד לא דיברנו על מחירים (צילום: יח"צ)

מעולם לא חשקנו כל כך בג'ינס ורוד (צילום: יח"צ)

מעולם לא חשקנו כל כך בג'ינס ורוד (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה