ווינטר איז קאמינג: נחשפו מגפי ה-UGG החדשים

ג׳רמי סקוט, המעצב הראשי של מוסקינו ומי שהטעם האסתטי שלו מתבסס על כל מה שפופי, טראשי וכיפי התאהב במגפי ה- UGG האוסטרלים מה שיצר שיתוף פעולה. מה שבטוח, זה ימכור מלא

מאת  | ‏ 28 אוגוסט 2017

ג'רמי סקוט והמגפיים (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

ג'רמי סקוט והמגפיים (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

אם יש דבר אחד שלעולם לא נבין, הוא למה מעצבי על בוחרים לאמץ לחיקם נעליים שנויות במחלוקת כדי לתת להן אינטרפטציה עוד יותר שנויה במחלוקת. ההחלטה של כריסטופר קיין, למשל, להעלות על המסלול שלו דגמי קרוקס, עדיין מטרידה את שנתנו, ועכשיו מגיע שיתוף פעולה חדש ומוזר לא פחות של ג׳רמי סקוט ל-UGG.

האגדה מספרת שהמגפיים הראשוניים של המותג UGGלא היו הדבר הכי יפה שנראה, שאחד היצרנים האוסטרלים שלהן אמר שהוא נתן להם את שמם לאחר שאשתו אמרה לו שהם מכוערים כשהביא את הזוג הראשון הביתה. כלומר, UGG כקיצור ל-ugly. הסיפור הזה לא אומת מעולם אבל כך או כך, מדובר באחד מפריטי האופנה היותר פופולארים בעולם.

אין לנו ספק שזה יצליח (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

אין לנו ספק שזה יצליח (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

בתחילת העשור הקודם זכו מגפי UGG לעדנה מחודשת. זו הייתה התקופה בה פריס הילטון, בריטני ספירס, בלייק לייבלי, הילארי וכוכבות נוספות אימצו את המותג הנוח ושילבו אותו עם חליפות טרנינג, ג׳ינס בתוך המגפיים או טייץ. ג׳רמי סקוט, המעצב הראשי של מוסקינו ומי שהטעם האסתטי שלו מתבסס על כל מה שפופי, טראשי וכיפי, סיפר שהוא קנה זוג של המגפיים האוסטרליים והתאהב בנוחות, ופשוט לא יכל שלא לפנות למותג ולבקש לעצב גרסאות משלו. קולקציית הקפסולה שעיצב מכילה שמונה דגמים, כאשר מנעד המחירים רחב מאוד – החל מ-90 דולר ועד ל-1,195 דולר.

הקולקציה תוצע למכירה בסתיו הקרוב, ועד כה נחשפו ממנה שני דגמים. הראשון, במחיר של 395 דולר, הוא דגם בגוון קאמל המזוהה כל כך עם המותג שמעוטר בלהבות בצבעים עזים, וסקוט עצמו כבר הספיק להצטלם בו. הדגם השני שנחשף הוא היקר ביותר בקולקציה. מדובר במגפיים בצבע שחור מעוטרים אבנים צבעוניות בצורת עיגולים ופרחים שנדמה שהמחשבה העיצובית מאחוריהם הייתה ״שימו עוד״.

אש בכל מובן המילה (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

אש בכל מובן המילה (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

חמים ונעים (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)

חמים ונעים (צילום: אינסטגרם Jeremy Scott)\


 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

 

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

השאירו תגובה

 

  • הגיע הזמן שגם גברים נעלו מגפי UGGS, מה קרה? מפחדים ממגף קצת נשי? נראה טוב!

    מאת: יפה! |‏ 18 בדצמבר 2018 | 23:50