אחרי שלקחה לה את האקס, סלינה גונבת לבלה גם את הלוק

סלינה גומז נמצאת במערכת יחסים רומנטית ודביקה עם דה וויקנד, מי שהיה בן הזוג של חברתה בלה חדיד. גם עכשיו היא מתעקשת להמשיך לספוג השראה, שלא לומר למחזר, את השאריות של הדוגמנית היפהפייה. קצת קריפי אם אתם שואלים אותנו

מאת  | ‏ 27 אוגוסט 2017

ביץ' סטול מיי לוק (צילום: Thierry Chesnot/Getty Images, אינסטגרם, chrisclassen)

ביץ' סטול מיי לוק (צילום: Thierry Chesnot/Getty Images, אינסטגרם chrisclassen)

בואו נודה בזה – כולנו היינו רוצות להיות בלה חדיד ומי שלא, כנראה רוצה להיות ג'יג'י חדיד. אבל סלינה גומז לקחה את זה רחוק מדי, ובהתחשב בקונטקסט של היחסים המורכבים בין השתיים מדובר בצעד שנוי במחלוקת.

הסטייליסט החדש של סלינה, כריס קלאסן, העלה לסטורי שלו באינסטגרם תמונה של הזמרת לבושה בשמלה כסופה ומנצנצת עם כריות בכתפיים, מחשוף עמוק ושסע קדמי גבוה. הבעייתיות? השמלה המדוברת, בעיצובו של אלכסנדר ווטייה, הוצגה לראשונה על המסלול בשבוע האופנה על לא אחרת מאשר בלה, שהיא גם המוזה המובילה של המעצב מזה זמן מה.

סלינה גומז עושה בלה חדיד (צילום: אינסטגרם, chrisclassen)

סלינה גומז עושה בלה חדיד (צילום: אינסטגרם, chrisclassen)

על פניו לא מדובר בסיפור מרגש, מלבד העובדה שסלינה מתחזקת מערכת יחסים מאוד מתוקשרת ודביקה עם האקס המיתולוגי של בלה, דה וויקנד. השניים היו בזוגיות קרוב לשנתיים ונפרדו ממש לפני התצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בנובמבר האחרון, בה בלה צעדה על המסלול, כשדה וויקנד וסלינה היו האורחים המוזיקליים. כחודש לאחר מכן החלו לצוץ התמונות הראשונות של סלינה ודה וויקנד יוצאים לדייטים ונראים מאושרים וקרובים במיוחד.

התגובה של בלה לחדשות הייתה האנושית והמתבקשת ביותר. היא לא ניסתה להסוות את הרגשות הפגועים שלה על כך שהבויפרנד המשיך הלאה כל כך מהר והפסיקה לעקוב אחרי סלינה באינסטגרם. השתיים לא היו חברות קרובות במיוחד לפני כן אבל הסתובבו בחוגים חופפים, בעיקר בשל חברותן הקרובה עם טיילור סוויפט, ועד התקרית בלה אף נהגה לעשות לייקים לתמונות של סלינה, האישה עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם.

בלה דיגמנה את השמלה לראשונה על המסלול בשבוע  האופנה (צילום: getty images/Thierry-Chesnot)

בלה דיגמנה את השמלה לראשונה על המסלול בשבוע האופנה (צילום: getty images/Thierry-Chesnot)

במאי האחרון נכח המשולש הרומנטי הזה בגאלת המטרופוליטן, שם סלינה ודה וויקנד נראו מאוהבים אפילו יותר מהרגיל ובקושי הורידו את הידיים ואת השפתיים אחד מהשנייה על השטיח האדום. מקור אנונימי סיפר לתקשורת האמריקאית שבלה נפגעה מאוד לראות את השניים יחד. היא אולי סופרמודל, אבל גם הלבבות שלהן נשברים.

כשלוקחים בחשבון את כל הדרמה הזאת, אי אפשר שלא לחשוב שאולי סלינה הייתה צריכה לבחור שמלה אחרת. זה מספיק גרוע לראות את האקס שלך עם בחורה מהממת חדשה, מבלי שהיא תגרור אותך למשחקי "מי לבשה את זה טוב יותר?". מה עם קצת סיסטרהוד, סלינה?

 

A post shared by Bella Hadid (@bellahadid) on

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

השאירו תגובה

 

  • זה ידוע שסלינה איז אה ביצ'

    מאת: בלה מההמת |‏ 28 באוגוסט 2017 | 12:17
  • תמצאו לעצמכם חיים! נראה לכם שסלינה רוצה להיות בלה, תחשבו שוב כי כולםםם רוצים להיות כמו סלינה וכמו שמי שמעלי כתבה היא לא הרעה בסיפור זה שהיא התאהבה בוויקנד שנפרד מבלה לפני חצי שנה לא עושה את זה לפסול

    מאת: as |‏ 28 באוגוסט 2017 | 12:10
  • אתם מוציאים את סלינה כאילו היא מרשעת או משהו, דה וויקנד נפרד מבלה, לא היא, היא אוהבת אותו וזה לא שהיא ניסתה בכוונה לפגוע בבלה ווחוץ מזה זה לגמרי הסטייל שלה והיא לא גנבה אתזה מאף אחד. אתם סתם ממציאים דברים בשביל שיהיה לכם חומר לכתבות, וזה לא בסדר!

    מאת: זה לא בסדר |‏ 28 באוגוסט 2017 | 06:57