נעים להכיר: הבושם החדש של שאנל מגיע אחרי 15 שנה

הבשמים הקלאסיים של שאנל מצליחים לשמור על רלוונטיות ועל מעמד הקאלט שלהם, עד כדי כך שלא שמנו לב כי מאז השקת הבושם האחרון לנשים של בית האופנה עברו כמעט חמש עשרה שנה. היום הניחוח החדש "גבריאל שאנל" מגיע לחנויות בארץ. היה שווה את ההמתנה?

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2017

בושם חדש ראשון אחרי 15 שנה (צילום: chanel)

בושם חדש ראשון אחרי 15 שנה (צילום: chanel)

בעולם המהיר של תעשיית הבשמים, חברות הקוסמטיקה ומותגי העל משיקים ריחות חדשים בקצב מסחרר, מנסים לנער את הלקוח מפעם לפעם ולהזכיר לו להתרענן בבושם חדש. אבל לא כך בשאנל. בית האופנה היוקרתי פיצח כנראה את הנוסחה, ועם הריחות הקלאסיים של "מדמואזל", "צ'אנס" וכמובן "no.5", שזכו כבר למעמד של בשמי קאלט, לא הרגישו שם צורך להוציא בושם כבר כמעט חמש עשרה שנה. ובכן, כאן נגמרת ההמתנה - היום מגיע "גבריאל שאנל" החדש אל החנויות בישראל.

השנה בשאנל מביטים שוב על המקורות ועל האישה שעומדת מאחורי ענקית האופנה, זו שהקדימה את דור ה-Y באומרה "בחרתי את האדם שאני רוצה להיות וזו מי שאני". אתם אולי רגילים לקרוא לה קוקו, אבל שמה האמיתי הוא גבריאל. במותג החליטו לחגוג מחדש את דמותה המסקרנת, וכבר לפני מספר חודשים יצאו בקמפיין סרטונים המנציח את אישיותה המרדנית, מלאת התשוקה ושוברת המוסכמות, ואחריו השיקו תיק חדש הנושא את שמה.

הפרזנטורית כריסטן סטיוארט (צילום: chanel)

הפרזנטורית כריסטן סטיוארט (צילום: chanel)

הבושם שיוצא אל אוויר העולם ממשיך את הקו הזה באופן ישיר. הוא נרקח על ידי אוליבייה פולג', אשף הניחוחות של המותג, ששילב בין ילנג-ילנג, יסמין, פריחת התפוז וטוברוזה, ואליהם הוסיף נגיעות של מסק והדרים. הניחוח הסופי: עדין אך בעל נוכחות, פרחוני ונשי אבל לא נגרר למחוזות מתקתקים.

הנוזל בצבע "לאמה" – בין זהוב לכסוף, נארז בבקבוק זכוכית דקיק ועדין כל כך עד שהתחושה שלו ביד מזכירה תכשיט יקר. הקווים האלכסוניים החוצים את אותו מובילים אל המרכז, שם מתנוססת תווית השם המינימליסטית, והקסם: אחרי ההתזה הראשונה, הצינורית החוצה את הבקבוק הופכת בלתי נראית ומשאירה אותו נקי לחלוטין.

הבקבוק מרגיש כמו תכשיט עדין (צילום: שאנל)

מרגיש כמו תכשיט עדין (צילום: שאנל)

השקתו החגיגית של "גבריאל שאנל" נערכה כבר לפני כחודשיים בפאלה דה טוקיו שבפריז, במסגרת שבוע הקוטור שהתקיים בעיר. האירוע כלל הופעה של הפרזנטור הגברי, פארל, אחריה קיבלו האורחים סיור מודרך במבוך המראות והציטוטים של המדמואזל, שחשף שלב אחר שלב את ההשראות והניחוחות שעומדים מאחורי הבייבי החדש.

"הבושם קורא לנשים להאמין במי שהן ובמה שהן מסוגלות להשיג, למצוא את הקול האישי שלהן. הביטחון וההערכה העצמית הללו הם הכוח הבלתי ניתן לערעור שמאפשר הגשמה עצמית", אומרים בשאנל. מי שנבחרה לייצג את הכוח הזה, כמו גם את רוחה של המייסדת, היא השחקנית כריסטן סטיוארט שתוביל את הקמפיין. "היא הראשונה שעלתה לנו לראש והבחירה המתבקשת", מסרו מהרשת."כריסטן סטיוארט היא ההתגלמות של אומץ, תעוזה, תשוקה ונשיות". את הבושם ניתן יהיה לרכוש ברשתות השיווק בישראל ומחירו יעמוד על 850 שקלים ל-100ml או 650 שקלים ל-50ml.

מגלמת את התעוזה והנשיות של גבריאל שאנל (צילום: chanel)

מגלמת את התעוזה והנשיות של גבריאל שאנל (צילום: chanel)

האורחים באירוע ההשקה סיירו במבוך המראות והציטוטים (צילום: chanel)

האורחים באירוע ההשקה סיירו במבוך המראות והציטוטים (צילום: chanel)

ריח עדין אך בעל נוכחות, גוון זהוב-כסוף (צילום: chanel)

ריח עדין אך בעל נוכחות, גוון זהוב-כסוף (צילום: chanel)

"קורא לנשים להאמין במי שהן ובמה שהן מסוגלות להשיג" (צילום: chanel)

"קורא לנשים להאמין במי שהן ובמה שהן מסוגלות להשיג" (צילום: chanel)

*הכותבת הייתה אורחת של שאנל ביוון

השאירו תגובה