רותם סלע ואביב אלוש הם הפרזנטורים החדשים של קסטרו
רותם סלע ואביב אלוש מעלים הילוך עם הזוגיות הפוטוגנית. היום בישרה קסטרו כי השניים נבחרו להיות הפרזנטורים החדשים של הרשת. האם יש קשר לעובדה שאריאל רוטר, בעלה של סלע, הוא בנם של בעלי החברה?
מותג האופנה קסטרו מסמל את הישראליות כבר לא מעט שנים והפרזנטורים שלו מאז ומתמיד נבחרו בקפידה. הם מייצגים בדרך כלל מודל חיקוי, אבל אחד נגיש מאוד, כזה שקל להתחבר אליו. היום הודיעו בחברה על הצמד המנצח שיוביל את הקמפיין הבא שלה, הלא הם רותם סלע ואביב אלוש, הזוג המתוסבך והאהוב אותו אנחנו רגילים לראות בפריים טיים במסגרת "להיות איתה".
אחרי שהשאירו מדינה שלמה בלחץ עם פרק סיום עונה מבהיל, חוזרים השניים מחויכים ולבושים בבשורת החגים על פי רשת האופנה. האמנות והחיים מתכתבים פה לכל הכיוונים. אי אפשר שלא לחשוב על הקמפיין שהוצע לדמותו של אלוש בסדרה, שם הוגדר שוב ושוב כמזרחי המחמד, וגם על תפקידה של סלע בתכנית אחרת, "אבודים באפריקה", שם גילמה פרזנטורית של חברה דמיונית שהייתה ייצוג מוגזם של קסטרו.
סלע כבר הדגימה זוגיות מוצלחת אחת בקמפיין (לצד אסי עזר, סוג של צלע שלישית במנאז' א-טרואה הפוטוגני הזה), אבל דווקא הזוגיות האמיתית שלה קשורה היטב לקמפיין הנוכחי. אריאל רוטר, בעלה, הוא בנם של אתי וגבי רוטר שהקימו את קסטרו. המהלך השיווקי הסופר-משפחתי עליו התבשרנו היום יצטלם בשבועיים הקרובים ואת התוצאה נפגוש כולנו בספטמבר.
אולי יוציאו את קסטרו מהמשבר
מאת: מהלך גאוני | 22 באוגוסט 2017 | 23:54פרזנטור מזרחי לקסטרו שכבר שנים מוצגת רק ע"י לבנבנים? מעט מדי מאוחר מדי.
מאת: הלם | 22 באוגוסט 2017 | 23:14