תובעת את חברת התעופה על 12 מיליון: הרסתם לי את שמלת הכלה

סיוטה של כל בריידזילה התממש ליוונדה אוטה האמריקאית בזמן שטסה לחתונתה בג'מייקה – על פי כתב התביעה שהגישה לחברת "אמריקן איירליינס" על סך 12 מיליון שקלים, הדיילת האחראית במטוס הרסה לה במכוון את שמלת הכלה, רגעים בודדים לפני שהייתה אמורה להינשא לבחיר ליבה. מה השופטת ג'ודי הייתה אומרת על זה?

מאת  | ‏ 20 אוגוסט 2017

כלות - היזהרו מטיסות (צילום: מתול קולקציית כלולות 2018 של אוסקר דה לה רנטה)

כלות – היזהרו מטיסות (צילום: מתול קולקציית כלולות 2018 של אוסקר דה לה רנטה)

חתונות ביעדים אקזוטיים הפכו בשנים האחרונות לפופולריות מאי פעם. אם זה בקובה, דרום איטליה או באי יווני פסטורלי, נדמה כי הרקע לצילומי החתונה חשוב לא פחות מהקידושים עצמם.

אבל ליוונדה אוטה, כלה אמריקאית שכל חלומה היה להינשא לבחיר ליבה בג'מייקה, התרחיש הפנטסטי הפך מהר מאוד לסיוטה של כל בריידזילה, והיא מתכוונת לעשות הכל כדי שמישהו ישלם על זה, כולל כתב תביעה על סך 12 מיליון שקלים.

אולי כדאי להישאר בבית (צילום: מתוך קולקציית כלולות 2018 של זוהיר מוראד)

אולי כדאי להישאר בבית (צילום: מתוך קולקציית כלולות 2018 של זוהיר מוראד)

הסיפור מתחיל כך: בשנת 2015 טסה אוטה עם משפחתה לג'מייקה עם חברת "אמריקן איירליינס" כשאיתה שמלת הכלולות היקרה שלה. אוטה טוענת כי בזמן הכרטוס, עובדת החברה הבטיחה לה כי תוכל להעלות את השמלה איתה למטוס, שם יאכסנו אותה באופן מסודר בארון תלייה. רק כשעלתה למטוס נאמר לה כי זה לא עומד לקרות.

מפה המצב רק התדרדר. על פי התביעה, מלני מאסטרס, הדיילת האחראית בטיסה "הייתה ממורמרת ועצבנית, ודיברה אל התובעת בצורה תוקפנית כשאמרה לה שארון התלייה אינו מיועד לנוסעים". לכן במקום לתלות את השמלה בצורה מסודרת וראויה, אוטה נאלצה לתחוב אותה לתא האחסון שמעל ראשה.

דיילות .Vs בריידזילות (צילום: מתוך קולקציית כלולות 2017 של מרקזה)

דיילות .Vs בריידזילות (צילום: מתוך קולקציית כלולות 2017 של מרקזה)

על פי אוטה, מאסטרס המשיכה במסע הזעם שלה נגדה ומילאה את תא האחסון בדברים נוספים, כאשר בסוף הטיסה התגלה כי השמלה הייתה ספוגה ביין אדום, מה שהוביל אותה ואת עורכי דינה להאמין כי הדיילת חיבלה בשמלה בכוונה תחילה.

כאמור, אוטה תובעת היום את "אמריקן איירליינס" על סך 12 מיליון שקלים בעקבות מפח הנפש שנעשה לה לפני חתונה, ועל הטרטור שהייתה צריכה להעביר את אחותה, שנאלצה לטוס לפלורידה לחפש לה שמלה חלופית, כיוון שבעיירת הנופש בג'מייקה לא מצאה אחת שכזו.

האם התובעת תזכה ב-12 מיליון שקלים? (צילום: lolavarma)

האם התובעת תזכה ב-12 מיליון שקלים? (צילום: lolavarma)

בתגובה, "אמריקן איירליינס" מסרו כי הם עוברים כעת על כתב התביעה, ומאסטרס, הדיילת הנאשמת, אמרה בראיון כי "זה ממש לא התנהל ככה".

כך או כך, מדובר בעוד מסמר בארון של חברת התעופה האמריקאית שסופגת בתקופה האחרונה לא מעט תביעות סביב התנהלותה מול לקוחותיה. לפחות אפשר להתנחם בעובדה שהיא הפסיקה את הטיסות שלה לארץ.

שיהיה בהצלחה לכל הנוגעים בדבר (צילום: For Love & Lemons)

שיהיה בהצלחה לכל הנוגעים בדבר (צילום: For Love & Lemons)

השאירו תגובה