כמעט מלאכית: מאי תגר הצטלמה לויקטוריה'ס סיקרט
הדוגמנית הצעירה עשתה השבוע צעד משמעותי המקרב אותה אל הממלכה הנחשקת של ויקטוריה'ס סיקרט כשנבחרה להוביל את הקמפיין של PINK, חברת הבת של ענקית האופנה. רק כדי לחדד, קודמותיה בתפקיד היו ג'יג'י חדיד וטיילור היל
היא אמנם עדיין לא קיבלה את הטייטל "מלאכית" אבל הדוגמנית מאי תגר עשתה בשבועות האחרונים צעד משמעותי המקרב אותה אל הממלכה הנחשקת של ויקטוריה'ס סיקרט. הדוגמנית הישראלית המיוצגת על ידי סוכנות "יולי" הוטסה במיוחד לניו יורק לצילומי קולקציית החורף הקרוב של המותג PINK - חברת בת של ענקית ההלבשה התחתונה המוכרת. בעבר, יש לציין, דגמנו עבורה שמות מאוד מוכרים כמו ג'יג'י חדיד, שרה סמפיו וטיילור היל.
עבור תגר, שסומנה כאחת ההבטחות הבינלאומיות של התעשייה המקומית לא מדובר בקמפיין בינלאומי ראשון. לאחר שקטפה קמפיין ביוטי של אסתי לאודר, ההישג הנוכחי הוא עוד דריסת רגל משמעותית בפעילות מעבר לים.
המותג, שהוקם ב-2002 נועד לפנות לקהל יעד צעיר יותר. לא זה שבהכרח קונה חזיית תחרה וחוטיני. המטרה הייתה לפנות לבנות בגילאים 15-22 ולהציע להן ליין לייפסטייל כולל שההלבשה התחתונה היא רק חלק ממנו. בהתאם, המותג מציע כיום מגוון רחב של פריטים- החל מתחתונים וחזיות וכלה בבגדי ים, תיקים, חולצות, מכנסיים ופיג'מות.
בהתאם לקהל היעד שלו, המותג חזק מאוד ברשתות החברתיות. הוא מצויד בחשבון אינסטגרם פעיל וצבעוני עם למעלה משבעה מיליון עוקבים ומתמקד בקמפיינים ואסטרטגיות שיווק שיעשו את שלהם במגרש הצרכני הכל כך משמעותי של נערות, תלמידות קולג' ונשים צעירות.
בכתבה שפורסמה בשנה שעבר בביזנס אינסיידר נכתב כי לדוגמניות שנבחרות לקו הצעיר מסומן עתיד מזהיר וכי הדרך למותג האם בהחלט מתקצרת. "לדוגמניות הצעירות שעובדות עבור המותג הצעיר של ויקטוריה'ס סיקרט – פינק", נכתב שם, "יש סיכוי טוב להפוך לשגרירות העתידיות של העסק". אין ספק שאלו בשורות טובות במיוחד עבור מאי תגר. נחזיק לה אצבעות.
ואיייי איזה מישלמתתתתת מגיע לה מלאכית
מאת: אנונימית | 10 באוגוסט 2017 | 21:39