חדשות FF

יוניקלו טו גו: מכונות אוטומטיות לבגדים

המכונות החדשות של רשת יוניקלו לא מוכרות שתיה או חטיפים, אלא חולצות, תחתונים ואפילו מעילים של התאגיד היפני – בתוך פחיות. ״אנו נרגשים להציג לציבור גישה קלה וחדשה לשופינג״, הצהיר הירושי טאקי, מנכ״ל החברה. מקבלים גם שטרות?

מאת  | ‏ 6 אוגוסט 2017

יוניקלו טו גו. כשאתם חייבים טי שירט חדשה באמצע הלילה (צילום: אינסטגרם uniqlotogo)

יוניקלו טו גו. כשאתם חייבים טי שירט חדשה באמצע הלילה (צילום: אינסטגרם uniqlotogo)

חברת יוניקלו, עם הבייסיקים המדויקים והאסתטיקה היפנית, מצליחה להשתלט על המערב ומאיימת על החברות השולטות בשוק, בזכות הסתכלות שונה ומקורית על העולם. עכשיו מגיעה עוד יוזמה מלהיבה ומרעננת מבית היוצר של טדאשי ינאי, בעלי פאסט ריטיילינג, החברה המחזיקה את יוניקלו: מכונות אוטומטיות לממכר הפריטים, בפחיות וקופסאות קטנות ומעוצבות.

 מכונות היוניקלו החדשות מכילות כל טוב. אמנם אין בהן משקאות קלים ונשנושים, אבל הן מכסות צרכים אחרים ולא פחות חשובים, ומכילות טי שירטס, תחתונים ואפילו ז׳קטים קלילים מהסוג שכולנו מכירים. המכונה הראשונה מחוברת כבר לחשמל בשדה התעופה של אוקלנד, ועוד כמה וכמה מהן עושות את דרכן לרחבי ארה״ב, ויופיעו, לשמחתם של העוברים והשבים, בלוס אנג׳לס, ניו יורק, יוסטון וחמישה מקומות נוספים.

חולצה על הדרך לעבודה (צילום: אינסטגרם uniqlotogo)

חולצה על הדרך לעבודה (צילום: אינסטגרם uniqlotogo)

למכונות קוראת החברה ׳יוניקלו טו גו׳, ואין חווית קנייה פשוטה ובסיסית מזו בעולם כולו, כשהפניה היא לאנשי העולם הגדול, טיילים ששכחו לארוז פריט זה או אחר במזוודה, אנשים שזקוקים למעיל פתאום באמצע הדרך. ביפן יש ליוניקלו 833 חנויות, הן שכיחות שם יותר מבתי קפה, כך אומרים. זה החזון של יוניקלו עם המכונות הללו, בארה״ב. להגדיל את נוכחות המותג, והם בעצם מתייחסים אל המכונות כאל חנויות פופ אפ, שהופכות את המותג לחלק מעוד תחומי חיים, כמו תחנות רכבת ואיזורים אליהם לא היו מגיעים אחרת. ״אנו נרגשים להציג לציבור גישה קלה וחדשה לשופינג,״ הצהיר הירושי טאקי, מנכ״ל יוניקלו.

יוניקלו חולמת בצורה בוטה ופומבית למדי, להיות הרשת מספר אחת בארה״ב, ולהדיח את זארה ו- M&Hמכתר רשת האופנה המהירה בעולם. הדרכים הרגילות בהן ניסו לפעול לא תמיד הצליחו, והרבה חנויות שפתחו באתרים לא מרכזיים נסגרו תוך שבועות, אך החברה ממש לא מתייאשת, היא אמורה לפתוח עוד 15 חנויות גדולות בערים מרכזיות השנה, והמכונות האוטומטיות אמורות להכיר לצרכנים שעוד אינם מעורים עם המותג, את הרעיון, ובעיקר את שני הפריטים הכי נמכרים: המעיל וחולצת הטי. 

 

A post shared by UNIQLO ユニクロ (@uniqlo) on

 

A post shared by UNIQLO ユニクロ (@uniqlo) on

 

A post shared by UNIQLO ユニクロ (@uniqlo) on

 

A post shared by UNIQLO ユニクロ (@uniqlo) on

 

A post shared by UNIQLO ユニクロ (@uniqlo) on

השאירו תגובה