חופשייה ומאושרת: קנדל ג'נר מסרבת ללבוש חזיה

כבר זמן מה שקנדל ג'נר עומדת בראש המאבק לשחרור הפטמה, ונדמה כי בשבוע האחרון הגיעה לשיא פרטי עם שני אאוטפיטים, יום אחר יום, שהציגו לראווה את החזה החשוף שלה. יום לאחר מכן היא כבר החליפה לשמלה סולידית ואטומה, אבל אז הגיעה האחות הגדולה קימי והראתה לעולם שבמאבק הפמיניסטי הזה, משפחת קרדשיאן-ג'נר לא מפחדת לשתף פעולה

מאת  | ‏ 3 אוגוסט 2017

חושפת בלי לשים על אף אחד. קנדל, השבוע בניו יורק (צילום: Splash News)

חושפת בלי לשים על אף אחד. קנדל, השבוע בניו יורק (צילום: Splash News)

קנדל ג'נר שייכת כבר כמה שנים לתנועה לשחרור הפטמה. הדוגמנית והמשפיענית התראיינה רבות בנושא, היא אוהבת להצטלם בעירום, ונראה שבעיקר, בימים חמים כמו אלה, היא חשה שהחזיה היא בערך הפריט המיותר ביותר שאפשר לעטות על הגוף, בייחוד כשכוח המשיכה איננו פקטור של ממש.

קנדל יוצאת לאחרונה לרחובות שוב ושוב נטולת חזיה, ומייצרת סטייטמנט אופנתי שעד כה היה שמור למסלולי התצוגות.

הלוק האחרון שבחרה להציג בו את נכסיה, איתו הגיעה לחנות אדידס ביום ראשון האחרון על מנת לקדם שיתוף פעולה חדש עם החברה, היה מאוד ניינטיזי: חולצת רשת שקופה עם הדפס פרחוני ושרוולים עם חורים באגודלים של המותג הנגיש Arrive clothing בשווי 117 שקלים, מכנסי ג'ינס קצרים ובהיר בגזרה גבוהה של איזבל מארנט שעולים (בסייל) 394 שקלים, סנדלי זמש בגוון מסטיק של טופשופ בשווי 197 שקלים, משקפיים של ריי באן בשווי 587 שקלים ולסיום –פאוץ' של לואי ויטון, שמקפיץ את מחיר האאוטפיט הסופר-זול הזה לשמיים.

קשה להעריך את מחיר הפאוץ' של קנדל, שראשי התיבות שלה מתנוססות עליו, אבל פאוץ' דומה, או "באם-באג" בשפת ויטון, עולה 4,193 שקלים.

 

A post shared by Arrive Clothing (@arriveclothing) on

רק יום לפני כן נתפסה קנדל בעדשת הפפראצי בלוק אחר וחושפני לא פחותבעת שהסתובבה עם הבסטי בלה חדיד ברחובות מנהטן. לכבוד המאורע בחרה קנדל בטופ שיפון כתמתם מבית Bec + Bridge, שהציג לראווה מחשוף עמוק, פופיק וחזה לתפארת.

גם בלה, אגב, בחרה ללבוש חולצה מאותו לייבל – סטרפלס אדום במראה משולש קדמי, שבעיקר הזכירה בגדי בת מצווה מתחילת שנות האלפיים.

 

A post shared by BEC + BRIDGE (@becandbridge) on

אבל נדמה כי היומיים החושפניים שעברו על קנדל בתחילת השבוע גבו את מחירם, וביום שלישי האחרון כבר הלכה על לוק הרבה יותר סולידי, שכלל שמלת מיני פרחונית מבית המותג האוסטרלי צימרמן ומגפיים שחורים עד הברכיים של המעצב אלכסנדר ווטייה.

אבל אל תדאגו למאזן הפטמות באותו היום, כי אל מסע השופינג של קנדל התלוותה האחות הגדולה קימי, באאוטפיט שהזכיר לכולם מי פה האחות הפרובוקטיבית הראשית במשפחה: חצאית דנים בהדפס קמופלאז', נעלי עקב ובגד גוף שחור, מתוח ושקוף למדי.

 

A post shared by Kendall Jenner (@ckendalljenner) on

קנדל, כבר אפשר להסיק, אינה בחורה ביישנית, ואוהבת את החזה שלה כמו את יתר החלקים בגופה. "אני לא מבינה מה הביג דיל בללכת בלי חזיה" כתבה לפני כשנה בפוסט ששמו היה "שחררו את הפטמה".

"אני חושבת שזה קול וממש לא אכפת לי מה אומרים. זה סקסי, זה נוח, ואני סבבה עם הציצים שלי. זה הכל".

הפעם הראשונה שבה חזינו בחזה החשוף של קנדל הייתה בפברואר 2014, אז עלתה על מסלול התצוגה של מארק ג'ייקובס בשבוע האופנה לראשונה, בחולצה חומה שקופה לגמרי ובלי חזיה. אך בזמנו הייתה קנדל בת 18 והרוחות סערו. התמונות אמנם נמחקו מאינסטגרם בגלל החוקים הנוקשים, אבל נראה שהמאבק הפרטי שלה רק החל אז.

קנדל מתעקשת להנכיח את הפטמות במרחב הציבורי, ונראה שהרשת החברתית בה היא שולטת ביד רמה תיאלץ בסוף ללכת איתה. גם זה סוג של אקטיביזם.

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

השאירו תגובה