פאניקה באנגליה: מנוף התרסק על גג פריימארק

מנוף ענק התרסק על גג בניין פריימארק בעיר רדינג שבאנגליה. הכאוס האדיר הסתיים במזל לאחר דקות ארוכות של אימה בפינוי מוצלח של כל הקונים. מדובר במאות תושבים שפונו באירוע שהשכונה לא תשכח כל כך מהר. לפחות עד הסייל הבא

מאת  | ‏ 30 יולי 2017

נס של אוהבי הקניות (צילום: AP)

נס של אוהבי הקניות (צילום: AP)

סניפי פריימארק רגילים לעומס רב. הרשת הפכה למוקד עליה לרגל והסניפים השונים ערוכים להתמודד עם לחץ רב, אבל למה שקרה בסניף הבריטי בעיר רדינג איש לא היה מוכן: מנוף גדול התרסק על גג הבניין מה שיצר כאוס אדיר שהסתיים לבסוף, לאחר דקות ארוכות של אימה, בפינוי מוצלח של כל הנוכחים. 

המנוף העצום, 60 מטרים גובהו, התמוטט באיטיות ולא בבת אחת, למזלם הרב של כל הנוגעים בדבר, והחל נוטה לכיוון הבניין. בעודו עושה את דרכו הבטוחה למחיצת הסניף ולקוחותיו, הובהלו למקום שירותי ההצלה השונים, מכבי האש והמשטרה, והצליחו לעצור אותו בזמן ולהימנע מפגיעה בטוחה. איש לא נפצע, כך מדווחים בתקשורת הבריטית, והמנוף, המחובר למשאית, שהתרוממה באויר, נעצר ממש צמוד לבניין ורגע לפני שנפגע המבנה.

במזל לא קרה אסון גדול (צילום: AP)

במזל לא קרה אסון גדול (צילום: AP)

הסקרנים צילמו תמונות רבות שהגיעו לכלי התקשורת במהרה, והדרמטית בהן מראה את נהג המנוף, שטיפס במורד סולם המנוף וירד אל גג הבניין מתוך חשש לחייו. ״המנוף הדרדר כל כך באיטיות״, מספר אחד מהאנשים שנלכדו במקום. ״עד שבסוף הוא נעצר כשנתקע בזוית הבניין״.

״המשטרה הוזעקה לאירוע ברחוב ווסט בצהריים״, כך דווח לתקשורת. ״גם מכבי האש הוזעקו לזירה ולא דווח על אף נפגע באירוע. כל המבנים הסובבים את המנוף פונו וכך וידאנו שכל מי שמתגורר ועובד באיזור בטוח״. מדובר במאות תושבים שפונו וחזרו, ובאירוע שהשכונה לא תשכח כל כך מהר. לפחות עד הסייל הבא בפריימארק.

אירוע שלא יישכח עד הסייל הבא (צילום: גטי אימג'ס)

אירוע שלא יישכח עד הסייל הבא (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה