הפיתוח הישראלי שיהפוך את הקניה באסוס להרבה יותר משתלמת

מכורי אסוס, עצרו הכל. אתר ובוט טלגרם חדשים יעשו בשבילכם את העבודה הקשה ויאפשרו לאתר תוך שניות את המדינה בה נמכר כל מוצר בעלות הנמוכה ביותר. כמו הרבה רעיונות מבריקים, גם זה התחיל בתור מחווה רומנטית. להביא לאמא, ויפה שעה אחת קודם

מאת  | ‏ 27 יולי 2017

תודה בשם כולנו (צילום: asos)

תודה בשם כולנו (צילום: asos)

מזמינים מאסוס ללא הכרה? גם אנחנו. אבל כמה פעמים טרחתם לחפש את אותו הפריט באתרי המדינות השונות של ענקית השופינג ולאתר אותו במחיר הנמוך ביותר? עם כל החיבה שלנו לחיסכון, כשאנחנו רואות משהו שאנחנו חייבות להכניס לסל הקניות, לרוב לא נטרח לדלג בין האתר הבריטי, האמריקאי, האוסטרלי והספרדי של אסוס, אלא פשוט נרכוש הכל במקום אחד.

מזל שיש מי שחושב עלינו ודואג לכיס שלנו יותר מאתנו. אתר ישראלי חדש ופשוט עושה את כל העבודה – מכניסים לינק לפריט המבוקש באסוס והוא מוציא, תוך שניות, טבלה מסודרת של המחירים והמידות הזמינות בכל אחד מהאתרים של אסוס, כך שאפשר בקלות לרכוש את הפריט במחיר הנמוך ביותר.

הופך את הקניה באסוס למשתלמת אפילו יותר (צילום: asos)

הופך את הקניה באסוס למשתלמת אפילו יותר (צילום: asos)

כמו הרבה רעיונות מבריקים, גם זה התחיל כמחווה רומנטית. "חברה שלי, נעמה, הייתה מזמינה כל הזמן מאסוס בלי להשוות", אומר דן אהרוני, מי שאחראי לפלא. "שמעתי פעם שיש הבדלי מחירים בין המדינות, אז החלטתי לעשות פרויקט אישי בשביל הכיף ולפתח בוט טלגרם שמזינים בו מוצר מהאפליקציה של אסוס והוא מחזיר את כל המחירים שלו באתרים השונים. בגלל שהיו אנשים שלא כל כך הבינו איך להשתמש בו החלטתי להתחשב גם בהם ולבנות אתר".

הפרשי המחירים בין אתרי אסוס במדינות השונות עשויים לעמוד על שקלים בודדים בלבד, אך בחלק מהמקרים מדובר בסכומים משמעותיים למדי. סניקרס של ריבוק, לדוגמה, מתומחרים באתר אסוס האמריקאי בסכום של 270 שקלים לעומת 172 שקלים בלבד במקבילו האוסטרלי. גם שמלת ערב של ריבר איילנד תעלה באתר האוסטרלי סכום של 270 שקלים, מחיר נמוך בהרבה מהאתר האמריקאי, שם תעלה 364 שקלים.

תוך שניות מתקבלת טבלה עם המחירים השונים, המידות הזמינות וקישור לעמוד הרצוי (צילום: AsosPriceCompare, צילום מסך)

תוך שניות מתקבלת טבלה עם המחירים השונים, המידות הזמינות וקישור לעמוד הרצוי (AsosPriceCompare, צילום מסך)

כאמור, האתר הוא הדרך הפשוטה להשוואת המחירים במידה ואתם לא מסוג האנשים שחיים עם האף בסמארטפון, אבל למתקדמים טכנולוגית, בוט הטלגרם שיצר אהרוני פשוט אף יותר לשימוש. לפני כשבוע בלבד חלקה אותו נעמה בקבוצת הפייסבוק "אסוס ישראל" כדי שגם אחרים יוכלו ליהנות, ומאז צבר כבר כאלף משתמשים.

איך משתמשים בבוט? בשורת החיפוש של טלגרם הקישו asospricecompare על מנת לאתר את הבוט, ומאותו הרגע תוכלו לחלוק איתו לינקים כמו עם כל משתמש – בהעתק הדבק מהאתר של אסוס או בלחיצה על Share ישירות מהאפליקציה. בטלגרם גם תקבלו המרה של המחיר מפאונדים ישירות לשקלים, וכמובן שתוכלו לראות גם אם הפריט סולד אאוט, בין אם השתמשתם בטלגרם או באתר, וללחוץ על לינק שיוביל אתכם ישירות למוצר. רק זהירות, זה ממכר.

התחיל בתור מחווה רומנטית (צילום: asos)

התחיל בתור מחווה רומנטית (צילום: asos)

יש גם בוט לטלגרם, למתקדמים טכנולוגית (צילום: asos)

יש גם בוט לטלגרם, למתקדמים טכנולוגית (צילום: asos)

זהירות, ממכר (צילום: asos)

זהירות, ממכר (צילום: asos)

השאירו תגובה