לא סוחבת: האם לג'יג'י חדיד יש רק תיק אחד בארון?

הסופרמודל המצליחה ביותר בעולם היא בעצם כל אחת מאיתנו – היא מצאה תיק יפה, התאהבה בו ומאז לא מפסיקה לחרוש עליו. אולי העובדה שהוא עולה יותר מ-17 אלף שקל גרמה לה בינתיים לוותר על אחרים ולהתמקד בו. בכל זאת, בחורה חסכנית

מאת  | ‏ 20 יולי 2017

ג'יג'י עם האובססיה החדשה שלה, התיק של ג'ייסון סטלבי (צילום: Splash News)

ג'יג'י עם האובססיה החדשה שלה, התיק של ג'ייסון סטלבי (צילום: Splash News)

ג'יג'י חדיד, פאשן אייקון מושלמת שסוחפת אחריה מיליונים ומייצרת השראות אופנתיות בזו אחר זו, ממכנסיים רחבים ועד בגדים עם שמה עליהם, מעוניינת שתזכרו גם את התיק שלה.

התיק היחיד שחדיד מסתובבת איתו, שאולי היה צריך כבר (אם אתם שואלים אותנו), להיקרא על שמה כמו תיק הבירקין המפורסם, הוא התיק היוקרתי של ג'ייסון סטלבי, מעצב צעיר ומבטיח שהקים את המותג הנושא את שמו רק לפני שלוש שנים. חדיד, שידועה בתמיכתה במעצבים צעירים, לא נפרדת הקיץ מהתיק הקופסתי, אותו יש לה בשלושה דגמים מעורות שונים: לטאה, לטאה שחורה ותנין לבן.

 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

המעצב האמריקאי, החתיך ואסיר התודה, מוכר כל תיק כזה ב-17,154 שקלים. בראיון למגזין W מספר המעצב ששנים לקח לו לחקור את עולם תיקי היוקרה והעור על מנת להגיע לתוצאה הזו, ושהתגובות היו מצוינות מההתחלה.

"הפונקציונליות חשובה לי" הוא מספר. "אני פרפקציוניסט קיצוני ורציתי לייצר מוצר שיתפקד היטב ויהיה יפהפה. אני מאמין ביחס של העלות לכמות השימוש בפריטים, והמוצר שלי הוא השקעה טובה".

 

A post shared by Jason Stalvey (@jasonstalvey) on

לג'יג'י הגיע ג'ייסון דרך המאפר שלה, פטריק טה חברו הטוב, וכשהשניים נפגשו יום אחד נתקלו במקרה בסטייליסטית של ג'יג'י, מימי קאטרל. פטריק הרים לחברו ומיהר להציג לה תמונות של התיקים, ומימי מיד ידעה שזה בדיוק הטעם של הלקוחה שלה, ומשם הכל התגלגל.

"עוד לא פגשתי את ג'יג'י במציאות, אבל עשינו פייס-טיים כמה פעמים, ואני מחכה לפגישה שלנו בקרוב. ג'ג'י תמיד בתנועה ואני מאמין שהתיק שלי משרת אותה היטב כי נוח לעבור איתו מדבר לדבר. היא נראית מדהים כשהיא נושאת אותו".

סטלבי מאמין שהניצחון העיצובי פה קשור לניקיון הקלאסי. "הוא תמיד נותן תחושה רעננה" הוא אומר. "היום האופנה די מקושקשת וכל פריט עמוס בקישוטים. אני חושב שיש הרבה יופי בפריטים, ובייחוד באקססוריז, שהם נקיים ומודרניים". 

 

A post shared by Jason Stalvey (@jasonstalvey) on

השאירו תגובה

 

  • נו באמת. תיק פונקציונאלי? מסטיק בקושי נכנס בו. 17 אלף שקל
    לא על כל דבר צריך להגיד שהוא מושלם שמדובר במחיר ביזיון על תיק שאוגר לא נכנס אליו

    מאת: דניאל |‏ 20 ביולי 2017 | 15:54