אורבן אאוטפיטרס מחזירים את המותג הכי ניינטיזי שיש

אחרי שנים של ניסיונות להחיות מחדש את מותג התיקים הבלגי קיפלינג, מגיעה רשת אורבן אאוטפיטרס ועושה ממנו מטעמים היפסטריים לתפארת. בקולקציית קפסולה מיוחדת הם מעלים מן האוב דגמים מהארכיון שיעשו שמח בלב לכל מי שאסף קופים בשנות התשעים

מאת  | ‏ 19 יולי 2017

הקוף חוזר! מהדורת קיפלינג X אורבן אאוטפיטרס (צילום: urbanoutfitters)

הקוף חוזר! מהדורת קיפלינג X אורבן אאוטפיטרס (צילום: urbanoutfitters)

פעם, בניינטיז, תיק שלא השתלשל קוף של קיפלינג מהריצ'רץ' שלו היה הרבה פחות שווה. אולם בשנים האחרונות ירדה קרנו של הקוף האהוב, שניסה להמציא את עצמו מחדש במראה נקי ומודרני יותר.

כעת הוא חוזר למרכז הבמה בכוחות מחודשים הודות לרשת אורבן אאוטפיטרס, שדואגת להחזיר לקהל ההיפסטרי את הלוק המוכר והנוסטלגי בשיתוף פעולה חמוד במיוחד. 

טו קול פור סקול? תיק מתוך קולקציית הקפסולה של קיפלינג לאורבן (צילום: urbanoutfitters)

טו קול פור סקול? תיק מתוך קולקציית הקפסולה של קיפלינג לאורבן (צילום: urbanoutfitters)

חברת קיפלינג נולדה בשנת 1987 בבלגיה, ומהותה תמיד הייתה ליצור תיקים קז'ואליים שמתאימים לכל מצב ולכל גיל. כך הצליחו להתחבב על הילדוד'ס וגם על הפנסיונריות. החומר ממנו עשויים התיקים נחשב אז למאוד חדשני, ניילון חזק ועמיד, ואחר כך התפתחו המוני עיצובים נוספים.

השם קיפלינג, אגב, הוא על שם מחבר "ספר הג׳ונגל", והרעיון היה כי התיקים הללו רוצים לצאת להרפתקאות. הקוף הוא תוצאה ישירה של ההשראה הזו, כשלכל ליין תיקים שיצא נוצר קוף מיוחד משלו, וכל קוף היה קרוי על שמו של אחד העובדים בחברה.

בניינטיז הפכה החברה לבינלאומית, ומאז היא לא באמת מתעייפת, כשהנתונים הם שבכל דקה ביום נמכרים 23 פריטים של קיפלינג מסביב לעולם, ושליותר מ-35 מיליון אנשים יש לפחות תיק קיפלינג אחד בבית.

העובדה הזו לא גורמת לחברה להפסיק לחפש חידושים והרפתקאות. שיתוף הפעולה עם אורבן אאוטפיטרס לוקח את הקוף ללב ההיפסטריה, והליין המוגבל כולל פאוץ' בצבע חרדל שישמח כל פאשניסטה מעודכנת, ומגוון תיקי גב, במיוחד לפני החזרה לבית הספר.

את האמת? קצת בא לנו (צילום: urbanoutfitters)

את האמת? קצת בא לנו (צילום: urbanoutfitters)

המחירים, אגב, די סבירים, 211-425 שקלים לכל המבחר, ובכל תיק יש, איך לא, קופיף חמוד שמחובר לריצ'רץ' המאסיבי המוכר. "הורדנו את האבק מכמה מפריטי הארכיון שלנו ויצרנו אותם מחדש כדי להעניק להם תחושת וינטג'", מספרת מנהלת אזור צפון אמריקה של קיפלינג, נינה פלאד.

"רצינו להישאר נאמנים לרעיונות המקוריים ועדיין ליצור משהו רלוונטי להיום. אורבן אאוטפיטרס זה שיתוף פעולה מושלם לפרויקט הזה. יחד איתם אנחנו חושפים את המותג שלנו ללקוחות חדשים שאולי לא שמעו עלינו עדיין, אבל הסטייל שלנו מאוד מתחבר אליהם. לדעתי גם הם יתאהבו במותג". לכל חובבי המותג וכאלה שהנוסטלגיה עושה להם נעים, תשמחו לשמוע שהקולקציה המדוברת תגיע בקרוב גם לארץ.

האם זו תמונה מהקמפיין החדש או מאלבום הילדות שלנו?  (צילום: urbanoutfitters)

האם זו תמונה מהקמפיין החדש או מאלבום הילדות שלנו? (צילום: urbanoutfitters)

כי צריך לשמור את אוסף הגולות איפשהו (צילום: urbanoutfitters)

כי צריך לשמור את אוסף הגולות איפשהו (צילום: urbanoutfitters)

הקוף שיכול להכניס את היד לפה! (צילום: urbanoutfitters)

הקוף שיכול להכניס את היד לפה! (צילום: urbanoutfitters)


 

A post shared by Kipling USA (@kiplingusa) on

 

A post shared by Kipling USA (@kiplingusa) on

השאירו תגובה