הכוהנת הגדולה: טריק הביקיני של אשלי גרהאם לבעלות חזה גדול

זה אולי יישמע לכם כמו "אויאויאוי" אבל בעלות חזה שופע נתקלות בלא מעט קשיים בכל הקשור לבגדי ים. אשלי גרהאם, הדוברת הלא רשמית של בעלות הקימורים ברחבי העולם, נחלצת לעזרה עם טיפים גאוניים שיעשו להן (וגם לנו) את הקיץ

מאת  | ‏ 16 יולי 2017

פשוט וגאוני (צילום: swim suit for all)

פשוט וגאוני (צילום: swim suit for all)

אולי לחלקכם אלה ישמעו כמו צרות של עשירות, אבל בעלות חזה גדול נאלצות להתמודד עם לא מעט אתגרים בדרך לטבול בבריכה או בים. למרבה המזל לאשלי גרהאם, הכוהנת הגדולה (תרתי משמע) של כל מה שקשור בהלבשה תחתונה לנשים בעלות קימורים, יש כמה הברקות שעשויות לעשות את הקיץ לבעלות קאפ C ומעלה ברחבי העולם.

הבשורה הראשונה עוסקת בנושא כאוב במיוחד: חזיית הסטרפלס. גרהאם לא מוכנה לוותר על הסטייל שמאפשר שיזוף שלם ואחיד יותר, ונותנת טיפ שיבטיח כי הוא יחזיק ולא יציק – פשוט לבחור בטופ שההיקף שלו קטן במידה אחת מכפי שלובשים בדרך כלל, כשגודל הקאפ נשאר במידה הרגילה. כך החלק העליון יכיל את כל מה שצריך ולא יחליק גם בתנאים קשים.

טיפ נוסף למדה אשלי מאליסון קימי, מובילת דעת קהל נוספת בתחום הפלאס סייז שמפרסמת סרטונים מלאי העצמה נשית וביניהם גם האקים ללבישת בגדי ים. הדוגמנית השופעת העלתה לסטורי שלה סרטון של קימי בו היא מציגה שיטה לקשירת ביקיני בהצלבה על הגב, כך שהעומס המכביד של הרצועה על הגב נעלם. על הדרך גרהאם גם ניצלה את ההזדמנות כדי להציג את בגדי הים החדשים שלה והוכיחה שהטריקים עובדים עליהם נפלא, לפחות במקרה שלה.

הנסייניות ברשת מאוד מעריכות את הטיפים של אשלי וקימי, ולא מפסיקות להודות להן ברחבי הרשת. "החזייה הרבה יותר נוחה ככה, וזה מבטיח ששום דבר לא יברח לך באמצע השחייה", כתבה משתמשת מרוצה אחת. "זה גאוני. אין לי חזה גדול במיוחד, אבל ביקיני הולטר תמיד מציק לי בצוואר", כתבה אחרת. "תודה שחלקתן את זה. מהיום אני הולכת רק ככה".

ככה זה נראה על אשלי (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

ככה זה נראה על אשלי (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

ומהפרונט (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)

ומהפרונט (צילום: אינסטגרם, theashleygraham)


השאירו תגובה